נגישות
נגישות

דולפין ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על דולפין

yuval - תמונה
yuval 3 ביקורות
אוכל סביר אך שירות מתחת לכל ביקורת
2.3
11/04/16

האוכל סביר, המחיר קצת יקר לרמת האוכל, אבל השירות מתחת לכל ביקורת. המסעדה מנוהלת על ידי משפחה אשר לא מוכנים לקחת מלצרים לשעות העומס. הייתי לקוח קבוע במסעדה שמגיע עם אורחים מחול, לאורך... השנים תמיד היה שירות לקוי מבחינת זמני הגעת המנות אך בתאריך המסומן המצב היה בלתי סביר בעליל. חיכינו 6 אנשים עד שיגיע מלצר לקחת הזמנה יותר משלושת רבעי שעה בארוחת צהריים. בינתיים חולקו סלטים. לאחר לקיחת ההזמנה חיכינו למעלה משעה עד שהחלטנו לוותר ולצאת ללא הארוחה היות והיינו צריכים לחזור לעיסוקינו. כשביקשנו לשלם רק על הסלטים וללכת, צעקו עלינו שאנחנו חצופים. במצטבר חיכינו כשעתיים - מי לדעתכם החצוף? לעולם לא אחזור יותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shliki - תמונה
shliki מבקר מתחיל
בסה"כ חוויה מאכזבת
2.5
27/03/16

הגענו בשבת אחה"צ, היינו זוג ולא הזמנו מקום. לאחר המתנה של מספר דקות הגיעה מארחת עם פרצוף חמוץ והושיבה אותנו בשולחן צידי סמוך לשירותים בטענה שכל השולחנות מוזמנים. יצויין כי ישבנו מעל... שעתיים ונותרו שולחנות פנויים. הניחו תפריטים אך לא הגיעו לקחת הזמנה עד שבסוף נאלצנו לבקש מהבעלים שגם הוא היה קצר סבלנות ולא שירותי. התפריט מעט מיושן אבל המנות טעימות וגדולות. מחירים סבירים אך שירות ברמה נמוכה ומזלזלת. אווירה של ארוחות משפחתיות ופחות מתאימה לזוגות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה מבקר מתחיל
מסעדת הדגים מספר 1 בחיפה
5.0
15/11/15

אנחנו אוכלים שם הרבה, המסעדה שומרת על רמה גבוהה ביותר. היה מגוון גדול של סלטים מעולים ובניגוד למסעדות אחרות שמשאירות את הסלט או את החומוס מחוץ לעיסקית כאן הכל כלול. הדג שהזמנתי היה... מצויין, עשוי טוב וגם גדול. שילמנו 85 שקלים לסועד, מחיר סופר הגון לארוחה במסעדה יוקרתית כזאת. השרות היה טוב והמנות הגיעו בזמן סביר. נהנינו מאד ונחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אחלה סעודה - תמונה
אחלה סעודה מבקר מתחיל
אחלה סעודה
4.5
10/10/15

בשבת 10.10.15 אכלנו צהרים פתחנו באחלה חומוס ונתחי לקרדה היו עשויים מצוין כרביעיה הזמנו דג פורל בתנור היה טעים מאוד מנות של פירות ים היו מנות גדולות וטעימות עם תפוחי אדמה אפויים השרות... היה אדיב ומהיר ידעו אותנו שאת העיקריות יקח מעט זמן שהתאים לנו לסיים את הפתיחה עם שתיה וקפה מהביל וטעים מחיר סביר היי נהדר נשמח לחזור ולהתפנק

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 11 ביקורות
מסעדת דולפין התדרדרה לגמרי
1.0
10/08/15

סעדתי פעמים רבות במסעדה. בעבר היתה מסעדה טובה. הייתי יותר ממופתע לגלות שהמסעדה התדרדרה לגמרי מכל הבחינות. השירות בה נעשה גרוע ובלתי אפשרי. המתנה בלתי סבירה למלצרים ואי קבלת שירות במהלך... הארוחה. המנות העיקריות מוגשות היום ללא תוספת פחמימה כפי שהיה מקובל בעבר . ללא תפוחי אדמה או אורז . עבור מילוי סלטים קטנים ממנות הפתיחה נאלצנו לשלם בנפרד ... במהלך הארוחה לא קיבלנו שירות כאשר רצינו להזמין שתייה ופיתות. אכזבה מרה נרשמה שם היום כשבאאתי עם חברי לסעוד ארוחת צהריים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ורג' הסקרן - תמונה
ג'ורג' הסקרן מבקר מתחיל
עוד לקוח מאוכזב
1.0
09/08/15

אם אתם קוראים את הביקורת אולי כבר הייתם שם וחשבתם לראות מה כתבו אחרים. אם עדיין לא ביקרתם שם, תעשו לעצמכם טובה ותמצאו מקום אחר - לפחות לעניות דעתנו הסובייקטיבית. ערכנו שם אירוע משפחתי... קטן של 10 אנשים, כולל מבוגרים. האוכל הגיע אחרי כמעט שעה ואחרי ששולחנות שבאו אחרינו כבר קיבלו. חוץ מסלט יווני הסלטים גרועים (כתבו גם אחרים על זה) ועולים בנפרד למרות שכל מסעדת דגים נותנת אותם כחלק מהחבילה. במנות העיקריות הקלמרי סביר אבל הדגים שלנו היו איומים - יבשים לגמרי. השירות של "אבי המשפחה" ו"אם המשפחה" חצוף, גס ואיטי. אכזבה קשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tal - תמונה
tal 7 ביקורות
סביר ויקר
3.0
27/05/15

אכלנו במסעדה את הארוחה העסקית, שילמנו כל אחד כ-100 שקל, כולל שתיה וקינוח. אני הזמנתי שרימפס בשום ושמנת, מנה שעולה 85 ש"ח. המנה הייתה דיי טעימה, אך המחיר לא ממש מוצדק. הסלטים בפתיחה שהיו... כלולים בארוחה היו מצויינים. למרות זאת, אציין שאכלתי בהרבה מסעדות שהיה בהם יותר טעים וגם פחות יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
דולפין
2.8
05/02/15

היינו בשבת במסעדה. ראשית אין עסקיות בשבת והמחירים יחחסית בשמיים. גם הסלטים צריכים להיות מוזמנים אחד אחד דבר שמעיב על החשבון. החלטנו ללכת על דג נטו (אני לקחתי לברק וזוגתי סלמון). הלברק... היה טוב, החומוס של המקום מצויין והבאווריה לא משהו. מומלץ לבוא כשיש עסקיות ולא בשבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
לדולפין באת, שבע יצאת!
5.0
05/01/15

לאחרונה ביקרתי לעיתים תכופות במסעדה ואינני מוצא אלא מילים לוהטות כדי לשבח ולהלל את איכות התפריט ואת האווירה הנפלאה. מבחר הדגים הוא אדיר והטעם לעילא ולעילא. בעיקר לאניני הטעם מומלץ פילה... הלברק שטעמו גן עדן. המחירים בהחלט סבירים ויש ללכת בעיקר על ארוחות עסקיות. השירות הוא פשוט מחמם את הלב, אישי ואדיב. בעיקר אציין את המלצרית הנפלאה אילנה. בואו בהמוניכם! הציון 100++

עוד פרטים
הוספת תגובה
Modest - תמונה
Modest 20 ביקורות
מקום שקת ונחמד
4.8
08/11/14

היינו היום במקום שלושה חברים האוכל טעים, השירות מעולה, הדגים טריים! בהחלט מומלץ! תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה