נגישות
נגישות

רולדין - ROLADIN ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2
אוכל
2.5
שירות
1.5
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על רולדין

דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
נחמד
3.0
29/11/14

הגענו בצהריים שאחרי שהזמנו התברר שיש עיסקיות. הייתה לנו מלצרית מאוד מאוד חמודה מתוקה שירותית ומפוזרת. המנות הגיעו שגויות, שניים הוחלפו חזרה. אני לקחתי סלט חלומיי שהיה טעים אבל ממש לא עם... לבבות חסה אלא חסה הכי פשוטה. אוכל נחמד. מגוון סופגניות רחב. אבל מה שהיה לי חשוב מאוד לציין שאין שום פינת החתלה או אופציה להחליף חיתול לתינוק בצורה הגיונית,אולי שווה לחשוב על זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
amitlevi - תמונה
amitlevi 23 ביקורות
שרות גרוע!
1.3
10/05/14

יום שישי בבוקר החלטנו לפרגן לעצמינו ארוחת בוקר מפנקת, נכנסנו לרולדין סניף אבן גבירול, התיישבנו והמתנו כ 15 דקות עד שהונחו בפנינו התפריטים, לאחר מכן המתנו כמחצית השעה ואף אחד לא ניגש... לקחת הזמנה, לאחר שקצה הסבלנות ניגשתי לאחראי במקום ושאלתי אותו אם מכיר מקום קרוב שבו ניתן לאכול ארוחת בוקר?, כמובן שהבין את הרמז ולאחר כמחצית השעה קיבלנו את ארוחות הבוקר, יש לציין כי לא היה עומס במסעדה ולכן לא ברור כלל ועיקר מדוע נתקלנו בשרות כזה. האוכל היה סביר אך לא שווה את ההמתנה הארוכה כמו כן המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 56 ביקורות
יקר וזה טוב
4.5
03/12/13

הסופגניה הייתה ממש ממש ממש טעימה, היא אמנם הייתה קטנה אבל יותר מיזה לא יכולתי לאכול. המזל שלי שזה יקר אחרת הייתי אוכל כל יום וכל היום. אחלה מגוון אחלה שירות , מכינים סופגניות במקום... ומרגישים את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mangosteenir - תמונה
Mangosteenir מבקר מתחיל
מאוד לא מומלץ
2.3
17/11/13

חוות הדעת: לא אכנס לשם שוב - נכנסנו לסניף במוצ"ש ב 19:50. הזמנו 4 מנות. מכיוון שהיה מוצ"ש - לקח המון זמן. אחרי חצי שעה הגיעו שני קישים (שהזמנו), היו טעימים. חמש דקות לאחר מכן, יותר... מחצי שעה אחרי שהזמנו הודיעו לנו שאין מנת פונגי שהזמנו. למה לא אמרו מיד? בטלנו את הזמנת המנה כי לא רצינו לחכות עוד. לפיצה לקח 40 דקות להגיע!!! ולכן נתנו לנו אותה על חשבון הבית. לא תודה, לא רוצה לחכות כל כך הרבה ורוצה שכל המנות יגיעו ביחד. פיצה סבירה, בינונית למדי. כף רגלי לא תדרוך בסניף זה יותר. כל תרוץ שמשהו ינסה לתת לי לא יהיה קביל.

עוד פרטים
הוספת תגובה