נגישות
נגישות

כרמא ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

114 ביקורות וחוות דעת על כרמא

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/01/09

חגגנו ביום ראשון יום הולדת לאמא שלי הזמנו שולחן ל7 אנשים קבלת פנים נעימה למרות שהמסעדה היתה די עמוסה ישר התפנו אילנו קיבלנו שירות טוב כל הזמן דאגו לנו האוכל היה טוב מאוד אם כי אמא שלי... קצת ביקורתית והתלבטנו האם ללכת למסעדה החדשה וממש נהננו אם כי הייתי ממליצה למסעדה להוסיף קינוח פרווה נוסף כי הכל חלבי ואמא שלי לא אוכלת בשר וחלב אבל נהננו מאוד ממליצים וגם נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
13/01/09

ביום ששי 9.1.09 היינו פעמיים לארוחת בוקר, פעם ראשונה ואחרונה. למרות שארוחת הבוקר היתה סבירה, השרות על הפנים. מוטב שהבעלים ידאגו לניהול המסעדה, אחרת תאבדו את אמון הלקוחות המגיעים עם... ציפיות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/01/09

הלכנו בהיסוס לאחר שקראנו את הדעות הסותרות באתר, אך החלטנו לתת למסעדה הזדמנות והיינו מאד מרוצים שכך עשינו. המקום נעים ביותר הן מבחינת העיצוב והאוירה והן מבחינת השרות האדיב, המלצריות... מסבירות הפנים והאוכל המצוין. ברקע התנגנה מוסיקה שקטה שלא הפריעה לשיחה, המנות הגיעו בזמן כך שנהנינו מכל רגע ונשמח לשוב לשם בהקדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dan - תמונה
dan 5 ביקורות
2.0
27/12/08

באנו בעקבות ההמלצות אך לצערנו לא נוכל להיות חלק מהן. השמנו המבורגר, פסטה פטריות וסלט אולם כ 5 דקות (לכל היותר) מרגע שהגענו הילדה הקיאה ונאלצנו לעזוב. המלצר, אף שהיה נחמד וניסה לעזור טען... כי אין שום אפשרות לבטל את הזמנה וכך נאלצנו לשלם מחיר מלא על הארוחה ולקחת אותה ב take away. כששילמנו המלצרית בחוצפתה שאלה מדוע איננו משאירים טיפ וכשהסברנו לה שכלל לא ישבנו היא אמרה בבוז "תעשו מה שאתם רוצים". לסיום אכלנו את האוכל, שהיה לא יותר מסתמי, בבית. חבל שמסעדה חדשה שמנסה לבנות עצמה לא מבינה כי שירות ואנושיות קודמים לכל. לא נחזור לשם יותר לא בגלל השירות, לא בגלל האוכל ובוודאי שלא בגלל היחס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sima - תמונה
sima מבקר מתחיל
4.3
20/12/08

היינו בעיסקית אמצע שבוע היה מצויין קינוח קרמבו מעולה ! שירות מעל ומעבר

עוד פרטים
הוספת תגובה
א וא - תמונה
א וא מבקר מתחיל
4.3
01/12/08

בעלי ואני חיפשנו מקום לאכול בו היום ולא ידענו איפה. זוג חברים שלנו המליץ לנו על מסעדה חדשה שנפתחה בעין כרם במקום מסעדת אנשים שהיתה שם חששנו כי לא אהבנו את המסעדה אבל אמרו לנו שזה מקום... חדש אז ניסינו הלכנו לשם היום עם הילדים המקום היה מלא אבל ישר קיבלו אותנו וסידרו לנו מקום שקט וחמים (היה קר בחוץ) השירות היה טוב מאוד האוכל הגיע בזמן למרות שהמסעדה הייתה מלאה עד אפס מקום. אין מילים נהנינו מאוד אפילו פינקו אותנו בקינוח הבית מין מאפה עם שוקולד טעים ביותר!!! בקיצור חוויה מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
15/11/08

ביקרנו במסעדת כרמא אחרי שראינו את המסעדה בביקור קודם באזור עין כרם והסתקרנו. למזלנו הזמנו מקומות מראש משום שבשעה שהגענו (יום שבת ב 14:00) היה עומס במסעדה. המסעדה עצמה נעימה אם כי מעט... צפופה ומעט רועשת, אבל לא ברמה שפגעה בהנאה. השירות היה מקצועני וטוב, האוכל היה מגוון וטעים. בסיכומו של דבר מדובר במסעדה טובה באזור שנחמד לבקר בו. נהננו ואני בטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
4.0
07/11/08

מדובר במסעדה חדשה שנפתחה באמצע חודש אוקטובר. היא ממוקמת במבנה שהייתה בו מסעדה אחרת, ומי שאהב את האוכל של המסעדה האחרת ... מדובר באוכל באותו סגנון אך טעים יותר!!! שווה כל שקל. המנות מאוד... גדולות וטעימות. הילדים נהנו מאוד מהמנות שלהם .המלצנו לחברים וכל מי שאכל שם ציין לטובה את האוכל, השרות והנקיון.אנחנו הזמנו שוב מקום להיום. נתראה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lilach Vidal - תמונה
Lilach Vidal 13 ביקורות
4.3
01/11/08

הלכנו למסעדת "אנשים" בעין כרם וראינו שהשם והבעלים התחלפו... השינוי היה לטובה. התפריט מגוון (למרות שחסרות עוד מנות פתיחה לצמחונים) המקום והשירות מעולים, הפתיע אותנו סופסוף לשמוע שכל... המסעדה ללא עישון ואין התלבטות איפה לשבת:) הזמנו מרק בצל עשיר וטעים, פסטה עם 4 סוגי פטריות טעימה ביותר וקינוחים טעימים מאוד- פאי תפוחים ובר אגוזים. נחזור שוב זה בטוח! בהצלחה לכרמא.

עוד פרטים
הוספת תגובה