נגישות
נגישות

החומה הסינית - Chinese Wall ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על החומה הסינית

ornalavi - תמונה
ornalavi 6 ביקורות
כמו בבית, אבל בריא יותר
5.0
15/08/13

אני מגיעה לסינגלונג בממוצע פעם בשבוע. השכנים הכי הכי. במשך הזמן הפכנו לחברים. השף הואן גם נתן לי כמה מתכונים. אני אוהבת במיוחד להזמין וונטון ולהוסיף לו טופו. אני אוהבת גם אגרול, ואצלי... זה תמיד אחד צמחוני ואחד בשרי. כשבא לי להתפרע יש לי כמה העדפות, אבל הן מתחלפות ותמיד יש לי גרסאות שלי, אז תמיד הואן והצוות שלו מתאימים לי את המנות. איפה יש אפשרויות כאלו? באיזו מסעדה? אוקיי, עכשיו התגריתי. אני הולכת להזמין עוף עם פטריות, ולצידו סלט פשוט שמשדרג את המנה. בתיאבון לי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran - תמונה
Moran מבקר מתחיל
טעם אותנטי של סין
4.5
03/07/13

הייתי בסין פעמיים וזה המקום היחידי שבאמת מכין אוכל סיני אמיתי בטעמים המקוריים של סין. אוכל מעולה, מחירים שפויים וצוות חביב ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
מסעדה קטנה ומקסימה
4.0
20/03/13

ישבתי שם היום ואכלתי ארוחת צהריים. האוכל טעים, לא יקר, האוכל הגיע מהר, שירות טוב ונעים. אכלתי שם גם בעבר ונהנתי, בהחלט ממליצה בחום לאכול שם. אגב, יש להם קינוח ממש טעים של בננה מטוגנת!... מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 27 ביקורות
ארוחה זוגית בערב במחיר משתלם !!
4.3
09/03/13

מסעדת החומה הסינית הוותיקה מאוד, מגישה ארוחה זוגית בערב במחיר משתלם של 129 ש"ח. לפתיחה הזמנו את האגרול הפשוט והמוצלח שהיה פריך וממולא בירקות ונבטים. בארוחה טעמנו מאטריות המצוינות של... המקום שנעשות בעבודת יד, חובה לנסות. טעמנו גם מנה של עוף עם קשיו וירקות, מנה עשירה בטעמים וטעימה מאוד. לקינוח הזמנו בננה מטוגנת שהוגש חם עם פירורי לחם ודבש והיה מעולה. החומה הסינית היא מסעדה פשוטה שמגישה אוכל נפלא, אווירה שקטה ונעימה לארוחה מצוינת ועסקיות בכל שעות היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידו שמ - תמונה
עידו שמ מבקר מתחיל
חוויה מצויינת
4.5
28/06/12

הגענו ארבעה . שלשה ישראליים ותייר מסין. האוכל הוגש מהר ובצורה נעימה . והטעם, אוי הטעם , המרק היה מדהים , הברווז עשוי מושלם , הבקר סיצואן נפלא. מעט מאד מסעדות תקבלנה אצלי כאלו מחמאות .... אני אשוב להחומה הסינית .

עוד פרטים
הוספת תגובה
noa וערן - תמונה
noa וערן 3 ביקורות
מסעדה מצוינת
5.0
14/06/12

בעלי ואני הגענו למסעדה בשעת ערב מאוחרת והרגשנו שנכנסנו למסעדה סינית בצ'ינה טאון.. אווירה אותנטית, רגועה. שירות אישי ונעים. והכי חשוב-האוכל- מצוין!! כל מנה שהזמנו הייתה טעימה , גדולה... ומפנקת. והמחיר שפוי ביותר. אמנם המסעדה איננה מפוארת, אך זה בדיוק מה שהפך את האווירה למיוחדת ולא לפלצנית. מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
21/07/11

הזמנו ארוחה עסקית לשניים בטייק אווי בציפיה שלנו ממסעדה סינית ועוד ותיקה ,לקבל קופסאות אוכל הנהוגות בז'אנר -בפועל הגיע האוכל בחמגשיות עלובות שהאוכל בצבא בשטח עושה חשק גדול יותר האוכל גם... הוא עלוב אגרול שוחה בשמן ,אורז חסר טעם ותבשיל בקר שלא היה ברור אם הוא לא טעים או מקולקל- בקיצור חבל על הזמן והכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/06/11

לקחנו מנה עיסקית לכמה אנשים והאוכל היה ממש טעים ואני לא מבין את כל אלה שאמרו שהאוכל מאכזב כי זאת באמת מסעדה אותנטית!! שווה ללכת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
04/07/10

הזמנו שלשום במשלוח ארוחה ל20 איש שנחתו אלינו פתאום. בטווח גילאים ורצונות גדול. אנחנו רוצים להודות לצוות המסעדה , על ההתגייסות המהירה. על המקצועיות בבניית תפריט מגוו ומאוזן , על העצות... הטובות, על האוכל המשובח, השונה המיוחד והטעים. על הנדיבות, ההתחשבות והחשיבה על כל פרט. למשל מיוזמתם, תבלינים "שנויים במחלוקת" כמו כוסברה , הם ארזו בנפרד והסבירו לנו איך להרכיב את המנה, תוך שימוש בה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאלה - תמונה
אריאלה מבקר מתחיל
4.0
24/06/10

אוכל סיני אמיתי וטעים, אין מילים בכל ביקור כל המשפחה מתענגת על המנות, מומלץ ביותר למי שמחפש פשטות, אוכל טוב ואוירה ביתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה