נגישות
נגישות

נאג'י ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

46 ביקורות וחוות דעת על נאג'י

n - תמונה
n 2 ביקורות
חוויה
4.5
16/07/15

היינו בנאג'י 2 משפחות - 4 מבוגרים ו 4 ילדים. האוכל היה בשפע, טעים, טרי והחשבון מצחיק .

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקר - תמונה
המבקר 38 ביקורות
טעים ונקי
5.0
18/05/15

היינו בשבת האחרונה 6 סועדים. הזמנו חומוס רגיל,מסבחה, קבב שמגיע 4 יחידות שזה המון(מספיק ל-2 סועדים). סנייה שלא הייתה מוצלחת ופרגיות שגם הייתה מנה מומלצת. סה"כ כדאי לבוא..

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרומית - תמונה
דרומית 32 ביקורות
מאכזב
2.8
07/04/15

היינו בחול המועד, זוג + 2 ילדים. בפעם הקודמת מאוד נהנינו, ועל סמך זאת הגענו שוב. המסעדה יחסית הייתה מלאה, וזאת כנראה הייתה הסיבה לכך שהבשר הגיע בכמות ובצורת הגשה שונה מהפעם הקודמת (... הזמנו בדיוק אותן המנות)אבל לשולחן סמוך הגיע הבשר הן בכמות גדולה יותר והן עם ירקות קלויים על הגריל כפי שקיבלנו בפעם שעברה. השירות היה לא קשוב, המנות קטנות, בקיצור התאכזבנו, כנראה שצריך להגיע למסעדה כאשר היא ריקה ואז תקבל בה את מלוא תשומת הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חדוה - תמונה
חדוה 9 ביקורות
הכצעקתה???
2.8
19/10/14

הזמנתי מקום ל-8 איש מספר ימים לפני הגעתנו דרך אתר רסט מאחר ולא חזרו אלי מהמסעדה ולא אישרו את ההזמנה התקשרתי אליהם יומיים לפני ההגעה. נאמר לי ע"י אחד העובדים ש"יהיה בסדר" כאשר הגענו... אתמול (יום שבת} המסעדה הייתה עמוסה וכמובן שלא שמרו לנו מקום. לאחר דין ודברים הציעו לנו לעלות לשבת למעלה ושם התחילו לנקות לטאטא ולסדר זה לא מקום נעים לישיבה אולם נאלצנו להתפשר. לעניין האוכל המנות גדולות החומוס טעים הקבב: לא ברור לי איך קיבל ציון לשבח לא התלהבנו ממנו המחירים מעל הממוצע. השרות היה מהיר מאד אך לא מספיק קשוב. והצעקות של העובדים היו מחרישות אוזניים 9

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרומית - תמונה
דרומית 32 ביקורות
פשוט מעולה!!
4.5
14/08/14

היינו זוג עם שני ילדים, התקבלנו עם חמוצים ופלאפל חם. הזמנו פעמיים קבב שהיה מעולה, עם ירקות חרוכים מהגריל ליד ( עגבניה ובצל ) , הפרגית הייתה מעולה והצ'יפס אלוהי. הזמנו גם מסבחה שהייתה... מצויינת, וכן קובה בורגול שהיה מצויין. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
batik - תמונה
batik 6 ביקורות
טעים מאוד
4.3
13/04/14

אכלנו בשבת והאוכל היה נהדר - סלטים מאוד מאוד מיוחדים, קובה ממולא בבשר שהיה אחד הטובים שאכלתי, קבב עסיסי ומלא בטעם והפלאפלים המוגשים עם הישיבה לשולחן עושים שמח בפה ורק פותחים את התיאבון.... מבחינת חווית הישיבה במסעדה - עמוס מאוד, במיוחד בגלל השבת, השירות היה טוב ומהיר, אבל מאוד נמהר ולחוץ וזה מובן. זו מסעדה בשביל לבוא לאכול בה אוכל טעים, לשבוע ולהמשיך הלאה. מומלץ :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yomtov - תמונה
Yomtov 2 ביקורות
נאגי
3.5
15/03/14

אכלנו קבב טעים מאד. הסלטים טעימים אך בסופו של דבר המחיר קצת מופקע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 13 ביקורות
לא משהו
2.5
04/03/14

עשו הרבה יחסי ציבור לקבבים, אבל לדעתי סטנדרטי לחלוטין. סלטים טובים וטריים ושירות סביר. חומוסיה גילה לגמרי, אוכל סביר ומחירים יקרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoram Finder - תמונה
Yoram Finder 20 ביקורות
הגעתי בעקבות הזכיה בדירוג של CNN
2.5
30/08/13

הייתי שם עם בני בדרך חזרה מים המלח. הושבנו סביב שולחן שעדיין לא ניקו. השירות בגדול היה לא טוב ונאלצנו לחזור על הבקשות מספר פעמים. הזמנו חומוס, סלט ירקות ושתי מנות קבב נאג'י. החומוס היה... טוב וגם הקבב, על אף שהיה קצת יבש. בתוספת שתיה קרה שילמנו 170ש"ח (כולל טיפ).

עוד פרטים
הוספת תגובה
eranfm - תמונה
eranfm 3 ביקורות
התאכזבנו
1.0
18/08/13

לאחר מספר ביקורים די מוצלחים הזמנו לפני כשבוע מקום למסעדה ל-18 סועדים. זה היה אמור להיות סיום מתאים לטיול משפחתי של שלושה ימים בירושלים. לצערינו הגענו למסעדה ונתקלנו במהומה שלמה: אנשים... עומדים ומחכים לשולחן, אף אחד לא זוכר את ההזמנה שלנו ואף אחד לא מוכן להגיד לנו מתי יש סיכוי לקבל את השולחן שהזמנו. המלצרים לא שלטו במי מקבל שולחן, אנשים נכנסו מבחוץ ותפסו שולחנות עוד לפני שהם התפנו או נוקו. לאחר שהמתנו חצי שעה עזבנו ומצאנו מסעדה אחרת. גם אם האוכל טעים - לא בטוח שנחזור לשם עוד פעם כאשר המסעדה אינה מכבדת הזמנת מקומות.

עוד פרטים
הוספת תגובה