נגישות
נגישות

נאג'י ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על נאג'י

Dmitrro - תמונה
Dmitrro מבקר מתחיל
חוויה נעימה
4.3
06/04/13

יצא לנו לקרוא חוות דעת באתר לפני שנסענו למסעדה וטוב שכך.בדרך למקום ממוקמות הרבה מסעדות עם ארוח ערבי אך ננעלנו לא להתפתות והגענו למקום שנמצא קרוב למנזר.המקום קלסי לסוג האוכל,שהיה פשוט... וטעים,לא היינו רעבים אך תיאבון באה תוך כדי סעודה. שירות היה מעולה,כמו שאתה מצפה שיהיה אך לא קורה אף פעם,אז הפעם זה קרה,ארוח של מסעדה ערבית טובה,כמו בסרטים של פעם ובלי שאתה מרגיש תייר שמנסים לדפוק אותו עם המחירים גבוהים ואוכל תפל,אמנם שגם המקום עבר שכלולים שמתבטאים בעיקר במחירים קצת גבוהים מחומוסיות שבמרכז או בדרום הארץ. בסך הכל מעוד נהנינו יחד עם אישתי ומוכנים לחזור לנאגי שוב....ועוד דבר,מלבי פשוט מעולה,טעם ממש נפלא,אל תפספסו. לחנייה קחו בכיכר ימינה ותחנו ליד קופת חולים כללית ולכו ברגל עד המסעדה שנמצאת 100 מטר משמאל לכיכר בעיקול ימני אחרת תסתבכו עם מציאת חנייה אם חנייה ליד המסעדה תפוסה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקרת - תמונה
המבקרת 70 ביקורות
מנות לא רעות אבל לא שוות את המחיר
2.3
18/12/11

אנחנו גרים במרכז הארץ ורגילים למסעדות מזרחיות ברמה טובה שמספקות תמורה מלאה למחיר. לצערנו לא כך הדבר ב"נאג'י" וממה שקראתי כאן על מסעדות באבו-גוש, פראייר מי שסועד שם. התקבלנו בסבר פנים... יפות ולשולחן הוגשו צלחת פלאפל וצלחת חמוצים. הזמנו כל אחד 2 שיפודים (פרגיות, לבבות) שעלו 49 ש"ח (לכל זוג שיפודים) וגם צלחת חומוס שהגיעה עם 2 פיתות (רגילות לחלוטין). הבשר על השיפודים היה טעים אבל כל כך מועט שהיה קושי לגרד אותו מהשיפוד. כן, ממש לגרד. לסיכום, באבו-גוש ההרגשה היא ש"תופרים" אותך. כמה מטרים משם בחדר ענק ומתקלף אפשר למצוא כנאפה מעולה לקינוח. אל תוותרו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/01/11

מסעדה נהדרת,אוכל מדהים..... נעים מאוד לשבת במסעדה האווירה טובה מאוד. המלצרים מקצועניים... אבל,כשהזמנו חשבון לקח זמן להגיע היינו צריכים לבקש לפחות 8 פעמים והוא לא הגיע. כמו כן,היה מחסור... בסלטים הביאו זיתים וחמוצים....המחסור הפריע לטעמנו. אבל בממוצע המסעדה אולי הכי טובה באבו גוש,אם אתם הולכים למסעדה,לכו אלייה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
udi - תמונה
udi מבקר מתחיל
4.3
22/01/11

אכלנו בשבת בבוקר חומוסים פול סלטים פיתות ציפס היה מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
ששת - תמונה
ששת 9 ביקורות
4.7
14/11/10

יום שישי אני וחבר הלכנו לבקר את נאג'י פתח לנו שולחן כל טוב סלטים כיד המלך והפלאפל יבורכו הידיים אכלנו נתח קצבים שאף פעם לא אכלתי ואז ראית ממול אוכלי קידרא - תבשיל כבש ואורז משו... משו והבשרים גן עדן הקבב אין דברים כאלו סיימתי עם מלאבי ובווריה ועליתי לישון על המרפסת מלך

עוד פרטים
הוספת תגובה
ודים - תמונה
ודים מבקר מתחיל
4.3
16/10/10

אכלנו פעם ראשונה אצל נאג'י. על אף שהמקום לא נראה מעוצב במיוחד ונמצא בתוככי אבו-גוש הרחק מהכניסה, האוכל היה טעים מאד והאוירה טובה וחמה. הזמנו: חומוס פול, צלעות כבש, וקבב כבש -היה פשוט... מ-ע-ו-ל-ה. הזמנו גם מלבי לקינוח - הטוב ביותר שאכלנו אי-פעם. על אף שמורגש שאין השקעה רבה במראה(המקום נראה ומרגיש כמסעדת פועלים מן השורה), האוכל לא אכזב והיה שווה להכנס. לגבי המחיר - אמנם לא זול, אך בהחלט שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
10/09/10

היינו בראש השנה המקום היה מלא אבל הצוות מתקתק יפה. ממוזג ונעים. נקי, ושרות טוב , חומוס לטעמי קצת מאכזב [באבו גוש נהניתי יותר בחומוסיות אחרות] בשר עשוי טוב וסלטים טריים מחיר סביר מאד .... שורה אחרונה נהנינו ונחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/09/10

מסעדה נעימה , ביתית , אוכל טרי ( דגש על הבשרים - האיטליז של אבו גוש שייך למשפחה) בקיצור - אחלה מסעדה , אבו גוש במיטבה - אותנטי , מזמין ואמיתי , בלי פוזה. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/04/10

אני הייתי שם וזה באמת מעולה!אוכל מקצועי , הכל נקי ומסודר.מתן כבוד ללקוח , ושירות עולמי.ובקשר למחיר , הכי זול שיש.בקטנה , הכי זול והכי שווא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
19/04/10

It's GREAT I loved it soo much!! I recommend each and every person who thinks of having a delicous dinner with his or her family to go eat at NAGI'S restaurant.. you' will definitely... like it!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של eyal
eyal
17/07/2013