אנחנו לקוחות קבועים. המון פעמים היו טעויות בהזמנות, כשהערנו להם על כך שזה לא לעניין, במקום להתנצל ולהציע לתקן, התפרצו עלי וגידפו - כינו אותי "גזלן" כשביקשתי זיכוי על פיצה על תוספות... שגויות (תקלות שחזרו במספר הזמנות קודמות גם, כולל פרונטליות),
יחס מתנשא ומאד לא נעים בלשון המעטה מצד הצוות בדלפק. לא אחזור לשם.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Oren
2 ביקורות
חוויה נוראית
1.0
03/05/25
הזמנו ערב אחד 3 חברים כולנו היינו עם כאבי בטן ושלשולים בבוקר. תזהרו
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Roma
מבקר מתחיל
גרוע ביותר
1.0
25/11/16
השרות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם. הזמנו פיצה לפתח תקווה, לקח 10 דקות לבחור בטלפון לקחת את ההזמנה שלנו. למרות שהוא אמר לנו שזה יקח שעה וחצי עד שהיא תגיע אלינו - הסכמנו לזה. השליח איחר ב20... דקות. כשהתקשרתי לשאול מה עם הפיצה אמרו לי "לעקב את השליח כשהוא יבוא ולהתקשר לסניף כדי שהשליח יתן לנו פיצוי על סך הדקות שהוא איחר"... :/
אם זה לא היה מספיק, הפיצה הגיע אלינו קרה, השליח שכח להביא לנו קולה והביא לנו פיצה XL למרות שהזמנו XXL.
השליח נתן לנו פיצוי של 10 שח על הקולה והלך. זה היה לגמרי לא נעים ומרגיז. פעם אחרונה שאני מזמין מכם משהו.