נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9440285 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בתל אביב

לורנץ ומינץ בתל אביב
תל אביב
בית קפה, כשר
קנטין בתל אביב
תל אביב
בית קפה
קפה פיירוז בתל אביב
תל אביב
בית קפה
קפה לנדוור בתל אביב
תל אביב
בית קפה
הזמן שולחן
מקס ברנר בתל אביב
תל אביב
בית קפה

דירוג גולשים

2
אוכל
2.5
שירות
1.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על רולדין

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
יאיר שדה - תמונה
יאיר שדה 14 ביקורות
שרות בעייתי וחד פעמי !!!
2.0
08/12/19

השרות מאוד בעייתי, אבל הכי מפריע שהכל מוגש בכוסות חד פעמי - לא מקובל בשום מקום בסוף 2019 בטח לא באמצע תל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lary - תמונה
lary 8 ביקורות
לא מומלץ לא אקנה יותר ברולדין
1.0
09/01/18

בערב יום חמישי ה4 לינואר קניתי עוגת בריוש גבינה עם אוכמניות העוגה היתה יבשה ולא טריה,כנראה שנאפתה יום קודם ולא הורגשה שום גבינה בעוגה לא מומלץ להתקרב שרות לקוחות לא מוכן לשמוע פניות של... לקוחות

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudi - תמונה
dudi מבקר מתחיל
טעון שיפור
2.8
23/10/16

הזמנו ארוחת בוקר בערב החג. נתחיל בדברים הטובים – מיקום טוב, במרכז העיר, אך עדיין באווירה נינוחה. חלק מהמרכיבים טובים מאוד, כמו סלט הירקות המתובל היטב, הגבינות (לבנה, לאבנה ומלוחה),... החביתה, ריבת התפוחים והמשקאות (הקרים והחמים). יחד עם זאת היו כמה מגרעות רציניות שהעיבו על החוויה – משך המתנה ארוך מאוד גם לשירות וגם לקבלת הארוחות (ומדובר במקום קטן עם מעט סועדים כך שחבל שהשירות אינו יעיל), התוספות ניתנות במשורה, כך שנאלצנו להזמין שתי ארוחות בוקר ליחיד במקום אחת זוגית כי לא הסכימו לתת לנו את התוספות (גבינות ותוספות קטנות וכו') פעמיים, חלק מהמרכיבים לא היו טריים (כמו החצילים) ולא היו טעימים (כמו האבוקדו, הפלפלים והבורגול), כשקיבלנו חשבון גילינו שחייבו אותנו באקסטרה תשלום על השוקו, אעפ"י שביררנו מראש האם שוקו כלול כמשקה חם במנה ונאמר שכן. אעפ"י ששילמנו כאמור על שתי ארוחות יחיד קיבלנו מעט מדיי לחמים (במקור נתנו לנו שתי פרוסות קטנות של סוף הלחם וכשביקשנו מהסוג השני נאמר לנו שנגמר הלחם..), הקרואסון היה קטנטן ויבש (לא התאים בכלל לליגה של רולדין). תמורת המחיר ששילמנו, 127 ₪ על שתי ארוחות בוקר, אפשר היה לצפות למנות יותר נדיבות, ליחס טוב יותר ולמרכיבים הרבה יותר איכותיים מכפי שקיבלנו. נראה לי שבעתיד אקנה ברולדין רק עוגות, כי בארוחות בוקר הם לא להיט בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס אלף - תמונה
איריס אלף 49 ביקורות
אוכל טוב, שירות והתנהלות בעייתיים
2.3
24/01/16

לקראת חנוכה רכשתי באמצעות שובר מהסופר פארם סופגניות עם ריבה, שני מארזים ב9.80 ₪. הסופגניות היו בסדר, אבל הכעיס אותי שסירבו לתת לי עודף בתואנת עיגול אגורות (שילמתי במטבע של עשרה שקלים... ונמסר לי שרולדין לא מחזירה עודף של 20 אגורות). אני לא אתעשר מסכום כזה אבל זה לא הוגן ואולי גם לא כ"כ חוקי. כמו כן לא קיבלתי קבלה על הקניה. פניתי לחברה אולם טרם קיבלתי מענה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
llgg - תמונה
llgg 6 ביקורות
גרוע...
1.3
22/05/15

יום שישי בבוקר, החלטנו לממש תו מתנה לחג בסניף אבן גבירול הקרוב לביתנו (כן, מקום העבודה התקמצן עלינו...). החוויה הייתה מתחת לכל ביקורת, ולא נחזור שוב. הזמנו ארוחת בוקר זוגית. ראשית, הגיע... סל של מאפים וכמה פרוסות לחם. למעשה, היו שם שלושה מאפים, מה שנראה די מוזר בארוחה זוגית... בכל מקרה, היה מדובר בשלושה קרואסונים קטנים וקרים. לעומת זאת, לא טרחו להגיש לנו צלחות. כשביקשנו צלחות, המלצרית הביאה אותן והניחה על השולחן לידנו - צורת הגשה מקורית, אך די מזלזלת לטעמי. לאחר כמה דקות, הגיעו ארוחות הבוקר. היות ואנחנו צמחונים, ביקשנו שלא יביאו לשולחן את הסלמון והטונה שמגיעים עם הארוחה. למרות זאת, הגישו לנו את שניהם, ופשוט הנחנו אותם בצד. את הצלחות המלצרית הטיחה בשולחן בעצבים. ראיתי אסירים בתורנות מטבח שהגישו עם יותר חן ואכפתיות. למרות ההבטחה למיץ טבעי בארוחה, האפשרות היחידה הייתה מיץ גזר. גם מיץ תפוזים לא היה בנמצא. למעשה האופציה היחידה הייתה מיץ ענבים מבקבוק (מה זה פה, פלאפל?). וויתרנו על התענוג, והסתפקנו במים. הסלט היה 90% מלפפון חתוך גס. שום רוטב ושום כלום. האומלטים והמטבלים היו בסדר. בסוף הארוחה ביקשנו אספרסו. מה שהגיע לא ניתן היה לשתייה. בשלב זה כבר נמאס לנו מהמקום, כך שאפילו לא טרחנו להחזיר. ביקשנו חשבון, וגילינו שחוייבנו בתשלום נוסף על מנות שכלולות במחיר ארוחת הבוקר. אחרי שהתלוננו והסברנו, העניין סודר. לסיכום, אמנם מלכתחילה לא ציפינו להרבה, אבל לא חשבנו שניתקל בכזו רמה ירודה של אוכל ושירות. חסכו לעצמכם את עגמת הנפש ובחרו בית קפה אחר. לבריאות!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

2
מומלץ לארוחה עם חברים
1
מומלץ לארוחה משפחתית
0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6966177

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה