נגישות
נגישות

דולפין ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על דולפין

משה - תמונה
משה 273 ביקורות
דולפין
4.0
21/10/14

היינו היום במקום שלושה חברים לעסקית. האוכל טעים, השירות מעולה, הדגים טריים. לקחנו שלושתנו לברק שהיה ממש גן עדן, חצי טיגון וחצי על הגריל. החומוס היה מעולה! יותר טעים מכל חומוסייה אחרת.... הסלטים סבבה רק רצוי שיוגשו בכלים גדולים יותר ולא בכלים מזעריים. השירות מעולה, אוכל טעים. מסעדה מוקפדת וטובה. בהחלט מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
לדולפין נכנסת, מרוצה יצאת
5.0
08/10/14

האוכל המוגש במסעדה הוא ברמה שאין לה אח ורע בחיפה. דג משובח, שניצל איכותי, סלטים איכותיים ולא פחות מכך, שירות אגדי. מחמאות לאילנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסף - תמונה
יוסף 11 ביקורות
אוכל טוב, יחס על הפנים וחבל
2.5
13/06/14

הביקורות של רוב הסועדים באן בREST כולם סביב שני עובדות ברורות: -האוכל טוב -היחס של הצוות מזלזל ,לא אישי ולוקה בחסר. הבעיה כנראה עקב היותה מסעדה משפחתית כאשר הבעל והאישה הם המלצרים וסבא... (שמעשן במסעדה...) וסבתא מנסים טיפה לעזור. לא קל לבקש משהו מה"מלצרים" כי הם עסוקים. .היחס (בעיקר של הבעל )מזלזל ומתנשא. אינני רגיש יתר על המידה אך האדונים האלו מגזימים. לא ברור לי למה אין להם מלצריית נוספת. בנוסף מנה אחת היתה לה חרק (הוחלפח) וקנקן מיים אחד בא עם חרק נוסף !! היינו 7 מבוגרים בשישי בצוהוריים ,מסעדה יחסית מלאה,תפריט עיסקי. בתחילה סלטים ופיתות,מנה עיקרית לכולם,4 בקבוקי שתייה,4 מנות אחרונות וקפה אחד. זה עלה 705 ש"ח. לא קיבלנו הנחה או משהו סמלי עקב החרקים... השארתי טיפ אך מופחת ולמרות האוכל הטעים אינני חוזר. אצלי יחס לא פחות חשוב מטעם האוכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon מבקר מתחיל
חוויתי וטעים!
4.0
30/05/14

מסעדה באוירת ים אולד פאשן. אני ממש אוהב את המסעדה הזו כי היא מה שהיא ולא מתיימרת להיות משהו אחר. אוכל טעים בטעמים מוכרים, טרי ומלצרים שלוקחים את המסעדה צעד קדימה. מומלץ, אכלתי שם רבות... ואחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rohallec - תמונה
rohallec 4 ביקורות
יחס מזעזע!!
1.3
02/02/14

אתמול יום שבת 1.2.14,הגענו למסעדה לחגוג לחמותי יום הולדת היינו 12 איש. הושיבו אותנו בסוף המסעדה ליד השירותים ,המלצר קיבל את ההזמנה למנות הראשונות ושתייה וזו הפעם לפני האחרונה שראינו... מלצר לאורך שלוש שעות שישבנו במסעדה הזו. חיכינו שעה וחצי למנות העיקריות!!! כשהעזנו לבקש הסבר מנהלת המסעדה הגיעה לשולחן בצעקה ופנים זועפות איך אתם מעיזים להתלונן!! האוכל מגיע עכשיו, אחרי שעה וחצי של ציפייה למנות!! המנות לא הגיעו ולכן קמתי לקבל הסבר נוסף המנהלת שוב כעסה עלי ואמרה לי שזה לא מקדונלד!! ברצוני לציין שאני תושבת המרכז באתי במיוחד לחיפה למסעדה כי זכרתי שהיא מסעדה טובה, מבקרת בלא מעט מסעדות במרכז ובצפון יחס משפיל כזה לא קיבלתי מעודי!! האוכל הגיעה קר ולא טעים ופחדנו להתלונן אולי נקבל עוד פעם צעקות ממנהלת המקום. אני מזהירה את כל הרוצים לבקר במסעדה לא להתקרב למקום כזה , לשלם 1400 שח ולא לקבל את השירות המינימלי. לאורך כל הארוחה לא ראינו מלצר אחד קיבלנו את המנות ולא ראינו אותם יותר כל בקשה למים מינרלים או כל דבר אחר היינו צריכים לקום ולגשת לדלפק של המסעדה ולהביא בעצמינו . חוויה קשה. לא רצינו לשלם שירות כי לא קיבלנו שירות ואז הם הכריחו אותנו לשלם שירות ולא נתנו לנו לצאת מהמסעדה. האוכל היה לא טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
דולפין
5.0
27/10/13

אין כמו מסעדת דולפין בחיפה. המסעדה ראשית מעוצבת בטוב טעם עם שלל תפאורה מן הים. לקחנו 2 עסקיות במחיר של 89 ש"ח האחת. הארוחות כוללות שלל סלטים וחומוס מעולה. בנוסף לימונדה טרייה ובהחלט... מספקים תמורה מלאה למחיר. הכל היה טעים והכי חשוב הדגים טריים והכל משביע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gili - תמונה
Gili מבקר מתחיל
רק שם המסעדה יפה,
1.0
08/06/13

היינו היום, שבת המסעדה הייתה עמוסה. היינו עם שני מבוגרים עם קשיים בהליכה, אחרי שכבר התיישבנו וחיכינו 10 דקות באה המנהלת ואמרה שייקח לאוכל להגיע כחצי שעה עד ארבעים דקות. למעשה חיכיתי נו... כ שעה וחצי!!!!!! למנות העיקריות, וכמובן שכבר היינו עצבניים והביקור נגמר בכעס ובצעקות, מה שנדיר אצלנו. המסעדה זכורה לי מילדותי בחיפה, היום התרשמתי ממש לרעה גם אחרי שעשו טעות והודו בה המשיכו לתת יחס מכפרי ובמקביל התקבקשנן לשלם מחיר מופקע על אוכל בינוני

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 9 ביקורות
לא מומלץ
1.0
13/03/13

הגענו 4 אנשים ,מביאים סלטים בהתחלה -כל צלוחית 5 גרם -ואנחנו 4 אנשים !!! סיימנו צלחת חומוס וביקשנו עוד אחת ,אז המלצר אמר שזה בתוספת תשלום,אמרנו לו שאנחנו לא מסכימים היות ואנחנו 4 אנשים... אז אמר בסדר ועשה טובה שהביא ללא תשלום ביקשנו עוד כבד קצוץ ולא הביא. 30 דקות עד שקיבלנו את המנות,מחירים מוגזמים !!!! שיצלמו אותנו,לא יודע איך מסעדות כאלה עוד שורדות מסעדה בינונית ומטה בושה וחרפה למנות הזמנתי שרימפס -הביאו 8 יחידות שרימפס ברוטב !!!! -ועל זה 75 ש"ח - חוצפה ממדרגה ראשונה לא להתקרב !! חבל על הכסף -יש מסעדות הרבה יותר טובות

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 14 ביקורות
אוכל בסיסי וטעים, שירות בעייתי מאוד
2.8
08/12/12

אכלתי שם לאחרונה פעמיים, בשתי ההזדמנויות את העיסקית של אמצע שבוע. האוכל בסיסי, שום דבר מתוחכם במיוחד, אבל בהחלט טעים. השירות איטי להחריד ומעצבן (נאלצנו לקום במהלך הארוחה 4 פעמים כדי... להזכיר למלצר שאנחנו קיימים ולמרות זאת חיכינו 25 דקות לסלטים). המחיר בעסקית סביר. לא הייתי משלם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ami - תמונה
ami 2 ביקורות
אוכל בסיסי במחיר לא מוצדק
3.3
18/11/12

חגגנו יום הולדת, 12 מבוגרים וילדים קטנים. האוכל ברמה של מסעדת פועלים ממוצעת. סלטים טובים עם לחם שום, חצי דג אפוי או מטוגן, שריפס (לא משהו), או קלמרי מטוגן. לקינוח: פירות ושתייה חמה. לא... ברור לי איזה מין דיל קיבלנו, אבל לא היתה בו שום גמישות, שום מעוף ויחוד, ושום מאכל הדורש מומחיות של שף להכנתו. הכל פשוט ובסיסי. הפתעה מוחלטת חכתה לנו בסוף: חשבון של כמעט 2000 ש"ח! עם הטיפ שילמנו לכל סועד 190 שקל!!! שערוריה! אין מילה אחרת. השירות היה אמנם יעיל ונעים, אבל יצאנו מזועזעים וכועסים. אין שום הצדקה למחיר כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה