נגישות
נגישות

החומה הסינית - Chinese Wall ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

38 ביקורות וחוות דעת על החומה הסינית

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
פעם ראשונה ואחרונה..
2.0
24/10/18

כל המנות העקריות שהזמנו כולל המרק חמוץ חריף היו כמויות גדולות מידי של סויה.אותו טעם לכולן ומלוח מאד !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מומלץ!
4.0
24/10/18

אוכל אותנטי במחיר הגיוני לכל לקוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
החומה הסינית הטעימה
5.0
04/10/18

מהאוכל , מהאווירה הכללית במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 6 ביקורות
בינוני מינוס.
3.0
14/05/17

אכלתי במסעדה מנת אטריות ומרק. החיר 43 ש"ח למנה. האיטריות, שכפי שהבנתי מיוצרות במקום, נראו טריות, וגם הטופו והירקות היו בכמות סבירה, אם כי לא בשפע. למרבה הצער, הרוטב היה מאוד מלוח ונראה... שגם הכיל כמות גדולה של מונוסודיום גלוטמט. המרק העשיר ביותר שלהם היה די סתמי, וכלל כדורי בשר עם קמח לא איכותיים. אכלתי במסעדות בסין והאוכל כאן ממש לא דומה לאוכל סיני אמיתי. בסין יש מגוון טעמים ולא קורה שאוכל הוא סתמי או בעל טעם מלוח מוגזם. גם במסעדות סיניות שאכלתי בחו"ל האוכל היה די אותנטי. ייתכן שהרמה הכללית הירודה של מסעדות סיניות בארץ נובעת מזמינות נמוכה של חומרי גלם איכותיים. בכל אופן, עדיין מחכה לגלות מסעדה סינית איכותית בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
טעים, נקי, עם שירות מעולה. אחלה לצהריים!
4.5
26/07/16

הלכתי עם אמא שלי לעסקית צהריים בחומה הסינית. המקום מאוד עממי, קיבל את פנינו מישהו שנראה שהוא הבעלים ומיד הביא תפריטים. המקום נקי בצורה מפתיעה, והמבחר עסקיות לא רע בכלל. לקחנו אגרול,... ודים סאם למנות פתיחה, ועוף באננס ועוף חמוץ מתוק למנה עיקרית. בתוספות לקחנו אורז, כרובית עם פטריות, ונודלס עם ירקות. הכל היה מאוד טעים, הדבר הכי פחות טעים היו הדים סאם, אבל גם הם היו בהחלט טובים פשוט שאר האוכל היה הרבה יותר טעים. השירות היה מהיר ואדיב. וחשבנו שהמנות לא גדולות, אבל בסוף לקחנו הבייתה כי לא הצלחנו לסיים. היה לנו טעים וכיף, ובטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orna - תמונה
Orna 25 ביקורות
סיני אמיתי זה נפלא :)
5.0
24/10/15

הנה מסעדה סינית שהיא גם כשרה. צריך לספר כאן שבעל המסעדה יהודי שמוצאו מסין. האוכל טעים ברמות על, המקום נעים ונקי, שירות מעולה ומחירים שפויים. אני חוזרת לשם מדי פעם, ותיכף אעשה זאת שוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar - תמונה
Zohar 3 ביקורות
אכזבה
2.0
19/12/14

כשנכנסנו בערב המסעדה היתה ריקה, אח"כ הבנו למה. הזמנו מנה כוללת זוגית. המרקים היו לא טעימים, מרק התירס מתוק מדי והחמוץ-מתוק חמוץ מדי. מנת העוף היתה ברמה של פאסט פוד והיתה בינונית סבירה,... מנת הבקר היתה מלוחה בצורה בלתי אכילה, והמצחיק הוא שבעל המקום אמר לנו שגם העירו לו על כך עוד לפני זה. הבננה המטוגנת היתה שומנית ולא כמו שאנחנו רגילים עם רוטב קרמל. המחיר גבוה לטעמנו וגם לא כולל שתיה. גם המקום יכול להיות מושקע קצת יותר מבחינת העיצוב. למרות שהערנו שהבשר מלוח מדי לא היתה התייחסות לכך מבעל המקום. בקיצור חויה גרועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
אוכל סיני אמיתי
4.5
02/03/14

אחת מהמסעדות הסיניות האמיתיות האחרונות שנותרו. המקום מנוהל על ידי סינים והאוכל בהתאם. הכל טעים ובכמה רמות ביחס למסעדות סיניות אחרות. יש באמצע שבוע עסקיות שוות, אבל הכי כדאי לקחת זה מנת... נודלס עבודת יד שמכינים במקום. כמו כן המחירים ממש מגוחכים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגי - תמונה
חגי מבקר מתחיל
הנאה לא נורמלית
4.8
14/02/14

פעם ראשונה שאני יושב במסעדה ונהנה מכל שניה.. מסעדה ביתית ושקטה עם אוכל מדהים ושירות איכותי ואדיב. ממליץ בחום בכל מצב שבו אתם רוצים לצאת, תפנו ל'חומה הסינית'

עוד פרטים
הוספת תגובה
Racheli - תמונה
Racheli מבקר מתחיל
רחל ש.
5.0
21/11/13

באתי עם בן זוגי ונהננו מאוד מהאוכל, מהשירות. והמחיר ממש לא גבוה. אמרנו -נחזור שוב ובקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה