נגישות
נגישות

טוקופיה - TOKOPAYA ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

296 ביקורות וחוות דעת על טוקופיה

Shahar - תמונה
Shahar מבקר מתחיל
פשוט מעולה !!!
5.0
05/07/18

כל פעם שאנחנו מגיעים לטוקופיה אנחנו מצטערים שאנחנו לא באים לשם לעיתים קרובות יותר ! כיף להכנס למקום עם אווירה של בית ! ממליצים בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת אוכל מאוד טעים ואיכותי
4.8
02/07/18

התארחנו ביום שישי בצהריים לארוחה משפחתית. למרות מרחק ההגעה מהרצליה, נשארנו עם "עם של עוד" ובטח נשוב לאכול במסעדה. המנות הראשונות היו טעימות ומושקעות מאוד - גם מבחינה ויזואלית. כדורי... החצילים, הלחם עם המטבלים, הפטה כבד וסלט הסלק היו מעולים וטריים. המלצרית פינקה אותנו והגישה סלט סביצ'ה על חשבון הבית שהיה מדהים. המנות הראשונות היו טעימות ובאיכות גבוהה. המחיר היה הגון ומאוד נח (סכום גלובלי לתפריט מלא שכולל מנה ראשונה עיקרית ושתייה). גם המנות העיקריות, היו מאוד טעימות - במיוחד הקרמבל התפוחים.האוירה במסעדה היתה שקטה ורגועה עם מוזיקת רקע נעימה. אחרי הרבה אכזבות ממסעדות פלצניות בהרצליה שמגישות אוכל בינוני מינוס, סוף סוף אכלנו בכיף ונהננו מאוכל טעים . כיף לפרגן !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
מחיר הוגן למנות מעולות...
5.0
22/03/18

ערכנו אירוע משפחתי בטוקופיה. כולם התרשמו מהמקום והעידו שהאוכל היה ברמה מאוד מאוד גבוהה. הרגישו שהכל היה טרי ואיכותי (וטעים ברמות!!!!!). השירות היה מדהים, המלצרים הסבירו בצורה נעיה על... המנות והיו אדיבים. הם מילאו כל פעם את מנות הפתיחה מבלי שהיינו צריכים לבקש. המחיר היה הוגן ומוצדק. בקיצור מומלץ!!!!!!!אנחנו נחזור לשם ((:

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
כשר, טעים ומהנה
4.8
30/01/18

ישבנו במסעדה לארוחת ערב ונהנינו מאוד. במקום יש "עסקית ערב" המקנה מנה ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית. מגוון של מנות טעימות ונדיבות הן בראשונות והן בעיקריות. השירות מקצועי והאווירה... נעימה. למרות שהמסעדה כשרה עדיין קיימים קינוחים מעולים שכיף לסיים איתם ארוחה. המחיר גבוה יחסית אך שווה לארוחה מיוחדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
👍
4.3
22/01/18

אווירה טובה. שירות מצוין ואוכל מעולה!! נהננו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מסעדה מס 1 במרכז !
5.0
22/01/18

שירות מעולה, איכותי, מקצועי ומהיר ! אין מילים. כולם מדהימים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
שווה
3.8
22/01/18

בדכ השירות יותר טוב ממה שחווינו בביקור האחרון

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת מבקר מתחיל
מסעדה טובה ונעימה. רמה גבוהה.
4.5
07/12/17

מסעדה מאד נחמדה. האוכל טעים והמנות די נדיבות. האוירה נעימה, מוזיקה נחמדה ושירות מאד אדיב. לוקח קצת זמן לאוכל להגיע, אבל זה רק סימן שהם מכינים אותו במקום ולא מפשירים קפוא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon מבקר מתחיל
מעולה!
4.8
09/11/17

מסעדה מעולה, מומלץ מאוד לארוחת ערב זוגית ורומנטית, המחירים תואמים את גודל המנה ואיכותה. קצת הפריע לנו שבערבים יש הרבה אנשים וטיפה צפוף, אבל לרגע זה לא הפריע לאיכות הארוחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mosheh77 - תמונה
mosheh77 7 ביקורות
מסעדת שף מעולה
5.0
15/10/17

מסעדת שף מעולה, שירות מעולה עם יחס אישי, ביקשתי שולחן פרטי ובלונים לקשט את השולחן לכבוד האירוע, הלכו לקראתי גם כשהודעתי שנקדים בשעה בהתראה קצרה, הכל היה מוכן כשהגענו והייתה הרגשה... אינטימית וטובה השירות של המלצרים היה מעולה, ותמיד היה מלצר זמין בשבילנו, האוכל היה מעולה, וגם קיבלנו קינוח מתנה לכבוד האירוע. המסעדה מעוצבת יפה ובצורה רומנטית, בנוסף מקפידים על הניקיון מסעדה מומלצת מאוד !

עוד פרטים
הוספת תגובה