נגישות
נגישות

סטקיית הבוקרים - STEAK HOUSE ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

182 ביקורות וחוות דעת על סטקיית הבוקרים

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
בוודאות נחזור לבקר שוב במסעדה.. היה מושלם
5.0
22/01/18

שירות חם ואדיב! אווירה מדהימה במסעדה.. חגגנו שם יום הולדת לבן זוגי ולא הפסיקו לפנק אותנו.. תודה רבה על הכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתי - תמונה
מתי 7 ביקורות
עמוס בשבת .. זה מעבר ליכולתם.
2.5
24/12/17

הזמנו מקום מראש , הגענו בזמן שבת צהרים , המסעדה הייתה עמוסה לעייפה, רועשת ומלאה . הזמנו מנות עיקריות ושתייה, לאחר כ 20 דקות החלו להגיע המנות, האיכות והכמות טובות ועל זה אין לי מה להלין.... אחת המנות שהזמנו, זאת שעבורי : חומוס עם פרגיות והתוספת שלה לא הגיעה כלל, כמו כן גם התוספת של תפ"א בתנור של אחת המנות האחרות גם לא הגיעה. לאחר שחיכיתי זמן רב וכל המשפחה מסביב סיימה את האוכל פנה אלי במקרה אחד המלצרים אם הכל בסדר.. אמרתי שלא קיבלתי את המנה ואני כבר לא רוצה אותה. לאחר דקה הגיע מנהל המסעדה שקיבל את המידע הוא התעקש שאקבל את המנה ללא תשלום. המנה אכן הגיעה ( ולא נגענו בה ), שאנחנו כבר לפני תשלום. למרות מה שנאמר לנו, בחשבון שקיבלנו היא עדיין מופיעה.. הקיצר בלגן אחד גדול באנו לחגוג יום הולדת יצאנו בכעס .חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 288 ביקורות
נחמד פלוס
4.3
15/11/17

אווירה מדהימה הקונספט של המסעדה לזרוק את קליפות הבוטנים על הרצפה. אוכל מאוד טעים אבל הרגשנו שמנסים "לזרז אותנו " כדי להכניס עוד אנשים שהמתינו בחוץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אברהם - תמונה
אברהם 12 ביקורות
מקום לחזור אליו במחיר שפוי
3.8
07/09/17

אכלנו ב"הבוקרים" פעמים רבות. מרקים טובים, במבחר גדול, קבבים מצוינים, סטייקים טובים, סלטים טובים. היחס בין איכות המזון, הכמות והמחיר טוב. אף פעם לא התאכזבנו. במידה ויש בעייה עם מנה... מסוימת, הצוות לא מהסס להחליף מנה או לזכות במחיר. השירות טוב. תמיד מלא במסעדה. חסרון בולט הוא שהמסעדה רועשת מאד. יכול להיות שבגלל הצפיפות ובגלל שתמיד מלא. אולי האופי של בעלי המקום גם תורם לעניין. הם נחמדים מאד, אבל עם עוצמת קול גבוהה. בסיכומו של דבר, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
חוויתי
4.3
01/05/17

אחד המקומות האהובים עלי בחיפה. האווירה והעיצוב והכפריים משדרגים את הארוחה. בהחלט מקום מיוחד וטעים מאוד. ממליצה לבוא בעיקר בחורף כשמגישים מרגים בקדרות גדולות עם תוספות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 13 ביקורות
חוויה מתקנת וטובה
5.0
18/03/17

לאחר חוויה לא כל כך נעימה במסעדה, הבעלים יוסי יצר איתי קשר והבטיח שנקבל חוויה מתקנת. יוסי עמד בהבטחתו, חזרנו למסעדה ובאמת היתה חוויה טובה במיוחד והרושם הרע שקיבלתי השתנה לטובה. המסעדה... מעוצבת יפה, האוכל ממש טעים והשירות מעולה. ממליץ בחום לקחת בן זוג או לבוא עם משפחה, כיף מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar - תמונה
Zohar מבקר מתחיל
נהנו מכל רגע, פשוט מושלם
4.8
03/03/17

החלטנו לשנות אווירה והגענו לסטקיית הבוקרים לחגוג יום נישואין קיבלנו את השרות הכי מהיר מבין כל המסעדות שביקרנו עד היום הבשר באיכות ורמה מאוד גבוהים פינקו אותנו בקינוח הכי מושלם שיש...... ולא שילמנו עליו זה היה על חשבון המסעדה המחיר סביר מאודדד לאיכות האוכל באמת שנהנו ונמליץ לעוד להגיע וכמובן שנחזור לשם בשמחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
מסעדה מצוינת, שירות מעולה!
5.0
18/02/17

המסעדה תמיד מלאה ובצדק. אוכל טעים מאוד. הזמנו חומוס, טבעות בצל, סלט כרובית, נקניקיות צוריסו, קובנים בטחינה, סטייק פילה ומנות ילדים של שניצלונים והמבורגר. האוכל הגיע מהר והשירות היה... פשוט מצוין מנות יפות וטעימות. מלצרים אדיבים, קשובים וזריזים שנותנים שירות מצוין ועם חיוך. קינחנו עם עוגת שוקולד וגלידה של מנות הילדים וקרם בורלה מעלף ובוואריה מדהימה. מסעדה פשוט מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya מבקר מתחיל
מאכזב מאוד!
2.5
23/12/16

הגענו לארוחת צהריים בשישי, נהננו מהארוחה ומהשרות עד לסיום הארוחה שבו החליטו לפנות אותנו בצורה וולגרית על ידי פינוי אגרסיבי של השולחן. הערנו על כך לבעלים אך הם המשיכו בשלהם היות ורצו... להושיב שולחן במקומנו. חשוב לציין שהזמנו מנה ראשונה, עיקרית וקינוח וכל זה בסך הכל בשעה אחת. נשארו עם טעם רע מהחוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonit - תמונה
Yonit 3 ביקורות
טובה מאד למעט הצפיפות הנוראית
4.3
20/11/16

|מסעדה מצויינת. אוכל מצויין, מנות עם רוחב לב, שירות מהיר וטוב. המנות האחרונות פנטסטיות, אכלנו מוס שוקולד וקרם בוואריה והיה מצויין, מנות גדולות וטעימות. הבעיה היא צפיפות המקום. הזמנו... מקום מראש ליום שישי, הושיבו אותנו במקום שבשביל להכנס אליו היינו צריכים להזיז את יושבי השולחן לידנו. ישבתי ממש בצפיפות, כשקצת הזזתי את היד נתתי מכה למי שיש בשולחן ליד. רצינו ללכת לרחוץ ידיים או לשירותים, שוב היינו צריכים להקדים את יושבי השולחן הסמוך. לא נעים. זה קלקל לנו את החווית אוכל המדהימה שהיתה לנו במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה