נגישות
נגישות

דולפין ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על דולפין

Lichtenstein Asntal - תמונה
Lichtenstein Asntal מבקר מתחיל
בת גלים חיפה
1.3
07/10/12

זאת פעם שניה שאני במסעדה וגם הפעם האחרונה השרות גרוע המחירים גבוהים לא צדיקים את המנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
09/09/11

האוכל טוב אולם השירות בעיקר בשישי בצהרים כשהמסעדה מלאה גרוע. יש 2 מלצרים על כל המסעדה ואין שום התיחסות ממש גרוע. למה לא להוסיף עוד מלצר. (חשש לטיפים של השניים). בושה לשירות במסעדה... שמתיימרת להיות טובה. הלחץ שמקרינים שני המלצרים יוצר חוסר נחמדות משווע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
29/04/11

הפריע לי שלקחו על כל דבר מחיר מעבר למחיר של המנה העיקרית דברים שבעבר ניתנו כחלק מהתפריט למשל טוסט עם שום בתשלום ביקשנו סלט ללא צנון נידרשנו לשלם בניפרד ובכלל המחירים האמירו

עוד פרטים
הוספת תגובה
רות - תמונה
רות מבקר מתחיל
4.7
25/12/10

חגגנו בשבת בצהריים ארוע משפחתי. השולחן שהזמנו חיכה לנו ערוך ומוכן, השירות היה מהיר ואדיב, למרות שהמסעדה היתה המלאה. האוכל היה מעולה: מהסלט היווני, האיקרה והטוסטים עם השום, דרך מנות... הדגים והקינוחים. נהנינו מאד ובהחלט נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה - תמונה
דליה מבקר מתחיל
4.3
21/12/10

היינו ב 20.12.10 בשעה 2100 . חזרנו למסעדה זו פעם שנייה היה פשוט נהדר!!!! הדג עשוי מעולה אכלנו לברק עם רוטב שום ממש ממש טעים. הסלט היווני מעולה טרי נקי שופע בירקות העונה ולכל מביני הדבר... אני ממליצה מאוד לאכול שם דגים. לבעלי הבית ולאחראים כל הכבוד על המקום המיוחד ששומר על כך לאורך שנים... דליה

עוד פרטים
הוספת תגובה
סבינה - תמונה
סבינה 8 ביקורות
4.0
19/12/10

אחרי שקראתי את הביקורות הלא טובות, ממש פחדתי ללכת למסעדה, אבל הוזמנתי והלכתי. היינו 3 נשים, ביום ה', שעה 2:30 המסעדה עדיין די מלאה. השירות היתה מקצועית ונעימה, האוכל מצוין, סלטים טריים... וטעימים, דגים ופרות ים הוכנו היטב והמנות גדולות, העיסקית ממש משתלמת. אולי בימי שישי וימי שבת המסעדה עמוסה מדי, אבל אנחנו נהנינו מכל רגע, ישבנו שם עד 4:45 ויצאנו רק כי לכל אחת מאיתנו היו תוכניות נוספות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
22/11/10

למה צריך לשלם על סלטים?אני הולך המון למסעדות דגים ובשום מקום לא משלם על סלטים.מאכזב מאוד סלט ירקות פשוט 25 שקלים דווקא עשה רושם של מקום נחמד.חבל הפסד שלהם לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ינון - תמונה
ינון 11 ביקורות
4.0
28/07/10

הגענו בשעת צהריים ללא הזמנת שולחן. המסעדה היתה מפוצצת ולא היה מקום פנוי.חכינו כ-15 דקות עד שהתפנה שולחן. המארחת קבלה אותנו בחיוך ומאור פנים והתנצלה על הלחץ. יחסית לכמות הסועדים האוכל... הגיע די מהר וללא "חיתוך פינות" . כשקצת פחת הלחץ נשתררה אוירה רגועה וחייכנית. נהנינו מאד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
20/06/10

מעודי לא נתקלתי בשירות כל כך מזעזע. הגענו למסעדה אתמול (שבת) והתיישבנו. רק לאחר כרבע שעה זכינו להתייחסות מהמלצר, ואת המנות העיקריות קיבלנו רק לאחר שעה (!) מרגע ההזמנה. אף אחד לא טרח... לבוא ולהסביר, ורק כשפנינו לבעלת המקום היא אמרה שקרתה "טעות" במטבח. אף אחד גם לא טרח לבוא ולהציע פיצוי כלשהו, כמקובל במקרה זה. לעולם לא נשוב לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
19/06/10

שירות שקיבלתי שם הוא הגרוע ביותר שנתקלתי בו מעודי. הגעתי למסעדה בשבת, וחיכיתי כרבע שעה עד שאחד המלצרים טרח להתייחס אלינו. בהמשך, לקח שעה (!) עד שקיבלנו את המנות העיקריות, ואנשים אחרים... שבאו אחרינו זכו לקבל את המנות שלהם. אף אחד לא טרח להסביר שיש עיכוב, ורק כשפניתי לבעלת המקום, היא טרחה לציין שיש "תקלה" במטבח. הלכנו מזועזעים מהשירות, בפרט שאף אחד לא טרח להתנצל או להציע פיצוי, כנהוג במקרים אלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה