נגישות
נגישות

מוסקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על מוסקט

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
22/08/10

הזמנתי 20 איש לחגיגת יום הולדת במוצ"ש האחרון ועמדתי מ ב ו י ש אל מול אורחי ,פשוט אין מילה אחרת להגדיר זאת מ ב ו י ש. לא עמדו בהסכמים שדיברנו בטלפון לא היו... מוכנים או לפצות כי הוא זה ,השירות איטי ,המחיר יקר,האוכל בינוני ומטה,והכי גרוע ההתנהגות קטנונית בכל הקשור למחיר הם פשוטיעשו הכל כדי שתצאו מ א ו כ ז ב י ם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shachar - תמונה
shachar 2 ביקורות
4.3
11/06/10

לאחרונה הגעתי למוסקט עם העובדים שלי (מסיבת הקפדת כשרות) קיבלנו את קומת ה- VIP, נהננו משירות ברמה גבוה ביותר, אוכל מצויין, מקום נעים , בעלים אדיב. המקום הומלץ לעוד הרבה מעסיקים וכולם... מאוד מרוצים מהמקום. אני הזמנתי כבר את המקום לפעם הבאה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ada - תמונה
ada מבקר מתחיל
2.0
03/01/10

היינו פעמיים, פעם ראשונה ואחרונה... מסעדה שגובה בלי בושה 600 ש"ח לארוחה זוגית, מגישים את המנה הראשונה אחרי שהגישו את המנה העקרית...כן כן...לא מתנצלים ולא מפצים...! מנת דג [אולי 150... גרם] עם ירקות שורש קשים וקרים וזאת ב- 135 ש"ח.!!! חסכו מעצמכם את עוגמת הנפש...יש בסביבה כמה מסעדות שגובות פחות ונותנות יותר ובלי כל הפלצנות הלא מוצדקת. לבעלים, תודה על הערב שדפקתם לנו ביום חגנו ! לא נשכח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של דבורה
דבורה
20/09/2012
אני קראתי את התגובה שלך וכואב לי לקרוא את מה שכתבת אלה דברים חריפים מאוד! ולפי דעתי לא מוצדקים אני ובעלי אורחים במסעדה זאת כבר הרבה מאוד זמן ואני חייבת לציין שבכל פעם הארוח היה נפלא אולי נפלת על סטואציה לא נעימה אתה לא חושב שקצת הגזמת עם התאור?! אבל אני חייבת לומר ששום מנה כאן לא מגיעה למחיר שציינת מנת דג לא עולה יותר ממאה שקל ! אני רוצה להמליץ בחום על המקום בשביל חויה רגועה נעימה וטעימה:-)
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
03/07/09

בשנה האחרונה היינו מס' פעמים במסעדה הזו. בכל פעם הצלחנו להתאכזב מחדש. האוכל משעמם ובנלי, השירות הוא הגרוע ביותר שנתקלנו בו. דוגמאות? בבקשה: באופן קבוע, כשהזמנו כמה מנות כולן הגיעו ביחד,... שלא כמו שמקובל בכל מסעדה סבירה, שבה קודם נותנים מנה אחת וכשברור שסיימת מביאים את הבאה. נדמה שם שכל המלצריות חושבות שלא נורא אם הקיש יתקרר עד שתאכל את המרק, ובעיקר זו אינה בעיה שלהן אלא שלך, הסועד. באחת הפעמים כשהגענו "ברוב חוצפתנו" בעשר ושלושים בערב, הצליחו המלצריות לא לגשת אלינו במשך רבע שעה, וכשניגשנו ברבע לאחת עשרה לברר מה הבעיה, אמר לנו מישהו מהצוות שהוא מצטער אך המטבח נסגר "בדיוק הרגע"... הוא לא חשב אפילו שמן הנימוס לאמר לנו מה אפשר לקבל כשהמטבח סגור (עוגות? שתיה? משהו קר אחר?), אז קמנו והלכנו לחפש מקום אחר לאכול בו. המחירים במוסקט הם כמו במסעדת פאר, והאוכל והשירות לא מצדיקים אותם. למרות שאנו גרים במרחק פחות מחמש דקות נסיעה ממוסקט, כשרצינו השבוע לצאת למסעדה חלבית לכבוד ארוע משפחתי, בחרנו מקום אחר. מומלץ בכל לב לבחור מסעדה סימפטית יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור וניר - תמונה
ליאור וניר 4 ביקורות
4.7
26/07/07

הגענו למוסקט כמה חברים קיבלנו מקום נחמד ונח האוירה היתה חמה ונעימה האוכל היה טעים השירות היה אדיב ונעים תודה לאודיה המקסימה והיפה שהיתה המלצרית שלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה