נגישות
נגישות

צ'יאנג מאי ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

45 ביקורות וחוות דעת על צ'יאנג מאי

shmor - תמונה
shmor מבקר מתחיל
מומלץ לאוהבי אוכל סיני עם הטעם של פעם
4.0
24/11/18

הזמנתי מרק חמוץ חריף, אגרול ועוף ברוטב שום חריף - כולם היו משביעי רצון ומעלה. המסעדה היתה עמוסה ולכן השירות טיפה איטי (ממש לא נורא) אבל אדיב. גודל המנה משביע רצון. המחיר 90 ש"ח (עסקית+)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירוק בעיניים - תמונה
ירוק בעיניים מבקר מתחיל
תענוג צרוף
5.0
23/10/18

עשיתי ארוע הפתעה לאשתי,יום הולדת עגול,40 איש. היה פשוט מקסים,אוכל משובח ובשפע החל ממרקים ממש טעימים,אגרולים מעולים,מנות עיקריות וקינוחים ללקק את האצבעות,שרות מעולה.איפשרו לנו להביא שתיה... חריפה שלנו,וערכנו שם מצגת עם חידון kahoot וסרט משפחתי. תודה לאילן ואולגה וכל הצוות המסור. פולינה ומוטי

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי  - תמונה
רחלי 2 ביקורות
נהננו
4.5
16/10/14

היינו אתמול בערב במסעדה - זוג 2 ילדים ופעוטה בת 1.8 השירות היה נעים והאוכל טעים מי שאוהב חריף המרק חמוץ מתוק מעולה. הבנות מאוד אהבו את מרק הוונטון ואת העוף בשומשום שהוגש לילדים... במיוחד עם קטשופ. הכינו עבורנו מנה במיוחד של ברווז ברוטב סצ'ואן שלא קיימת בתפריט. מומלץ - בטוח שנחזור שוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
צ'אנג מאי
5.0
02/08/14

היינו במקום לפני כשלושה שבועות. לא הזמנו מקום אולם לשמחתנו היה מקום בשבע כשהגענו. הזמנו עסקיות של מרקים, אגרול מנה עיקרית. הוספנו כמובן שתייה. המרקים היו טובים, הבשר היה נהדר, האגרול... ממש מצויין. מאוד מאוד נהנינו ונשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
וואו... לרוץ... גם מתל אביב או מחיפה
4.8
10/05/14

שני זוגות... שבת צהריים... וואו... ארבע מרקים, ארבע ראשונות, ארבע עקריות... הכל טעים... שירות מושלם... לרוץ... גם מרחוק

עוד פרטים
הוספת תגובה
דויד - תמונה
דויד 2 ביקורות
למרות כל התגובות וההערות ..לא נעשה שופ שיפור
1.5
05/10/12

אני וחברי הזמנו מקום מראש לשעה 19.00 בערב.הגענו למקום שלא ניראה כמסעדה מהמזרח כאילו ניכנסתי למסעדה אירופאית.כי חוץ מאשר כמה כתובים על בריסטול בסינית.המקום היה דיי ריק ומיד החל... להתמלות..ישבנו הזמנו שתיה.2 בירות ולימונדה.לראשונה הזמנו מרק וונטון..שאמור למביני דבר.להיות צח וצלול.אבל המרק הגיע בצבע של ירקות שבושלו הרבה זמן.לא הבנתי למה לא הביאו גם יחד את .הראשונה שלי.אגרול.ולמה לא התחילו בהגשה של השתיה.לאחר שהערתי זה הגיע.ולתדהמתי.אורחים שהגיעו אחרנו קיבלו שירות לפננו.במטבח עסוקים בהכנות מנות קייטרינג.ומנות המוזמנים.האגרול לא היה טעים לי .כמו עיסה של כרוב גרוס. בקושי רצועת גזר.שלא לדבר על נבטים שלא היו לא הבנתי למה.לעיקרית הזמנו עוף בליצי ואננס. קשיו..שאותם בזכוכית מגדלת חיפשתי..בשר העוף היה ורדרד ..צבע לא נעים לעין..לא היה טעים ..החבר הזמין בשר בקר עים אטריות..שהיה סביר.העיקריות הגיעו לאחר זמן המתנה ..ארוך המתנו לחשבון .בסך הכל 187 שח.השארנו טיפ ויצאנו.לא ניגשו אלינו.יכולנו לצאת ולא היו שמים לב.המתנו בחוץ ורק לאחר רבע שעה מישהוא ניגש לכסף.שילמנו במזומן.לא לקחנו את הקבלה.אבל הכל רשום להם שם ..כי היו העתקים .בקבלת ההזמנות השירות לא היה נעים.המקום מואר מאוד.לפחות שהתקרה שם שצבועה בסגול..שיצבעו לאדום..סימן קטן למסעדת המזרח הרחוק המחירים היו סבירים . חבל שהניהול שם כושל לפי דעתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
לא מומלץ. אוכל סביר, שירות גרוע
2.0
10/08/12

טוב, אז נתחיל מהאוכל. האורז טעים, כל השאר בינוני. באגרול נוטף שמן, הבקר בחצילים ממש לא סיני, יותר כמו גולש, והשאר סתמי. אבל השירות, ממש מתחת לכל ביקורת. המלצרית איטית, חמצמצה, והשיא היה... כשהזמנו חשבון: גילינו שכל מה שהזמנו מתאים בדיוק ל-2 עסקיות, והיא התחילה להתווכח איתנו. פשוט כמעט סירבה. בסוף הסכימה, באמת תודה לה. ככה חסכנו כ- 60 ש"J, ושילמנו 120 ש"J מיותרים על ארוחה במסעדה שאליה לעולם לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב מבקר מתחיל
בזבוז כסף!!
1.0
02/06/12

נכנסנו למסעדה, שהייתה כמעט ריקה. המלצרית ביקשה 10 דקות שלמות לסדר את השולחן (המסודר ממילא) זה היה מוזר, נתן לנו תחושה לא רצויה אבל החלטנו לתת צ׳אנס... וחבל! בחוויה שלנו ניתן לסכם את... המסעדה ב- שתי מלצריות חמוצות פנים אשר הגישו אוכל בינוני ברמת שירות נמוכה ובעלות גבוהה. ולסיכום- דחוף להחליף גישה ללקוחות, אח״כ להחליף את האווירה במסעדה שאנחנו חווינו כשקטה מידיי ועייפה מידיי, לשפר משמעותית את הטעמים וכמובן להוזיל עלויות. בהצלחה! נכנסנו למסעדה, שהייתה כמעט ריקה. המלצרית ביקשה 10 דקות שלמות לסדר את השולחן (המסודר ממילא) זה היה מוזר, נתן לנו תחושה לא רצויה אבל החלטנו לתת צ׳אנס... וחבל! בחוויה שלנו ניתן לסכם את המסעדה ב- שתי מלצריות חמוצות פנים אשר הגישו אוכל בינוני ברמת שירות נמוכה ובעלות גבוהה. ולסיכום- דחוף להחליף גישה ללקוחות, אח״כ להחליף את האווירה במסעדה שאנחנו חווינו כשקטה מידיי ועייפה מידיי, לשפר משמעותית את הטעמים וכמובן להוזיל עלויות. בהצלחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Greg Traytel - תמונה
Greg Traytel 6 ביקורות
4.0
10/05/11

ביקרנו במסעדה אתמול. האוכל היה טעים וחם (מאד!) - כמו כשצריך. השרות היה מהיר והמחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
13 ביקורות
3.0
09/04/11

סינית נחמדה, רמת אוכל גבוהה יותר ממסעדות סיניות דומות בת"א וחיפה, מחירים מעט יקרים ביחס לסוג המסעדה. שירות סביר, ניכר רצון טוב אך יש תחושה של חוסר מקצועיות בתחום זה. עיצוב אותנטי ויפה.... תפריט העסקיות כולל יותר מדי סייגים, חלקם פשוט קטנוניים ולא נעימים. ביחס להיצע הבלתי-מרשים של אוכל סיני בארץ, מדובר בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה