נגישות
נגישות

מוסקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על מוסקט

ronen - תמונה
ronen 5 ביקורות
לא אהבתי
1.0
29/04/14

אכלתי צהרים. הרביולי הגיע קפוא בפנים. רוטב העגבניות עם טעם של קטשופ. השרות גרוע. הלקוחות לא מעניינים את המלצריות ואפילו הגישו לי חשבון של מישהו אחר. המנות יקרות ולא מצדיקות את מחירן

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה - תמונה
נועה 2 ביקורות
לא מומלץ!!
1.5
20/10/12

הייתי שם במוצ"ש עם אחותי, התאכזבתי מאוד. ראשית מעיון בתפריט למדתי שהם גובים מחירים יקרים מאוד! הזמנו מנה וחיכינו לה זמן ממושך ביותר. קראנו שוב למלצרית, הגיע האחראי ואמר שהכינו לנו מנה... אחרת בטעות ונאלץ לחכות זמן נוסף. חיכינו עוד זמן ארוך מאוד ולבסוף קראנו למלצר והודענו לו שהחלטנו לצאת. הוא ניסה להציע לנו גלידה כפיצוי אך לא רצינו לקחת, לא הציע לנו פיצוי הולם אחר ובכעס רב קמנו ויצאנו לאחר שחיכינו לשווא שמן ארוך מאוד!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דבורה - תמונה
דבורה מבקר מתחיל
דבורה
4.5
20/09/12

אווירה רגועה קסומה ופשוט חוויה מומלצת בחום אני מבלה שם הרבה עם בעלי או חברות השרות מדהים האוכל מגיע בזמן חם וטעים וגם המחירים נוחים! שווה לבוא ולראות! תודה על הארוח המדהים מוסקט:-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 2 ביקורות
אוכל בסדר, שירות רע
2.0
15/08/12

היינו קבוצה של כעשרה אנשים. ההזמנה נרשמה טיפין טיפין והמנות הגיעו בסדר אקראי ובהפרשי זמן גדולים. המלצרית לא היתה נעימה, ואף נזפה בסועד שניסה לברר מה עם המנה שלו (שהגיעה לאחר זמן רב).... שולי הפיצה היו חרוכים, וטעם שרוף נלווה גם למנת פסטה וסלמון. המחירים אינם זולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/04/11

אתמול סעדתי עם משפחתי אירוע 50 לזוגתי היקרה, המנות המפתיעות והיחס הנהדר של מנהל המקום, מנת הרביולי המדהימה והמנות האחרונות הנהדרות. הפתעת אחראי המשמרת עם פינוק היין הנהדר. ממליץ מאוד,... אחזור לסעוד שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/04/11

מסעדה מעולה!! יחס נהדר, שירות אדיב ומהיר, אוכל טעים ואווירה קסומה.. חוויה צרופה! אי אפשר לבקש יותר מזה! ממומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
07/01/11

אני ובעלי הולכים פעם בחודש למסעדות ברחבי ירושלים והחודש חזרנו למוסקט בגלל שהם שינו את הכשרות לרובין. מאוד נהנינו מהאווירה והשירות היה מקסים. יש שיפור מאוד ניכר מאז הפעם האחרונה שאכלנו... שם לפני כמה שנים. המלצרית דאגה למה שהיינו צריכים עוד לפני שביקשנו, האוכל יצא יחסית מהר והיה גם טעים. אני ממליצה בחום ואנחנו בטוח נחזורמריים בכר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/11/10

באנו לשם 10 איש בשעה 10 וחצי בלילה והמסעדה היתה מלאה ואיך שהגענו פתחו לנו שולחן באזור נח ונהננו כל כך השירות היה מהיר אווירה חמימה ומקסימה ומחירים נוחים בקיצור מקום מ ע ו ל ה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/11/10

הזמנתי 25 איש מהעבודה לשם והיה מדהים!!! השירות היה מפנק ומהיר אוכל מדהים ומחירים לא כאלה יקרים בכלל והכי חשוב- בעלים סבלניים ואמינים אני ואורחיי נהנינו כל כך ובהחלט שנחזור לשם בקרוב מאד... ונמליץ על המסעדה לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
22/08/10

היינו שם באירוע משפחתי של 20 איש מסעדה מתחת לכל ביקורת מכל הבחינות אוכל זוועה ממש לא מצדיק את המחיר שהם גובהים על כל מנה, מה שבטוח שאף אחד מהמשתתפים לא יחזור ולא ימליץ על המסעדה הזאת.... חבל שככה מזילזול באורחי המסעדה (אפילו שמדובר בקבוצה גדולה) לא ממולץ בכלל יש באיזור הרבה מסעדות חלביות הרבה יותר זולות וטעימות .

עוד פרטים
הוספת תגובה