נגישות
נגישות

נאפיס - nafis ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על נאפיס

אפרת ואלכס - תמונה
אפרת ואלכס 8 ביקורות
ראוי מאוד לשיפור
2.3
14/09/19

1. פנינו למארחת וביקשנו חשבון. התשובה שקיבלנו: אני לא מלצרית. תפנו לאחד המלצרים. ... והלכה לדרכה. זו פעם ראשונה שאני מקבלת תשובה שכזו ממארחת. פשוט מבזה. אותה ואת הסניף. 2. הינו... נוכחים בוויכוח בין מנהל המשמרת לזוג שישב בשולחן לידינו. חשוב שהסניף יבין, וכמובן מנהל המשמרת הנכבד: כשקוח מחזיר מנה כי הוא טוען שהיא פגומה - ראוי שתתן דעתך , קח את המנה ותבטל אותה המחשבון . יכבד אותך יותר אם לא תנהל איתו ויכוח צורם מול שאר הלקוחות . 3. מנהל המשמרת קילל את אחת המלצרית כשדיבר עליה עם מלצר אחר - כל זאת נעשה מעל לראשינו. 4. מנהל המשמרת צעק הוראות למלצרים - באמצע מסעּדה הומת אדם, כאילו פתח בסטה בשוק. בקיצור ולעניין: חוויה שלילית צאו ולמדו כיצד מתנהלים סניפי נאפיס האחרים (אני אישית אוכלת בנאפיס מזה 30 שנים) ראויים לציון: סניף ביל"ו וסניף ראשון לציון. בחיים לא נחווה שם התנהגות שכזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
אכזבה
2.5
29/07/18

הזמנתי ארוחה עסקית של שיפודי סאטה בתוספת אורז שעועית וסלט ירקות. שיפודי הסאטה הגיעו קרים לחלוטין, ממש כמו מהמקרר. אכזבה. לא היה ניתן להבין מה הטעם שלהם מרוב שהיו קרים. סלט הירקות התגלה... כסלט מעגבניות וירקות בלבד, ותוספת האורז שעועית הייתה ממש קטנה. התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של אפרת ואלכס
אפרת ואלכס
14/09/2019
לא מובן סלט ירקות = סלט ירקות ועגבניות.... אז מה לא בסדר בזה ?
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
טעים ומשתלם
5.0
07/07/18

הזמנתי מהמסעדה עסקית צהריים של קבב, בתוספת של אורז ושעועית עם סלט. הגיעו 4 קבבים גדולים וטעימים מאוד, עדיין חמים. התוספת של האורז והשעועית הייתה גדולה מאוד ומשביעה. חבל שהסלט הכיל רק... עבניה ומלפפון בלבד (בלי בצל, עשבי תיבול, פלפל, גזר.. משהו). המשלוח הגיע יחסית מהר, וסך הכל הכל היה מעולה. כל הארוחה הזו עבור 47 שקלים - לגמרי משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbar - תמונה
Inbar 16 ביקורות
יאדה יאדה יאדה אוכל טוב.
4.0
03/02/18

הפסטה המוקרמת הייתה מצוינת. היינו שתי נשים הריוניות בשולחן והייתה התייחסות מצוינת בנוגע למידות העשייה של המנות. קצת התאכזבו שאתם המנה של הילדה שישבה איתנו בשולחן הביאו אחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
עם נאפיס אי אפשר לטעות
4.8
19/05/17

לא פעם ראשונה שלנו בנאפיס, כנראה שגם לא פעם אחרונה. לראשונה הזמנתי שם מרק שעועית והוא היה מצוין, חריף וטעים. מעבר לכך העסקיות שלהם די משתלמות ונותנות תמורה טובה למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
טוב שיש מקום כזה שפתוח 24/7
4.3
18/11/16

באנו מורעבים אחרי סרט, באמצע השבוע ב-22:00. קיבלנו שירות מהיר. האוכל היה טעים והמחיר הסופי היה סביר. המקום גדול, מרווח, נקי ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Paz - תמונה
Paz 6 ביקורות
רועש מאוד ושירות טעון שיפור
2.3
02/10/16

המוזיקה רועשת מאוד (ומשמיעים רק מזרחית בלי הפסקה), השירות לא משהו.. בשעות הערב המאוחרות הם סוגרים אזור שהוא חצי מהמסעדה ומושיבים את כולם אחד על השני. האוכל לא רע והמנות גדולות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעיםםם
4.8
21/06/16

היינו במסעדה עם חבר שלי ואחיו, אחרי שלא היינו מרוצים מפאב שהלכנו אליו, שמחנו להגיע לשם. כמו תמיד מנות נדיבות וטעימות (אכלנו פיצה עם פטריות ומלוואח עם ביצה קשה ורוטב עגבניות ומילשייק -... כמות מפנקת), לא לקח הרבה זמן עד שהיה מוכן. באנו בלילה בסביבות 12 והיה כיף לגלות שעדיין פתוח והשירות לא היה שבוז בהתחשב לשעה שזה מצוין (חוץ מזה שבסוף המלצר שכח לעשות חשבון, אבל זה ממש בקטנה, די מדהים שהוא לא נרדם בשעה כזאת בעבודה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ומגוון
4.8
30/04/16

היינו במסעדה עם המשפחה של בן זוגי לחגוג יום הולדת לאמו. המנות היו ענקיות! ולגמריי שוות את המחיר! לצערי אין לי קבלה כי ההורים שלו שילמו אבל ממה שאני זוכרת המנה שלי עלתה 52 והיא הייתה... גדולה לא הצלחתי לסיים. בכלל, יש מגוון מנות בתפריט, ממה שראיתי המנות של כולם היו נדיבות וטעימות. מהשירות לא זכור לי משהו מיוחד, אווירה סטנדרטית, לדעתי חבל שלא מציעים לעשות מועדון (בהנחה שיש שם), מתאים להציע במעמד של יום הולדת אך אולי המלצרים לא ידעו כי הזמנו ארוחת צהריים רגילה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
dandos1 - תמונה
dandos1 3 ביקורות
ארוחה טעימה במחירים משתלמים
4.3
09/02/16

הייתי היום עם חברה במסעדת נאפיס לקראת השעה 3. הזמנו טוסט כפרי שהגיע עם סלט קצוץ דק וקולסלאו, ספגטי אלפרדו מוקרם ולקינוח סופלה שוקולד. השירות היה אדיב, ומהיר. והאוכל היה טעים, מתובל כמו... שצריך, וחם. נחזור שוב :) שילמנו על הכל כ88 שקלים.(44 לאחת)

עוד פרטים
הוספת תגובה