נגישות
נגישות

לימוזין ביקורות וחוות דעת - עמוד 43

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

467 ביקורות וחוות דעת על לימוזין

 - תמונה
2 ביקורות
2.7
16/05/07

לא ברור לי מה קרה. איכות האוכל ירדה, המנות קטנו אך המחיר נשאר גבוה. עם הנתונים האלו אחפש באזור מסעדות אחרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
14/05/07

כתושב האזור שאוהב בשר ואוכל בלימוזין המון אני חייב לציין שמשהו התקלקל שם... המנות מגיעות כל כך מהר, למרות שבדך קבע אנחנו מבקשים להאט את הקצב.בסופי שבוע יש ממש הרגשה של "תאכל ותלך", הרי... יש עוד שולחנות שאפשר לעשות עליהם כסף.המלצה לבעלי הבית: יש לכם פנינה... ממש... קצת פחות לחץ בשרות ולזכור שלא משנה מה, הלקוח תמיד צודק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר מבקר מתחיל
4.3
28/04/07

פעם שניה בתוך שבועיים שבאנו לאכול - ולא במקרה! קודם כל, יופי של שירות - ההצעות שקיבלנו מהמלצרים היו טובות ובטון נעים ומזמין, כל מה שביקשנו הגיע מהר ועם חיוך. המוזיקה לא מפריעה, רמת הרעש... הכללית לא גדולה במיוחד, וכשבמקרה הייתה במסעדה משפחה עם ילדים שקצת הרעישו, ביקשנו להתרחק מהם ונענינו במהירות ובאדיבות. האוכל מצויין - בשר מעולה, עשוי בדיוק כמו שכל אחד מארבעתנו ביקש, ההגשה אסתטית ולא פלצנית, וגם התוספות היו טובות. המנות המקדימות טעימות, במיוחד החמוצים. הלחם יכול להיות טוב יותר, ובעיקר - לא להגיש לחם חם כי הוא מתבצק בקלות. הגריל פתוח למבטי הסועדים וכשביקשתי "להציץ" בעבודתו של הטבח נעניתי בחיוך, בהזמנה להתקרב ובתשובה אדיבה לכל שאלותי. יופי! עוד דבר אחד חשוב ששמתי לב אליו הוא שהכיסאות נוחים במיוחד - ברוחב הנכון, בגובה הנכון. בקיצור - מקום נעים, אוכל פשוט מעולה ושירות שעושה חשק לחזור. וכל זה עוד לפני שמדברים על המוצרים שאפשר לקנות ועל תצוגת הבשר באטליז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
18/04/07

טעים טעים טעים, פילה סוף הדרך וקבבונים בטחינה ממש מעדן, שלא נדבר על הכרובית בבירה שהיא משהו ממש מיוחד ושונה סוף סוף... ולקינוח בוואריה חושנית סקסית ומלטפת. קצת יקר אבל שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/04/07

בתור אחד שאוכל שמה פעם בשבוע כבר במשך שנתיים!! אני יכול להגיד לכם בוודאות שיש להם את הסטייקים הכי טובים בארץ, אם לא בעולם. אני אכלתי כבר בשר בהרבה מקומות בעולם ובאמת ששמה זה יוצא דופן!!... לא הייתה פעם אחת שהתאכזבתי!! אני אוכל שמה את הפילה עגל ומתענג על כל ביס... באמת לא שווה ללכת למסעדות אחרות של בשר, לכו ללימוזין (לי זה גם יוצא נוח כי זה 3 דקות מהבית). הקינוחים ממש טעימים למרות שלפי דעתי הקינוחים שהם הביאו מבית קפה סמוך שמתמחה בקינוחים היו גם רמה עולמית... השירות תמיד מהיר, ככה שאפשר לסיים לאכול גם בחצי שעה. כל המנות טעימות והמלצריות נחמדות.שווה ללכת, אתם לא תתאכזבו!! הבטחה שלי!!! המסעדה הטובה ביותר שאכלתי בה אי פעם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.0
09/04/07

היה טעים, נעים ואף אחד עוד לא הזכיר את הנוף המדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
31/03/07

ראשית, כולי תקווה שהבעלים של לימוזין קורא מדי פעם את הביקורת כאן. מה אומר לכם רבותיי, כמי שפקד את המסעדה עשרות פעמים, אני יכול להרשות לעצמי לומר שמשהו קרה בלימוזין. אם אהיה בוטה, אומר... שהשתן פשוט עלה להם לראש. זה פשוט לא אותו דבר רבותיי! הבשר פשוט מאכזב, המנות הוקטנו, השירות הפך גרוע ומנוכר ובמילה אחת - אכזבה. יש הרבה מסעדות שמשאירות ללימוזין עשן. חבל שרק ככה מסעדנים לומדים לקח ואח"כ מתפלאים שהם נופלים. כרגע אנשים ממשיכים להגיע למסעדה, השאלה האם יחזרו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/03/07

אין אין אין עליהם. אלופי העולם למרחקים ארוכים.ממליץ בחום. נהננו מכל רגע.בשר מעולה. עשוי במידה הנכונה.תודה על פינוק ליום שישי אחה"צ.נחזור - ברור שנחזור. ונספר לכל החברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/03/07

אחת מהמסעדות הטובות שאכלתי בהן סטייקים. מרגישים שהבשר משובח וטרי.במסעדה טובה הכל צריך להיות טעים ובלימוזין גם התוספות היו ממש טובות (צ'יפס, אורז, חמוצים).להנות מבשר טוב ובמחיר סביר ועם... אחלה נוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
22/03/07

בדרך כלל אני רק קורא ובוחר אבל אני חייב להגיב הייתי נוכח בשולחן קרוב לשולחנם של זוג הנערים שקילקלו לנו את הארוחה עם ההתנהגות הבוטה והפרובוקטיבית שהפגינו במסעדה, הם אימללו את המלצרית... וסירבו לכל הצעה או בקשה, היה ברור שהם פשוט לא רצו לשלם על הארוחה וחבל מאד שבדרך הם קילקלו לכל כך הרבה אנשים שדוקא האוכל היה להם מאד טעים אבל החברה היתה מגעילה, אנשים כמותכם שישארו בבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה