נגישות
נגישות

אורי בורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

210 ביקורות וחוות דעת על אורי בורי

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/10/07

החלטנו להגשים חלום ישן ולאכול דגים בעכו אצל אורי בורי. הזמנו מקום מראש והגענו בזמן למרות פקקי הפסטיבל. אפילו התפנה מקום. הזמנו דגים בגריל. זה מה שאנחנו אוהבים יש בתפריט. המלצרית היתה... המומה ואמרה, לא כדאי לכם זה יקח הרבה מאד זמן. אמרנו שיש לנו זמן בשפע ובינתיים נקח מנות ראשונות. היא חזרה ואמרה שהיא ממליצה לקחת מתבשילי הבית במקום הדגים בגריל. לא הסכמנו. הגיע מנהל המסעדה והתחיל מאיפה שכבר היינו עם המלצרית. לא בשביל זה באתם כזה מרחק (באנו מנהרייה). הוא המליץ על מנות טעימה והוסיף שזה עלבון לבוא לכזה מקום ולא לטעום משהו מהיכולת המיוחדת של אורי בורי בבישול דגים. בתזמון מפתיע הופיעה בדלת גם דמותו המיתולוגית של אורי המזוקן. נכנענו. הזמנו פילה דג ברוטב לפי המלצת המנהל. טעות. קיבלנו תוך דקות מנה של דג ברוטב סמיך חסר כל יחודיות עם שני חלקי דג קטנים. המצלרית הסכימה ללכת לבדוק שמא מדובר בחצי מנה מתפריט הטעימות. זו היתה מנה שלמה. מזל שעל השולחן היה גם לחם ואורז. המחיר (100 שח למנה) לא מוצדק משום בחינה. אחרי פחות מחצי שעה יצאנו. קצת רעבים ומאד מאוכזבים. הלך החלום. לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
29/09/07

הבאנו זוג חברים והתאכזבנו. אנו קליינטים ותיקים ועכשיו קליינטים לשעבר. רק כשאורי הגיע התחילו המלצריות להתנועע במרץ. גם מילמול ה"חג שמח" של אורי היה עצוב. נושא הטעימות מטעה את הלקוח בלשון... המעטה. כך הרגישו אורחינו והם צדקו.אין בזה טעימות אלא הזמנות סידרתיות. לזה לא קוראים טעימות. חבל, הייתם פעם נהדרים. שיהיה לכם חג שמח והמשך שגשוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
29/09/07

זהירות הולכת שולל - הגענו עם ציפיות רבות... האוכל מיוחד וטעים אך הפתענו מניסיון הולכת שולל כשהגיע החשבון. כשהציגו לנו את התפריט המליצו על ארוחת הטעימות ופרטו את המנות הנכללות בארוחה.... כשהמלצרית נשאלה למחיר ארוחה זו נאמר לנו 160 שח לא כולל שתיה ומנה אחרונה. אך בחשבון חויבנו בסכום של 200 שח לסועדללא שתיה ומנה אחרונה. בברור עם בעל המקום נטען שהמלצרית אמרה בתחילת הארוחה שהמחיר "בערך" 160 שח. אנו 4 סועדים שמענו בברור 160 שח !!! איפה היושר ???

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/09/07

בתור אחת שלא אוכלת דגים ופירות ים, לקחו אותי חברים למסעדה, וממש נהנתי!!! האוכל היה מדהים! עדין לא נוטף שמן, ממש גורמה! תענוג! תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.0
15/09/07

היינו בשישי האחרון. הגענו בעקבות המלצה של חבר שהיה במסעדה לפני זמן רב. כגודל הציפיות כך גודל האכזבות. לקחנו ארוחת טעימות . למנות הראשונות לקחנו סביצ'ה, סלמון וטרין. היה טוב לא מעולה.... אח"כ המלצרית הכריחה אותנו לקחת מרק. לקחנו. ניסינו.היה רע מאוד, תפל, דליל, חסר טעם עם צבע. . העיקריות היו בסדר, לא משהו. המסעדה עצמה נראית רע מאוד. כמו מסעדה מזרחית של שנות ה-80 כולל הקירות המתקלפים וריח של שתן בשירותים. נקודת האור הוא השירות. היה טוב מאוד. המלצרית החזירה את המרק וגם את את המנות העיקריות שביקשנו להחליף. חשוב לציין כי קיבלנו קלקול קיבה. לדעתי מהמרק. זה בלתי נסלח במיוחד ממסעדה עם מחירים יקרים שחורטת על דגלה כי חומרי הגלם הם המשובחים והטריים ביותר.חשוב כי אורי השף יעשה סדר. השמועות אומרות שזו היתה מסעדת גורמה בעבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חסן עבאדי - תמונה
חסן עבאדי 9 ביקורות
4.3
13/09/07

אנחנו (זוג ושתי בנות) לקוחות של המסעדה מזה שנים רבות, ובכל נסיעה לחו"ל מבקרים במסעדות המתמחות במאכלי יום אולם מאז ומתמיד , ותוך כדי ארוחה מהממת במעדה בחו"ל מחליטים פה אחד שאין כמו "אורי... בורי" , הן מבחינה טיב האוכל, טרעות חומרי הגלם המעולים, האוירה, השירות ותתפלאו לשמוע - גם המחיר (למרות שזה לא זול) ותלכו על ארוחת הטעימות וחצאי המנות, שזו המצאה גאונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
03/09/07

הלכנו בעקבות השם (לא ברור מהיכן המוניטין), אך הטעות הייתה לא לקרוא כאן את ההמלצות.. ביקשנו דג בגריל. המלצרית טענה שאין דגים שלמים, רק פילה ופירות ים (המנות היקרות יותר). הזמנו. תוך שאנו... מחכים למנות, אותה מלצרית (שהסתבר שהיא גם אחראית משמרת) מציעה לשולחן הסמוך דגים בגריל ולוקחת הזמנה.. כמובן שביטלנו את ההזמנה והפלא ופלא, פתאום יש דגים, הרגע הגיעו.. (תשע בערב) שומר נפשו (וכספו) ירחק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
01/09/07

סתם מקום. סתם לא טעים .סתם נחשבת למסעדה משהו בגלל יחצנות.סתם יקר מדי.סתם שירות .סתם חבל על הכסף.מן הסתם בפעם הבאה רק לא אורי שתקע לי את הבורי.ברומא תהיה רומאי.בעתיקה כבר עדיף חומוס.ברוך... .תל אביב. 25.8.07

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
16/08/07

לאחר המלצות רבות הגענו למסעדה , לקחנו את ארוחת הטעימות שחלקן היו טובות מאוד וחלקן ממוצעות ושמנוניות ,לא אפרט את כל המנות שמהן נהנתי ומאלו שפחות מכיוון שההנאה שלי ורמת שביעות הרצון שלי... מושפעות לא רק מהאוכל . מה זה חשוב כמה מנת השרימפס במנגו היתה מצויינת אם השרות כל-כך מתנשא , השולחנות קטנים וצפופים, הקירות מקולפים ומוזנחים ובמהלך כל השהייה מתקבל הרושם שצוות המסעדה עושה לך טובה שהוא מאפשר לך לאכול במקום ולא להיפך ??? בעלי המסעדה חייבים להפנים שבילוי במסעדה הינו חוויה שמורכבת מפרמטרים רבים שבראשם כמובן טעם האוכל אך גם פרמטרים נוספים כגון - אווירה נינוחה, מוסיקה נעימה , קצת מרווח בין השולחנות, הוגנות, שרות אדיב ועוד.. . כשכל "המסביב" יהיה ברמה טובה אז גם תהיה סיבה מוצדקת לגבות מחירים גבוהים מהממוצע . עושה רושם שהמסעדה נחה על זרי הדפנה (שקמלו מזמן).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
23/07/07

לא מומלץ למי שמחפש מקוריות באוכל וטעמים מפתיעים .אנו ממרכז הארץ ואוכלים לפחות פעמיים בשבוע במסעדות ידועות שם.הגענו לאורי בורי לאחר המלצות חמות מחברים ויצאנו מאוכזבים ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה