נגישות
נגישות

אונמי - ONAMI ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

117 ביקורות וחוות דעת על אונמי

 - תמונה
2 ביקורות
3.3
24/07/06

כמה חבל היה לי לשלם רק בשביל השם של המקום ולא יותר מזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
1.7
08/06/06

אכלתי רק סושי. היה מאוד מאכזב. האורז בסושי התפרק ועשה עלי רושם של אורז פרסי רגיל ולא אורז של סושי. השרות היה בסדר גמור. המקום איבד מהקסם שלו (הייתי שם פעם ראשונה לפני שנה וחצי). אוירה... מתה. בקיצור - למצוא מקום אחר לאוכל יפני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
2.3
31/05/06

האכזבה היתה רק מהסושי. עשוי בחוסר מקצועיות משווע, ללא כל תשומת לב ל"כללי סושי" בסיסיים. רמת דגים בינונית. אורז סתמי שברור שלא נעשה כמו שאורז סושי צריך להיעשות. קומבינציות מפוהקות.אגדשי... טופו טעים! מרק מיסו טוב.חלל משותף למעשנים פוגם בהנאה (סושי וסיגריות ???).לסיכום: לא המקום לסושי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/03/06

פעם ראשונה שאכלתי אוכל יפני , והכול היה מצויין, המקום עם הוילונות כלפי הרחוב נותנים הרגשה של אינטימיות מקסימלית. המלצרים היו מצויניים במיוחד שנפלנו על מתלמד שהיה נחמד, ומקסים. ידע... להנחות וכול המלצה שקבלתי ממנו יצא בסופו של דבר ככדאית.! האוכל היה טעים ומיוחד, גם הסושי בפתיח והפטריות הממולאות. ומנות העיקריות היו נהדרות. בקיצור בטוח שנבוא שוב ונשתדל לשבת על הבר כי ככה אפשר לראות את העשייה של האוכל בבר המרכזי. שווה שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/12/05

מסעדה חלומית ברמה הגבוהה ביותר בארץ. היפנית מספר אחד בארץ. שירות מהיר, אדיב, אוכל נהדר, כיף לשבת. אני ממליץ מאוד, אוירה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
02/12/05

גילוי נאות - אני לקוח קבוע שנים. אבל לא סתם אני לקוח קבוע, אני מת על המקום הזה. הייתי אתמול בערב שוב. אוכל מדהים! ביקשתי מהברמן להפתיע אותי בקוקטייל ואני לא יודע מה זה היה אבל זה היה... מושלם. הסושי מצויין, האגדשי תמיד מעולה האינארי ספיישל, ללקק את האצבעות. הפתעת הערב היה קינוח "כאילו מלבי". אני לא סובל מלבי בד"כ - והקינוח הזה היה מושלם! תודה, אונמי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
14/09/05

אכזבה רבתי, בטח לנוכח רמת הציפיות הגבוהה איתה הגענו. אוכל בינוני ביותר, שירות חובבני להחריד ומחירים מוגזמים, ללא כל פרופורציה לתמורה אותה קיבלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
27/04/05

אוכל היה צפוי, לכן בחרנו במקום שהכרנו ואהבנו לפני שנה. כמה דברים שהשתנו מאז לרעה. המוזיקה: לא מתאימה לאווירה לגמרי!! היה טרנס בפול ווליאום. לא מתקשר לא למקום ולא לאוכל. בשנה שעברה היתה... ברקע מוזיקה יפנית אמיתית, שקטה, נעימה ומתאימה למקום. אווירה של שלווה ונועם המאפיינת את התרבות. הזמן לא היה מורגש, הכל פשוט זרם, כולם דיברו בשקט, מה שנתן אווירה של פטריות גם במסעדה מלאה באנשים. הפעם היה שגעון של רעש ולחץ בגללו: לא שמענו מה שמלצרית אמרה, כמו חירשים כל הזמן שעלמו - מה? והיא מסכנה נאלצה להתכופף מעל אוזן של כ"א מאתנו. כי גם המנות והשמות דורשים הסבר רב, גם ההמלצות ותהליך בחירת התפריט. בהזמנת המקום הוזהרנו מראש שיש לנו רק שעתיים בגלל תפוסת המקום, היינו לחוצים. מסביב היה רעש לא נורמלי, בקושי הצלחנו לדבר עם זוג החברים שהיה אתנו, וגם נאלצנו להרים קול. בסוף הספקנו הכל תוך שעתיים. החשבון שקיבלנו היה דוקטוראת ביפנית, לא הצלחנו לחלק את הסכום לשני זוגות שהיינו, כי אי אפשר לזהות - מה אכלנו. אפילו אוכל טוב כ"כ שאכלנו לא שווה לסבול את האווירה. חיפשנו שלווה של מזרח הרחוק והגענו לבר ישראלי טיפוסי

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 3 ביקורות
2.4
09/03/05

אכלנו היום באונאמי לכבוד יום הולדתי, בעקבות המלצות שנכתבו כאן באתר. השירות, היה סביר ותו לא. לאחר פיזור התפריטים, המתנו זמן רב למלצרית שתחזור לקחת הזמנות. למנות לקח לא מעט זמן להגיע.... למרות זאת אפשר לציין את האדיבות של המלצריות. הסושי רגיל ביותר. שום דבר מיוחד. המרק מיסו טוב, השעועית הירוקה בפתיחים טובה מאוד. הטופו שבפתיחים (לא הסלט) מצויין. העסקיות משתלמות מאוד, אפשר לאכול המון במחיר סביר. הקינוחים נחמדים, אבל המנות קטנטנות. העיצוב והאווירה במקום נעימים ונחמדים. בסה"כ מקום לא רע, אבל יש הרבה מה לשפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
06/03/05

סושי בינוני מינוס היו עצמות בצלופח (בסושי!!!!!!!!!!) אומנם לא שילמנו על המנה אבל החוויה היתה מזעזעת. לא אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה