נגישות
נגישות

נאפיס - nafis ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על נאפיס

Ifat - תמונה
Ifat 39 ביקורות
חדר פרטי מקסים ואוכל טעים
4.0
02/01/16

עברו המון שנים מאז שהייתי בנאפיס. במסגרת אירוע קטן שיריינו את החדר הפרטי שכולו זכוכיות כך שניתן לראות את המסעדה וגם את הרחוב. החדר שקט ונעים מאוד לשבת בו ולשוחח בנוחות. המאפים היו... מעולים וגם הקינוחים. רק המזגן לעיתים לא עבד אבל סך הכל היה נפלא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 3 ביקורות
לא מומלץ
2.5
09/12/15

הגענו 2 זוגות, עם תינוק (כסא תינוק). זמני המתנה לא סבירים (מעל חצי שעה), הושיבו אותנו בשולחן שנידמה היה שהרגע הניחו אותו שם, באמצע לכניסה לחדר פרטי.. ומעל ראשינו וראש בני עוברים מלצרים... עם צלחות ומגשים.. בהתייעצות עם המלצר , המליץ על סלט ירוק, הגיע סלט קטן,עלוב,שבבית הייתי עושה יותר טעים !! בקיצור לא מומלץ. מנה עיקרית הזמנו אורז עם בשר (סגנון סיני-יפני), גם פה נחלנו אכזבה ,האורז שחה ברוטב ,לא נהננו כלל. ישנם מסעדות טובות יותר באותו הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
התאכזבנו
3.3
01/11/15

הביקורת על האוכל שהזמנו (זוג מתוך 7 אנשים). השירות והאווירה היו טובים מאד, האוכל שלנו פחות. הזמנו טוסט כפרי, שמעבר לזה שהוא היה סתמי לחלוטין, הוא פשוט לא היה טוסט- כל החלק התחתון היה רך... וזה פשוט לא היה טעים. בנוסף, סלט חלומי שהיה חתוך גס מאד, עם רוטב סתמי ושתי המנות לא היו מוצלחות. יש לציין ששאר האנשים נהנו מהמנות שלהם שמפורטות בחשבון שמצורף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניוש - תמונה
דניוש 17 ביקורות
יש מנות יותר ויש מנות פחות..
3.5
21/03/15

מומלץ לאכול בנאפיס אם מזמינים מאפים. המלאווח והג'חנון שהזמנו היה טובים ואיכותיים. לא מומלץ להזמין פסטות , באיכות ירודה מאוד. מבחינת בשרים, הפרגית בטריאקי מומלצת, כל השאר פחות.... השירות נחמד, אך מודה שאהבתי את הסניף במתכונתו הקודמת (במיקום הישן והותיק) מומלץ למי שחוזר מהים, או שאינו רוצה לשלם הרבה על מנות נחמדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
efi - תמונה
efi 170 ביקורות
אחד מהסניפים הפחות טובים של הרשת
2.8
17/12/14

הסניף הקודם שלהם ברחוב הסמוך היה הרבה יותר חמים ונעים. בעת שעברו לסניף החדש הרגשנו שינוי משמעותי בשירות, באיכות, המנות הפכו להיות שונות ממה שהכרנו וחבל. שאדם בא ורגיל למשהו מסויים ומבקש... אותו - הוא מצפה לקבל את המוכר ולא משהו חדש ויתרה מכך, מנה מוקטנת. לא מה שהיה פעם, בהחלט לא אחד מהסניפים האיכותיים של הרשת וחבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
אוכל טוב (פחות הבשר) שירות בסדר
3.8
07/12/14

לאור קריאת הביקורות הקודמות, צריך ישר לומר שזו לא מסעדת גורמה vוהשירות בסדר, מצד שני המחירים סבירים והמקום ידידותי לילדים, אז צריך לבוא עם ציפיות בהתאם וסה"כ מקבלים תמורה טובה לכסף.... הבשר הוא לא מהמשובחים ומומלץ להתמקד באוכל המסורתי. הפתות, מלוואח, זיוה ודומיהם וכן הסלטים מצוינים ובמחירים שמאפשרים לבוא עם משפחה גדולה, או אפילו לבני נוער לשבת ולא לקרוע את הכיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mihey - תמונה
Mihey 2 ביקורות
מבדר וגועלי עד הדמעות
1.5
26/11/14

הרגע חזרתי מ"נאפיס הרצליה" אחרי ישיבת עם החברים. באנו למקום ב2 בלילה והמקום היה פתוח כרגיל. הזמנו אוכל והתחלנו לחכות. חלק של ההזמנה הגיעה מהר... אך פתאום נגמרה להם בירה שהזמנתי. כולם... יושבים עם שתייה ואני לא - מבאס. בסדר, קורה.. . חיכיתי בסבלנות. כולם קיבלו את המנות שלהם והמנה שלי טיפה מתעכבת כי בדיוק עכשיו נגמר להם גם תוספת שהזמנתי. שוב מבאס. טוב שאחד החברים טרם לי את התוספת האחרונה שממש רציתי. לפחות עכשיו לא הייתי צריך לשבת בלי כלום. אחרי קצת זמן ודיבורים הגיע גם המנה שלי ופה מתחיל כל המעניין - אחד החברים הזמין המבורגר שמגיע עם עלי חסה, בצל וכו' בצד. בזמן שהוא מנסה להרכיב לעצמו את ההמבורגר אנו קולטים שיש לו תולעת על החסה. כן, תולעת ולא סתאם אלה חיה. צחוקים, צחוקים אבל זה מגעיל. קראנו למלצר וביקשנו לבדוק מה נסגר. מסכן נבהל וקרא לאחרית. אחראית הזדעדע איתנו ואמרה כמה "איייכס זה" וציינה ,כמובן, שזה קרה לה בפעם ראשונה. שוב נשארנו פחות מנה על השולחן ואחד מאיתנו נדפק. חשוב לציין שהמנה חילופית יצאה ממש מהר-מפתיע. בסוף,כאשר ביקשנו חישבון שאלנו אם יש אפשרות להתחשב באירוע שעברנו, רצינו לקבל "הנחת תולעת". המלצר ששירת אותנו שוב הלך לאחרית. הבחורה ניגשה אלינו וציינה שהמקום לא נוהג לפצות/לתת הנחות על המקרים כאלה. הוסיפה שהייתה לנו אפשרות לבטל את המנה או שפוט לבחור במנה אחרת במחיר כזה. התשובה שלה טיפה הפתיע אותנו. אני כעובד בשירות לקוחות הייתי מניח לקבל תשובה קצת יותר אלגנטית עם התנצלות יפה. לא ביקשנו לקבל חינם משהו... לפחות הנחה על המנה עם התולעת... כי היא גם אכלה ולא השתתפה בחישבון :))) קיצור - מי שאוהב חוויות לא מהסוג הרגיל - מוזמן לנאפיס בהרצליה. מקום אדיר. חבל שלא צילמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/09/08

אנו רעיתי ואני מזדמנים לכאן לעיתים מזומנות בימי שישי בבוקר. המקום לא מלא אך האוירה חמה וידידותית.בעל המקום מאיר פנים ונותן לך מיד הרנשה ביתית ושרות לבבי יעיל ולא פלצני,בקצרה הרגשה שאתה... רצוי. אנו מזמינים בדרך כלל גאפיס דיל, החציל הצלוי עם הטחינה,שום בצל ופטרוזיליה מעולה, אני מדגיש מעולה. החומוס והטחינה מעל לממוצע,הגאפיס במילוי פיטריות עשיר טעים ואפוי עדין. הגאפיס במילוי גבינה צהובה וזיתים ערב לחך,באשר לקפה הוא עם ארומה וזה אחד המקומות הבודדים שהזמנחי קפה חזק וזה מה שקיבלתי ואשתי הזמינה קפה בינוני ואכן זה הוגש,לסיכום יש תמורה לאגרה. ממולץ מכל הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר מבקר מתחיל
1.3
24/04/08

המסעדה הכי גרועה שאכלתי בה בעשור האחרון.האווירה - אין אווירה.השירות - גועל ....האוכל - הכי גרוע שאכלתי אי פעם. הזמנו חומוס פול כל אחד, סלט ערבי משותף וצ'יפס. לשתות הזמנתי קולה, וחבר שלי... סיידר.במסעדה היה ריח חריף של שמן. החומוס היה נוזלי וסתמי. הסלט תפל וללא שום טעם. הצ'יפס חיוור בטעם של גפרורים. הזמנתי קולה בבקבוק זכוכית, אמרו שאין אז קיבלתי פחית שלה היה טעם של בישולים משומנים.בקיצור חוויה מטרידה ביותר. לא אכנס לשם בחיים. הגם שלשאר היום נשארה לי מזכרת נחמדה מהמסעדה, ריח של שמן שרוף על הבגדים ובשיער. ריח שלא ירד עד שהגעתי הביתה ולאחר מקלחת.לא להתקרב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
13/04/08

קודם כל שאף אחד לא יתקרב למקום הזה והכל בגלל הבעלים של המקום שמתנהג ללקוחות בחוצפה ובחוסר כבוד. ביום חמישי התקשרנו לשאול האם ניתן לשבת 14 איש אצלהם ביום שבת, הסבירו שאין בעיה אך לא ניתן... להזמין מקום אך שניצור קשר לפני שאנחנו באים ויהיה בסדר, כשהגיעה חלק מהמשפחה (סה"כ אנחנו 14 איש ובאנו להפתיע ולחגוג יום הולדת) אמרו לנו שרק עוד 45 דקות יתפנה מקום הסכמנו אך לאחר כשעה כשפניתי לבעל המקום ושאלתי מה קורה אמר שרק עוד חצי שעה וגם לא בטוח, שאלתי לפשר הדבר הסביר זה מה יש ושאם אנחנו רוצים אנחנו יכולים לשבת בנפרד, אמרתי לו שמראש הודענו שאנחנו באים לחגוג ואנחנו רוצים לשבת יחד כולם ואמרו שלא תהיה בעיה אז מה השתנה? ואז ענה ביחס מגעיל ומשפיל באמצע המסעדה מול כל הלקוחות שזה המצב ואם לא נאה לי אני יכולה ללכת, שאלתי לפשר העניין שקודם הודיעו 45 דקות ופתאום הוא מוסיף עוד חצי שעה הודיע לי זה מה אני רוצה. כל לקוחות המסעדה היו בשוק וכולם הצדיקו אותנו אך הוא בשלו. אני ומשפחתי לא נשב יותר במסעדה הזאת וגם לא בסניפיה אם ככה מתנהגים לאנשים שבאים לחגוג וממתינים כמו שמבטחים אך לא מקיימים. התאכזבנו מאוד, נהרסה לנו ההפתעה והלכנו לחפש מקום אחר לשבת וכל זאת אחרי שעה וחצי של המתנה עם ילדים קטנים. לא ממליצה ללכת לשם בשום מחיר.......

עוד פרטים
הוספת תגובה