מזעזע. אני אף פעם לא כתבתי ככה אבל צריך להזהיר כל מי שהאוכל או אוכל*מחיר חשוב לו. לא ראיתי כזה דבר מאז שנות ה-80 בטיילת בטבריה או בבת ים. היחס הלבבי לא יכול לכפר על אוכל כזה. חומוס עשוי... מקרטון או משהו כזה. זיתים מקופסאות שימורים. נורא נורא, מתחת לכל רמה אפשרית. מחירים שלא ייאמנו לאוכל כמעט בלתי אכיל ברמתו. לפחות הילדים אהבו את השניצל והצ'יפס.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
חגיתו'ש
100 ביקורות
גן עדן צפוני
5.0
25/04/19
מסעדה מעולה. אירוח מכל הלב. המסעדה ממוקמת ממש ליד הבניאס. בחוץ אפשר ליהנות ממפלונים קטנים. בפנים יש מקום ליד מים זורמים. יש גם תמונה יפהפיה של האזור בתקופה קדומה. אכלנו פרגיות וסלטים,... שתינו לימונדה. הכל היה משובח. הבשר מעולה. לסיום קינחנו עם קפה ותה עם נענע. ממש מקום שווה אחרי טיול.