נגישות
נגישות

לינק - LINK ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

45 ביקורות וחוות דעת על לינק

Gili - תמונה
Gili מבקר מתחיל
2.0
27/02/11

בן זוגי ואני הגענו בצהרי שבת והיה מקום רק על הבר שהוא חלק בלתי נפרד מהמסעדה. הכל היה בסדר עד שאנשים שישבו לידנו הדליקו סגריה. בקשנו מהברמנית שתבקש שיכבו אך היא ענתה שזה "איזור עישון"... (מקום סגור, כאמור, בתוך המסעדה) מאכזב. לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן מבקר מתחיל
2.0
31/01/11

מנת הרביולי וההמבורגר יצאו מלוחות כאילו נשפכה עליהם מלחייה שלמה, לא אכיל ושורף בגרון, את מנת הרביולי החליפו, ואת ההמבורגר סירבו להחליף בטענה שנאכל יותר מחצי (שקר גס), בסופו של דבר הוחזר... למטבח ושילמנו עליו מחיר מלא. יחס מתנשא ומזלזל של המלצרית ואחראית המשמרת עד כדי האשמה שאנחנו לא בסדר ובעיה שלנו. כשהמנה החדשה התעקבה כחצי שעה ביקשנו חשבון, המלצרית התווכחה איתנו שוב בזלזול שלא ניתן לבטל. ביזיון חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagar - תמונה
hagar 8 ביקורות
2.3
11/12/10

הזמנו מקום ל13 ובפועל הגענו 14. סידרו לנו שולחן ל-10, וכשהתלוננו האחראית משמרת אמרה שנעשתה טעות שההזמנה נלקחה, היא מנסה למצוא פתרון ויכול להיות שהיא לא תמצא. לאחר מכן היא חזרה עם פתרון... שנתפצל ונשב בשני שולחנות סמוכים. כששאלתי אותה אם היא צוחקת היא אמרה שלא ולא הבינה מה הבעיה. לאחר התערבות של בעל הבית נמצא מקום וגם פיצה אותנו בהמשך. אך בחוצפה כזו לא נתקלנו. האוכל צפוי, משעמם וחלקו הוחזר, חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shepaklyak - תמונה
shepaklyak 3 ביקורות
1.3
29/09/10

ביום שבת ישבנו ארבעה אנשים במסעדה ויחסית למחירים הלא נמוכים היינו מצפים לאוכל ברמה גבוהה יותר. הדבר הכי לא מקובל היה השירות המגעיל והמתנשא של המלצרית. הייתה הרגשה שהמלצרית עושה לנו... טובה, היא שכחה להוציא מנה וכמובן שהתווכחה והאשימה אותנו, המשקאות לא יצאו בזמן ובנוסף לכל בסוף הארוחה ישבנו כעשר דקות עם שולחן מלוכלך וחיכינו שהמלצרית תואיל בטובה לנגב אותו למרות שהתבקשה לעשות כך כמה פעמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי מבקר מתחיל
4.3
21/05/10

הינו פעמיים השנה הזמנו 5 מנות שונות :המבורגר,- היה צלוי במידה הנכונה חם ועסיסי. חזה בחמאת שום ויין-מענג.חזה ב10 תבלינים ומחית תפו"א-פשוט מושלם.פרגיות על האש ואורז - עסיסי וטעים... מאודשניצלונים-פריחים מאודמנות גדולות שרות אדיב מקום יפיפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
17/04/10

ביקרנו ב"לינק" לאחר שנתיים שלא היינו במקום. הזמנו חזה עוף ב-10 תבלינים, קציצות "לאה" ושניצלונים. אמנם השניצלונים, אותם קשה, לכל הדעות, להרוס – היו טובים ופריכים, אך עשרת התבלינים היו,... למעשה, תבלין אחד (פלפל?), והקציצות – קשות, קרות, וברוטב העשוי, רחמנא ליצלן, מקוביות עגבניות מהסופר. קשה שלא לזהות את טעם הלוואי. מעט מקומות פתוחים בשבת בי-ם. הקהל שבוי, וכאן – אבוי - שבוי במקום שירד מנכסיו. חבל! חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/10/09

הינו ביום שישי בצהרים וכבר היינו ביאוש כי כל הסעדות סגורות ופתאום על אם הדרך צץ לו מקום כזה מקסים ץנראה כי כל הקהל משפחה אחת הלהקה המהממת עזרה לאווירה אכלנות שתינו ומאוד נהנינו .לא... מתאים לערסיםץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
21/08/09

לא ללכת למסעדה הזאת! השירות גרוע אוכל ברמה מאוד נמוכה שולחנות מלוכלכים !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
21/03/09

מקום נחמד לשתות בירה, אבל השירות!! קטסטרופה!!! חיכינו חצי שעה על השעון עד שמישהו טרח לשים לב אלינו. מלצרית משועממת שישבה על הבר ונאמר לה שאנחנו מחכים פשוט הביטה בי וחזרה להסתכל... בטלויזיה. המנות הגיעו לא בזמן - הביאו את הראשונות עם העיקריות... לחשבון חיכינו עוד חצי שעה.. המקום לא היה כזה עמוס (שישי בלילה). בקיצור, לבוא רק אם יש לכם שלוש שעות לחכות למלצרית וציפיות לאוכל סטודנטיאלי במחירים גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
02/01/09

מקום כיפי לאללה שמכבד את עצמו ובצדק. לא עממי וגם לא פלצני. וטעים. מי שמכיר ואוהב ימצא את אותה הרגשה ורמה במסעדת פוק'צה בצפון הרחוק, בצומת מעיין ברוך, שבאופן מפתיע גם רחוק כל כך מתל אביב... יש מקום אחד לפחות שמבחינתי כמו הלינק- יש בו אווירה אחרת ומיוחדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה