נגישות
נגישות

אידי דגים - IDI ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

121 ביקורות וחוות דעת על אידי דגים

Robert - תמונה
Robert מבקר מתחיל
2.7
28/08/09

ביקרתי מספר פעמים בשנים האחרונות, ונהנתי. היום מאד התאכזבתי. מאד יקר, אין מזטים בארוחת ערב, נתחי טונה=טעם תפל של טונה מקופסא..... שרימפס סביר ברמה של מסעדה ממוצעת במחיר מופקע. יצאתי... רעב ובמעל 300 ש"ח לזוג. לא נראה לי שאחזור לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shay - תמונה
shay 3 ביקורות
1.3
18/07/09

יקר בטירוף וללא הצדקה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yo - תמונה
Yo 34 ביקורות
1.3
30/03/09

אני לא יודע על מה כל המהללים מדברים אבל אני שאוכל עם זוגתי 4-5 פעמים בשבוע בחוץ מכיר לא מעט מסעדות טובות ומצויינות.שמעתי על אידי רבות והוא אף הופיע בטלביזיה ולכן נראה לי כי לא יתכן שעד... כה לא הייתי שם.בשבת האחרונה החלטנו לסוע לאשדוד במיוחד ולנסות את מאכלי הים שם.הגענו, המקום היה מלא הזמנו יין ושתיה לפתיחה ומנות עיקריות.הגיע לחם טעים עם שום אפוי לפתיחה ושתיה עם היין.להפתעתי כוסות היין הגיעו מלאות 2/3 מכוסות המקובלות במסעדות.ההזמנה הפשוטה יחסית למנות העיקריות התארכה לכדי 40 דקות שבו כילינו את הלחם שהגיע קודם.ולהפתעתי המנה אותה הזמנתי שהיא 1/2 שרימפס ו1/2 קלמרי הגיעה עם כמות של קלמרי מטוגן כמו שמגישים בברים ליד הבירה!!! ועוד צלוחית (תחתית של קפה טורקי) עם 4 שריפמסים במרכזה ברוטב "ים תיכוני" כאשר אני הזמנתי ברוטב שמן זית מנה מחוייבת בלמעלה מ-90 ש"ח !!!כמובן שהחזרתי את המנה באכזבה גלוייה.זוגתי הזמינה פילה מוסר שהיה סביר בבישול רגיל ולא מקורי אותו היא מכינה בביתה.מנה זו חוייבה ב-98 ש"ח.כפי שאמרתי אנו אוכלים רבות בחוץ וכגודל הציפייה כך גודל האכזבה : מהשירות, מהאוכל, ומהמחיר שלא מצדיק.את שלנו הבנו מיד: לשם אנו לא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 4 ביקורות
3.0
24/02/08

הגענו בשבת קיבלנו שרות מהיר האוכל לא רע והכמויות מאכזבות. לא מקבלים כמעט כלום למעט לחם עשוי טוב ואיזה סלט כרוב קטן. כל דבר שרוצים להוסיף עולה הו,ן המנה העיקרית עולה הרבה כסף יחסית למקום... טוב אחר. קיצר שווה לפעם אחת ולא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/07/07

שנים שאנו שומעים על מסעדת אידי באשדוד, בשבוע שעבר הגענו סוף סוף למקום אשתי ואני רעבים ומלאי ציפייה. הרגשת החמימות שקיבלנו בכניסה (קבלת הפנים המחוייכת של המלצרית, העיצוב בנהדר, המוזיקה... השקטה והריח המזמין) הפכה לחמימה עוד יותר שהוגשו המנות הראשונות הנהדרות ובעקבותן דג הדניס ומנת ראשי הקלמרי. הופתענו מטעמו של הקינוח (ע"ח הבית) מנת שערות קדאיף, מנה מדהימה ומפנקת. מומלץ בחום נחזור שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
14/07/07

בפעם הראשונה שהיינו באידי הרגשנו שאנחנו בגן עדן. לקחנו את הפאייה והתאהבנו באידי. לעומת זאת, כשהיינו באידי במרינה שזה באזור אחר של אשדוד, התאכזבנו קשות. לקחנו את הכבד עוף והכבד היה תפל... ולא טעים, הוא גם היה יקר יחסית לשאר המנות. אני לשם-לא חוזרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/06/07

אני לא פעם מוצא את עצמי סועד אצל אידי, אף פעם לא התאכזבתי מהאוכל, נהפוך הוא...אם יורשה לי לתאר את החוויה הכוללת מהאוכל ומהשרות, הייתי מתאר את החוויה כתענוג צרוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה ואלכסנדר - תמונה
אנה ואלכסנדר מבקר מתחיל
4.3
25/03/07

אני לא מבינה על מה אתם מדברים. האוכל היה נהדר, השירות היה מעולה והעיצוב ממש נחמד. אמנם יקר, אבל בהחלט שווה את הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
08/01/07

כלקוחות שמבקרים לעתים תכופות התאכזבנו קשות מהשירות. להמתין 15 דקות עד שניגשה מלצרית ולקחה הזמנה אח"כ להמתין 25 דקות לקבל את המנה הראשונה. המלצה: אידי אסור לך להיעדר מהמסעדה. כנראה... שרק שאתה נמצא השירות יעיל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל ומשה - תמונה
רויטל ומשה מבקר מתחיל
4.3
02/01/07

הייתי במסעדה אין ספור פעמים, וכל פעם היא חוויה מחדש. האוכל יקר אבל שווה כל שקל, תנסו את הסטייק פילה שהוא יוצא מהכלל, מנת הברבונים המדהימה, ולכל אוהבי פירות הים, המנות נהדרות ועשירות. לא... לפספס, בהחלט לאירועים מיוחדים, כי לאירוע מיוחד מגיע משהו מיוחד...

עוד פרטים
הוספת תגובה