נגישות
נגישות

איציק הגדול ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

76 ביקורות וחוות דעת על איציק הגדול

moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
מסעדה מזרחית עם מחירים גובהים מדי בחלק מהתפריט וסבירים בחלק אחר
2.8
12/04/19

מסעדה מזרחית עם נסיון ליוקרה במחיר לא מוצדק בחלק מהתפריט אבל יש טיפים. הטוב: מקום נקי ונעים והשירות טוב מאוד. יש סוגי בשרים שאין לאחרים הרע: מחירים גבוהים בחלק מהתפריט, מוזיקה רועשת מדי... טיפ: אם אוכלים רק שיפודים וסלטים , המחיר סביר בהחלט. מחירי הבירות וקפה כמו אצל כולם. המחירים הגבוהים לטעמי בכל השאר: מחירי הסטייקים כמו במסעדות סטייק בליגה הגבוהה. כוס יין ב 50 ש"ח. אם נמצאים בסביבה ויודעים לבחור נכון אזי סבב אך לדעתי לא שווה להגיע במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rami - תמונה
Rami מבקר מתחיל
חוויה מפתיעה לטובה - ממש מתחת לאף ביפו האקזוטית
5.0
11/12/18

מי היה מאמין כי ממרום גילי הלא צעיר הצלחתי לפספס מסעדה כה גזעית ומפנקת הנמצאת ממש מתחת לאף ביפו האקזוטית. בכמה מילים: מגוון הסלטים מפתיע בגווניו וטעמיו הטריים תוך הקפדת המלצרים להחליף... כל צלחת סלט מתרוקנת בצלחת חדשה גדושה ומגרה. ציון מיוחד ומעולה מגיע לחצאי העגבניות בטיבול הבית, לפיתה עם השומשום, לסלט המיונז עם הצימוקים... ומה לא.... המנה העיקרית (המקום מתמחה בבשר אבל אני אוהב להתפנק דווקא בסטייק עוף) הייתה גדושה, טעימה ומלווה בפירה מאגדות ״תבשילי האמא הפולנייה״ ופטריות ששוות שמירת קשר עד כדי פתיחת קבוצת וואטסאפ שתשמר את טעמם המיוחד, סליחה המושלם. הייתי ממשיך ומהלל את השירות, המנה האחרונה והאווירה, אבל נדמה לי שהבנתם ש״איציק הגדול״ היא פשוט אחלה מסעדה. לגבי המחיר - ת׳אמת - ממש סביר ובוודאי שווה את העלות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי 4 ביקורות
מסעדה יקרה בטירוף.
2.5
21/04/18

מסעדהסטנדרטית עם אוכל לא רע ושירות טוב והכל,,, עד שמקבלים את החשבון הסופי ומסתבר שבמחיר הזה, אפשרי לנסוע לאירופה! אין כל הצדקה למחיר מופקע שכזה. זו הפעם האחרונה שאפקוד את המקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
כותש קרח - תמונה
כותש קרח 2 ביקורות
יקר בלי סיבה
2.0
11/11/17

היינו שלושה אנשים,ביקשנו סלטים,חומוס ושתיה קרה ושילמנו 280 שקל!!!!!! הסלטים טעימים כמו בכל מסעדה מזרחית כמו גם החומוס והפלאפל.שום דבר מיוחד חוץ מהמחיר....... כמובן שלא נחזור לשם.יש המון... מסעדות מדהימות ביפו שעל אותה ארוחה היינו משלמים שליש מחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Almog - תמונה
Almog מבקר מתחיל
לא ממליץ
2.3
30/06/17

לא שווה את המחיר בשום מצב! גובים שם מחירים מטורפים פי 2 ממסעדות דומות והאוכל טעים אבל לא מצדיק מחיר כזה.. לגבי הסלטים, אומנם טעימים אבל גובים תשלום על הסלטים מכל סועד ואתה מקבל ממש מעט... מכל סלט.. אין הצדקה לשם ששמענו עליו. לא מומלץ בכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ron - תמונה
Ron 2 ביקורות
אפשר לוותר.
2.0
23/06/17

מסעדה סבירה ולא יותר. מחירים יקרים ללא הצדקה. יש בסביבה מקומות לא פחות טובים שאינם יקרים כל כך. אפשר לוותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Uri - תמונה
Uri 4 ביקורות
אוכל ברמה גבוהה ביחס למסעדה מזרחית אבל מאד מאד יקר!
2.8
07/01/17

אוכל מעולה בהשוואה לשיפודיות אחרות. חומוס ממש טעים (שזה ממש לא מובן מאליו). עם זאת המחיר הוא משהו בין יקר מאד לאסטרונומי! יצא לנו 160 ש"ח לסועד ל3 אנשים שרק 2 הזמינו מנה בשרית. יש... מקומות אחרים שבהם גם המחיר הרבה יותר זול וגם מקבלים קפה שחור וקינוח כלול במחיר הארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irit - תמונה
Irit 2 ביקורות
עממי ויקר מאד - לא מוצדק
2.3
18/12/16

הגענו למסעדה עם אורחים מחו"ל. אומנם הסלטים טובים וכן הבשר, אך המסעדה עממית והמחיר היה גורמה פלוס. העמיסו על השולחן ובהתאם היה המחיר הסופי. (ללא יין ללא קינוחים וללא שתיה חמה, שתיה רק 3... כוסות בירה, העלות היתה כ- 250 ש"ח לסועד). מצער לצאת ממסעדה אף שהאוכל טוב - והאורחים אומנם נהנו ממנו, בעלות גבוהה. לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 9 ביקורות
מחיר גבוה !!
2.0
24/09/15

מחירים שערורייה. נקודה ראינו את התפריט, ויצאנו לחפש מסעדה אחרת......., כששאלתי את המלצרית - למה ככ יקר היא ענתה: זה איציק הגדול....., אז איציק הגדול, יצאת איציק הקטן.........

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
שיפודיה עם מחירים של מסעדת גורמה
2.3
21/06/15

לא נראה לי הגיוני להוציא בשיפודיה, במיוחד כשלא הזמנו סטייק 180 ש"ח לזוג, על סלטים (לא מהטובים שאכלנו, לא נראה לי שמכינים במקום, במידה וכן יש לזה טעם של מסחרי) ו2 שיפודים קבב 2 פרגית... וקנקן לימונדה. ממש ממש מוגזם. וזה אפילו לא כולל חומוס! מוגזם לחלוטין. יצאנו עם טעם רע מאוד מהמחיר. וזה לא שיש אווירה טובה או יוקרתית. אווירה של שיפודיה. יש טובות יותר או לפחות באותה רמה במחירים הרבה הרבה יותר נגישים.

עוד פרטים
הוספת תגובה