נגישות
נגישות

אורי בורי ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

210 ביקורות וחוות דעת על אורי בורי

shlomo - תמונה
shlomo מבקר מתחיל
4.7
22/05/08

נפלא.אכלנו זוג טעימות בצהריים. אומנם לא הפעם הראשונה (ולא האחרונה) החל ממנת הסביצ'ה והשריפס ים תיכוני דרך סאשימי סלמון עם רוטב וואסבי מדהים, המבורגר טונה אדומה מאוד טעים, ו"לקינוח" קוקי... סאן ז'אק ובשר סרטנים. למנה אחרונה אגס אפוי עם מרציפן.בקיצור מומלץ מאוד. תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חסן עבאדי - תמונה
חסן עבאדי 9 ביקורות
4.7
15/05/08

חזרנו שוב ושוב למסעדה והופתענו לטובה מהתפריט המתחדש, המנות החדשניות שהיוו שינויי מרענן וטעים להפליא. המחירים סבירים בהחלט (יחסית למחירי מסעדות אזור המרכז), והחניה בשפע (ובחינם) והנוף... מרהיב. נחזור שוב - ובקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
08/04/08

הגענו בעקבות קליינטים קבועים של בעל המסעדה, המסעדה מבפנים לא מתוחזקת הן הקירות מתקלפים ואוירה של מקום לא נקי.תפריט לא מגוון ומחירים בשמיים "הרמתי טלפון לבנק לקחת אשראי" לגבי חצי המנות... עבודה בעניים מסעדה פלצנית לאנשים מהמעמד העליון שלא מבינים באוכל, המנות קטנות מאוד, והשירות פלצני המלצרים מדקלמים את התפריט מבלי לנסות להבין את הלקוח, הרטבים של הדגים מעורבבים בכל מיניי תרכובות לא מתאימות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
31/03/08

יופי של ארוחת טעימות, טעמים חדים ומפתיעים, לכל המבקרים, 1/2 מנה לא אומר 1/2 מחיר.גם 1/2 מנת פלאפל (להבדיל....) מחירה לא מחצית ממנה שלמה אלא יותר וכך צריך להיות.תמשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
08/03/08

חזרנו אחרי תקופה שלא היינו ואני חייב לומר שהיה מפתיע לטובה, המסעדה ממשיכה לשמור על רמת אוכל ושירות מצוינים לעומת הרבה מסעדות שאני מכיר. יש הרבה מנות חדשות לא משעמם להגיע לעכו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
29/02/08

מקום מדהים, אוכל טעים להפליא והקינוחים רק עושים את כל החוויה לטובה יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
26/02/08

לאחר הרבה המלצות הגענו לעכו והזמנו מקום במסעדה ששמה הולך לפניה היינו 2 זוגות. שהגענו, המקום היה מלא עד אפס מקום ביקשו שנמתין כמה דקות ובאמת לאחר כחמש דקות קרא לנו המלצר אריק והמליץ לנו... על ארוחת הטעימות. לא כל כך רצינו אבל אחרי הסבר שקיבלנו, החלטנו להקשיב לאריק וטוב שכך עשינו. מנות הפתיחה סביצ'ה אינטיאס, טרין פלפל, שרימפס נא ופילה של בייבי מושט בקרמל היו מצויניים, לאחר מכן הוגש לנו מרק פירות ים שזאת מנה שאסור לוותר עליה.המנות שהוגשו לאחר מכן היו מצוינות, במיוחד הבשר סרטנים בשמנת אם אצות ים וגלילת אינטיאס, כזאת מנה עוד אף פעם לא אכלתי מדג, גם נהננו מהרעיון שנתנו לנו אחרי מנות עם טעם חזק סורבה לניקוי הטעמים. המחיר הצדיק כל אגורה. שווה לבקר שם אנחנו בטוח נחזור, תמשיכו לשמור על רמת איכות כזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.3
13/02/08

היינו אתמול, נהיננו מהשרות המקצועי של המלצרית, שיר,י לקחנו את ארוחת הטעימות, טעמים לא מהעולם הזה. במיוחד המושט קרמל, בשר הסרטנים והבס בקדירה וזהרק חלק קטן ממש חוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maxi - תמונה
maxi מבקר מתחיל
1.3
09/02/08

ביום חורפי, גשום וקר, אחרי שוטטות ארוכה ומהנה בסימטאות עכו הצבעוניות החלטנו שמה יכול להיות יותר טוב מארוחת דגים טעימה אצל אורי בורי שעליו שמענו כ"כ הרבה זמן.........אוי, אוי, אוי ואבוי... לאותו רגע נמהר שבו החלטנו להיכנס ל"חור" הזה שנקרא כביכול מסעדה:קירות מתקלפים, טחב בכל פינה וקור אימים שלא היו מביישים את בית הכלא העתיק של עכו שנמצא לא רחוק משם (שבו ביקרנו בצהריי אותו היום ממש.....)והאוכל ???ביזיון !!!מנות ראשונות "מקומצנות " שנעשו כלאחר יד בצורה מאד חובבנית ומחופפת ולא כמצופה ממסעדה שלוקחת מעל 30 ש"ח ל-3 פרוסות דקיקות של שרימפס ו-2 פרוסות פלפל חריף !!!אותו כנ"ל לסביצ'ה אינטיאס (4 פרוסות) וחצי ק"ג (!!!) בצל סגול.........והעיקריות ?סיפור עצוב בפני עצמו ...נאמר לנו ע"י מלצרית לחוצה שאנחנו יכולים לקחת חצאי מנות (שלא היו אגב, בחצאי מחיר !) ושאם לא נאהב אותם אז נוכל להחליף בכל רגע....לקחנו בס ברוטב שמנת ופורצ'יני (סביר מינוס...וזאת הייתה המנה היותר נורמלית של הארוחה) ואת סטייק פילה אינטיאס (שלוש קוביות) שממש מסיבה לא ברורה התעקשנו לצוות לרוטב עגבניות ביתי (שאולי בגלל זה עשה לי צרבת לאורך כל הדרך לביתי......)עלוב עלוב עלוב ...........את האורז שהגיע בפורמה של ספל הפוך (פאסה קומפוזה) וקר כברק הזכרתי? כשהתבקשה המלצרית לחמם אותו היא התנצלה ואמרה שהמיקרוגל לא עובד כ"כ טוב ...(אהההההההה ?!?!).באיזה שהוא שלב נכנס אדון ירמיאס הבעל בית למסעדה, מה שגרם לכל צוות המטבח לצאת למרכז המסעדה במחבתות ובסירים עמוסי כל טוב(?) ולפתוח שולחן כיאה לחבורת פועלי בניין בשעת הפסקת הצהריים שלהם! גועל נפש.............בתור ישראלי "ביישן" שלימתי עד הגרוש האחרון את כל ה 350 ש"ח (כולל בקבוק יין לבן, שנשכח ע"י המלצרית מרוב העומס במסעדה - היינו שם ל ב ד ! - והגיע בסופו של דבר לקראת סוף הארוחה)מה לעשות ,פשוט התביישתי בשביל המקום והאנשים שנמצאים שם שהם מעזים להיקרא מסעדה בישראל.לא ממליץ גם לשנואים עליי ביותר, גם לא בתור מתיחה מעוותת........לא להתקרב אפילו לא בצחוק.....גועל נפש במיטבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 7 ביקורות
2.7
14/12/07

רמאות והונאה ב"אורי בורי" (וגם האוכל לא מי יודע מה). בעודנו מתלבטים מה לבחור, המליצה לנו בחום המלצרית על אפשרות לקחת 2 חצאי מנות שונות במקום מנה אחת וכך להתנסות במגוון טעמים. שמחנו על... האפשרות ואכן בחרנו כל אחד חצי מזה וחצי מזה. כשהתקבל החשבון, הסתבר שכל חצי כזה עולה לפחות 20 אחוז יותר מחצי מנה שלמה. למשל מנה רגילה שעולה 92, חצי שלה הוא 59 !!!! על השוני במחיר המלצרית לא סיפרה לנו כדי שנוכל להחליט אם זה מתאים לנו. כשדברנו עם מנהל המקום, הסתכל עלינו בביטול ואמר שבאמת מישהו כבר אמר לו את זה באותו יום.... לא שהוא שינה את החשבון ולמזלו לא היה לנו זמן לריב איתו. אנחנו בטח לא חוזרים לשם ואני ממליץ גם לכם לא להתקרב!

עוד פרטים
הוספת תגובה