נגישות
נגישות

צ'יאנג מאי ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

44 ביקורות וחוות דעת על צ'יאנג מאי

אגי - תמונה
אגי מבקר מתחיל
1.0
25/11/07

זוועה.., ממש לא מומלץ.. האוכל , בסדר, ממש לא יותר מזה, השירות גרוע ביותר, אחד מאיתנו קיבל את המרק, השני הגיע אחרי כ15 דקות, יתר המנות הגיעו כ-45 דקות אחרי, מים קרים לא היו, גם קרח לא... היה. היה מחניק וחם במסעדה. בקיצור - האוכל סביר , אבל השירות נורא ואיום, שירות כזה גרוע לא ניתקלתי הרבה זמן. ולמרות שהתלוננו והבינו שהשירות לא טוב, אף אחד לא טרח אפילו להתנצל. טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
14/09/07

שירות איטי ביותר.לא כל כך איכפת להם מהסועדים וחבל.מבחינתם תמיד הפריירים מתחלפים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
26/11/06

יום שבת 25.11.06. שרות זוועתי, מלצרית חוצפנית. אוכל תת רמה (כל מנה שהזמנו).הסברים צולעים של אחראית משמרת.פשוט ביזיון, להתרחק וכמה שיותר. יכול להרוס יום טיול יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
18/09/06

זוועה! הגעתי למסעדה לקחת take away, רק כשהגעתי הביתה - מרחק של 7 דקות נסיעה התחוור לי שהעוף בשומשום היה צמיגי ומגעיל - באותו היום הוא בטוח לא טוגן אלא חומם במיקרו. האגרולים רכים, חסרי... טעם שגם חוממו במיקרו. הבקר - צמיגי ובלתי ניתן לאכילה. המנות היו קטנטנות יחסית למחיר ששולם. התקשרתי למסעדה וענה לי אותו בחור שהכין את האוכל. הוא רב איתי שהאוכל אכן טוגן היום ועקב הנסיעה שלי הביתה הפריכות לא נשמרה ואילו הייתי אוכלת במסעדה הכל היה בסדר. לאחר מס' דקות של התווכחות ביקשתי לדבר עם מישהו יותר אחראי. ענתה לי כנראה אחת המלצריות ושוב גם היא הסבירה לי שהנסיעה... והם מחממים את האגרולים במיקרו להוציא את השמן... בקיצור ולעניין - אנשים היו מוזמנים לארוחה שנזרקה לפח! חבל שבמקום להתנצל הם ממשיכים להסביר לי איפה הטעות שלי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בולדוג - תמונה
בולדוג 3 ביקורות
1.3
01/04/06

הגענו לאכול ב-30/4 בשעות הצהריים. המסעדה הייתה ריקה לחלוטין - מה שהיה צריך להזהיר אותנו. מצאנו בתוך האורז גווייה של יתוש. כאשר הראנו זאת לטבח - בחור בשם ליאו - הוא טען שזה כנראה עף... מבחוץ. כשהבהרנו לו שזה בלתי אפשרי - כל החלונות סגורים - הוא סירב להודות בבעייה. כשהודענו שאיננו מעוניינים להמשיך לאכול, חייבו אותנו בכל זאת על המנות. בנוסף, ראינו שהטבח ועוזרו מעשנים סיגריות בתוך המטבח. בקיצור - שומר נפשו יירחק. הייתה איתנו תיירת קנדית שיצאה מזועזעת לחלוטין גם מהיחס וגם מהמנות. לידיעתכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/05/05

אוכל מצויין, אווירה נעימה ושקטה, הופתענו לטובה, פשוט מהמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/03/05

נהנו מאוד מהארוחה, הכל היה טעים ומצויין!!! המנה של הבקר נענע ובוטנים היתה מעדן אין ספק מסעדה מצויינת. בטוח נשוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אליעד - תמונה
אליעד מבקר מתחיל
3.0
23/11/04

טוב אז ישבנו 7 אנשים האוכל היה די טעים ומגוון אבל המנות היו מאוד קטנות ביחס למחיר 50-55 ש"ח למנת עוף או בקר וזה מה שאיכזב אותנו ביחס למסעדות סיניות אחרות שהייתי והייתי בהרבה ששם המנות... היו גדולות גם העיקריות וגם המרקים. לסיכום אפשר לחפש מסעדה סינית אחרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/06/04

הי רציתי לשאול שאלה עם קיים אצלם שף בשם מוטי וינטראוב?הוא שף מעולה... מחכה לתשובתכם המהירה

עוד פרטים
הוספת תגובה