נגישות
נגישות

סטקיית הבוקרים - STEAK HOUSE ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

182 ביקורות וחוות דעת על סטקיית הבוקרים

homes3912 - תמונה
homes3912 מבקר מתחיל
לא כדי להגיע 17.9.16
2.0
18/09/16

הריצפה של המסעדה מטונפת מאוד עם ליכלוך של קליפות בוטנים האוכל לא משהו בכלל הזמנתי מנה התאכזבתי מימנה ביקשתי ללא מלח שמו מלח אין טעם למנה בכלל הדבר שהכי נירא טוב שם זה טחינה וסלטים... שחבל שעל זה צריך לשלם כי במקומות אחרים לא משלמים על זה לא מומלץ לבוא לשם מקום עם צפיפות מאוד מאוד גדולה שיושבים בשולחן אין מקום לזוז המלצרית היייתה ממש מתוקה חמודה ומבינה 17.9.16

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי מבקר מתחיל
ממולץ בחום!!!!!!!!!!
5.0
11/09/16

התארחנו בשבת האחרונה כ 12 סועדים לחגוג לאבי יום הולדת 70. (מבוגרים, בני נוער וילדון חמוד) קיבלנו יחס יוצא מן הכלל החלה מהרגע שהגענו. יוסי דאג לעמוד לרשותנו והיה זמין לכל בקשה שלנו,... פינק אותנו בסלטי הבית, הוסיף עוד ועוד ציפס לילדים/מתבגרים, קינוח לילדים ועוגות אישיות לחוגג יום הולדת והכל ע"ח הבית. המנות שהזמנו :פרגיות, סטייק בורגר, פיש&צ'יפס והמנות המנצחות "החיים הטובים הוגשו בצורה אסטתית, עשויים לפי בקשת הלקוח והכי חשוב טעימות ביותר. אנו מודים מכל הלב ליוסי שדאג לנו והפך את האירוע שלנו למושלם. 11.9.16

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 41 ביקורות
בואו בהמוניכם לבוקרים!
5.0
28/01/16

שלום רב! היום, כמו בפעמים רבות בעבר, ביקרתי במסעדה האהובה עליי כל כך. לא קרה פעם שהאוכל לא היה טרי ובכמות משביעה. המרקים משובחים עד מאוד, הבשר יוצא מן הכלל, הצ'יפס טעים ביותר, ובאשר... לקינוחים, ליקקתי את כל האצבעות. השירות הוא יעיל, אדיב, מהיר וזריז. כיף לחזור למקום ולא להתאכזב אף פעם. מומלץ מאוד לאנשים אוהבי אוכל ביתי וטעים שלא מחפשים פוזות ופלצנות. אני מזמין לשם את רוב חבריי וכל אחד מברך אותי על כך. אנדריי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעיין כהן - תמונה
מעיין כהן מבקר מתחיל
כל הכבוד לבעלים- מסעדה מדהימה
5.0
28/11/15

אני חייבת לשבח את המסעדה בפני כולם- ביום שבת האחרונה חגגנו כל המשפחה יום הולדת לסבא. היינו קבוצה גדולה של 11 אנשים ילדים ומבוגרים וכולנו אבל ממש כולנו נהנינו מהאוכל והאוירה. הילדים... קיבלו מנות ילדים בגודל של מבוגרים ואת מה שנשאר ארזו לנו. סבא אכל סטייק פילה רך כמו חמאה והמבוגרים שבינינו הזמנו לפי המלצת המלצרית סטייקים אנטריקוט שחיסלנו בתאווה. השרות הטעם ואפילו ההפתעה בסוף- המחיר בהחלט ראויים שאשב ואכתוב כדי שכל מי שמחפש מסעדה מעולה לאכול ולחגוג ידע לאן ללכת- סטקיית הבוקרים- כל הכבוד !!!!! אנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דמיטרי וארינה - תמונה
דמיטרי וארינה 5 ביקורות
הביקור המאכזב שלי במסעדה
1.3
22/11/15

שלום חברים. רציתי לשתף אתכם בחוויה המאוד מאכזבת שעברתי בסופ"ש במסעדה. ביקור האחרון שלי היה לפני כשנה ולכן טיב השירות והאוכל לו זכינו הפעם היה ממש מאכזב יחסית לפעם קודמת. השירות היה... איטי, הזמננו סלטים לשולחן שהוגשו ללא צלחות לסועדים ורק כעבור 3 בקשות ו25-30 דקות הצלחנו לקבל צלחות לשולחן. רוב המנות שקיבלנו היו ממש, אבל ממש לא במידת עשייה אותה הזמננו אלא פשוט שרופות עד רמה של קריספיות. לא הייתי מאמין שבשר טוב ניתן להרוס בצורה אכזרית שכזאת. במנות ילדים שניצלונים היו בלי טיפת תבלין או טעם כלשהו, פשוט חסר טעם לחלוטין. לבסוף הצלילו להגיש לנו 3 קינוחים של 3 מנות ילדים בצלחת אחת דלזה בכלל אין לי הסבר. לסיכום, נראה שהמסעדה שלפי שם וקונספט אמורה להתמצא בהכנת בשר מצליחה להרוס כמעט כל דבר אפשרי. התאכזבתי קשות יחסית לביקורי העבר במסעדה משהו בהחלט השתבש בה בצורה קיצונית. האם אחזור לשם? כנראה שבעוד ממש הרבה זמן אם בכלל. מקווה שהמסעדה תצליח לחזור לתפקד ולהגיש אוכל ראוי כבעבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל - תמונה
סיגל 2 ביקורות
שאפו לבעלים !!!
4.8
23/10/15

ישבנו אתמול בערב 4 חברה והזמנו כל מיני מנות , אני הזמנתי סטק מיוחד והבשר יצא קשה , הבעלים החליף לי את המנה ועדיין הבשר לא היה טוב ולכן לא אכלתי , בעל המסעדה ראה שלא אכלתי ולכן לא חייב... אותי על המנה . כל הכבוד לו , הוא כיבד אותי ואת המסעדה שלו , שאפו !!!!! יתר המנות היו מצויינות והשירות היה מעולה , אני וחבריי נחזור לשם בטוח !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagitmo - תמונה
hagitmo 13 ביקורות
מסעדה מעולה
4.3
24/08/15

הזמנו לשישי ערב, אנטריקוט + מעורב, מנות מצויינות, שרות שכלל יעוץ+המלצות+ בדיקה שהכל בסדר, המנות הגיעו בזמן סביר, מסעדה מצויינת לחובבי בשרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה הראל - תמונה
שלמה הראל מבקר מתחיל
כדאי לנסות את סטקיית הבוקרים
4.8
01/08/15

סעדנו במסעדה היום 3 אנשים לצהריים. למרות שהמסעדה היתה מלאה נמצא שולחן די מהר. השרות היה מהיר. האוכל טוב מאד. המנות גדולות. המסעדה שומרת על רמה קבועה מזה שנים. האוירה מיוחדת . ממליץ... בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ר - תמונה
ר 4 ביקורות
אוכל טעים
3.3
20/06/15

בקרנו במסעדה והזמנו כבד עם בצל ופטריות, וקבב משני סוגי בשרים. המנות היו טעימות ונהננו מהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kosta.de - תמונה
kosta.de 3 ביקורות
כמו תמיד - חוויה
4.8
28/04/15

חגגתי יום הולדת עם אשתי במקום. הבשר פשוט מעולה!! האווירה גם בצהריים כיפית ומזמינה. בשירות אדיב ומהיר מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה