נגישות
נגישות

לימוזין ביקורות וחוות דעת - עמוד 47

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

467 ביקורות וחוות דעת על לימוזין

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
14/03/06

קראנו את ההשמצות, הלכנו עם חששות...ונהנינו מאוד, מאוד.גם מהאוכל, גם מהמקום וגם מהשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולן - תמונה
גולן 2 ביקורות
4.3
17/02/06

תענוג צרוף. המחירים שווים כל ביס ויש מנות שמתעלות על עצמן. חבל רק שממש קשה להשיג מקום ברוב ימות השבוע ובעיקר בסוף שבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי - תמונה
צחי 8 ביקורות
4.3
12/02/06

בשר מעולה. נקודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון מבקר מתחיל
1.0
29/01/06

שירות ברמה נמוכה ביותר וגם אופן הכנת המנות לא משהו, לא עומדים בדרישות הלקוח. יחס מגעיל ואף משפיל. חבל....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
05/12/05

אכלנו במסעדה מספר פעמים ובכל הפעמים יצאנו עם טעם של עוד. מסעדה שלא אכזבה אותנו. לצערי, בפעם האחרונה, יום חמישי שעבר התאכזבנו קשות. האנטריקוט היה בטעם של סטייק רגיל קפוא שקונים בסופר... והיה פשוט לא מוצלח. התלוננו למלצרית אך להפתעתנו הם עמדו על כך שהסטייק בסדר. אני יכול להבין שחתיכה לא מוצלחת, אך לעמוד על כך שזה בסדר, שזה כמו תמיד.... חבל, חבל להרוס מוניטין בכזאת קלות. אני מקווה שזוהי נפילה חד פעמית ולא אות מבשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהבה - תמונה
זהבה 4 ביקורות
4.7
23/10/05

גם הפעם, כמו תמיד, נהנינו - ובגדול! בשר מעולה, איכותי ועשוי בקפידה. מחירים למעלה מהוגנים. שירות נעים. כל כך לא תל אביבי ולא מתיימר. אנשים שמגדלים בשר משובח ודואגים להגיש אותו הכי טעים... שאפשר. מולצים בחום: אסאדו לאוהבי השומן - מדהים, מנה מצטיינת. שיפוד בקר מתובל ונימוח, קציצות טלה משגעות ובקיצור שווה כל רגע. ממליצה בחום. רמה גבוהה שנשמרת לאורך זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avihu - תמונה
avihu 3 ביקורות
4.0
06/10/05

בהחלט מבינים בבשר. פילה מדהים. טי-בון מעולה, ויודעים מידת הכנה ראויה מהי! אסאדו מושרה ומצופה היטב אבל מעט יבש. על יד מעניין למרות שחסרו לי עוד ירקות מסוגים שונים. מחיר סביר בהחלט לאיכות... גבוהה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/10/05

אכלתי מנה של פילה בקר. לא נתקלתי בארץ בבשר כל כך איכותי וטעים. לא נגעתי ברטבים כדי לא להרוס את טעם הבשר. בשר ברמה כזו אכלתי רק בארגנטינה. היו עוד כמה מנות מסביב אבל אני לא זוכר כלום.... הדבר היחידי שאני זוכר אלו דימעות אושר בגלל הבשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי ורונן - תמונה
עדי ורונן מבקר מתחיל
4.7
25/07/05

הגענו למסעדה אחרי יום טיול רעבים ועייפים. הלחם הגיע מהר והיה טרי וטעים,כמות קצת מועטה לאנשים מורעבים. הוזמנו 2 מנות פילה של 250 ו 300 ג' מצויינות ואנטריקוט של 450 גר. התוספות היו... מצויינות והרטבים נדרים כך גם הקינוחים שהוצגו לפני שבחרנו-קל ונוח להתרשם. מחיר לא זול אבל בהחלט שווה והיה נפלא. הקבבים שנקנו על משקל הוכנו על גריל ביתי והיו מעולים אף הם

עוד פרטים
הוספת תגובה
ohad - תמונה
ohad מבקר מתחיל
3.7
17/07/05

המלצריות יפות מאוד "דוגמניות ממש" המקום מהמם אווירה טובה אני הזמנתי כדורי בשר ברוטב תפוזים למנה ראשונה - היה מעולה. כמובן שנותנים לחם שום בתחילת הארוחה ברמה גבוהה מאוד. מנות עיקריות -... הזמנתי סטייק אנטריקות 350 גרם ברמת בישול מדיום - לפי דעתי זה היה חיי מדי! צריך להזמין מדיום WELL ויותר למה המדיום היה חיי מדיי(תזכרו את זה שאתם באים!!!) קינוחים מעולים + קפה סוף הדרך לאשכנזים יש קפה הפוך וכו'... תהנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה