נגישות
נגישות

לינק - LINK ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

45 ביקורות וחוות דעת על לינק

Rayee Roded - תמונה
Rayee Roded מבקר מתחיל
היה מעולה!
4.8
11/09/13

היינו אתמול 7 סועדים, האוכל היה מצויין, מגוון, הסכימו שנביא יין ורק ייקחו לנו דמי חליצה. בנוסף קיבלנו קינוח מתנה לכבוד היומולדת! היה נהדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mucho Gusto - תמונה
Mucho Gusto 11 ביקורות
שירות ואוכל מעולים
5.0
06/07/13

קודם כל שירות יוצא מגדר הרגיל. במסעדה צוות מלצריות איכותיות מאוד ואחראית עם חיוך רחב ורצון להעניק את המיטב. האוכל היה מצוין, אני ממליץ מאוד על רביולי גבינת עזים ולקינוח, לא לפספס, עוגת... גבינה עם שכבת מוס שוקולד מעל. שימו לב, היינו שבעה סועדים, קיבלנו מנת פתיחה וקינוח בחינם והכל כולל שתייה יצא 500 ש"ח! כך כיף לאכול בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רומי - תמונה
רומי 2 ביקורות
היינו 5 אניני טעם וחגגנו אירוע משפחתי. האוכל היה טעים והשירות נפלא
5.0
01/06/13

היינו 5 אנשים - כל אחד בחר מנה אחרת. האוכל היה פשוט טעים. כל מנה הצלחה. התיזמון בין המנות היה מתחשב המלצרית מרווה הייתה יעילה ומקסימה כאחד. ובסוף בעלת הבית שמעה שאנו חוגגים - פינקה... אותנו. יצאנו בתחושה מאד נעימה מהמקום. נבוא שוב ר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דויד - תמונה
דויד 5 ביקורות
שבת בצהריים - נהדר!
5.0
03/02/13

הזמנו בשישי בערב שולחן ל10 אנשים+ עגלת תינוק למחרת בצהריים ולמזלנו היה מקום :) המסעדה הייתה מלאה ועם זאת הייתה אווירה נעימה ובלי רעש. אני רוצה במיוחד לציין את השירות המוקפד שקיבלנו:... הראשונות הגיעו תוך כמה דקות מרגע ההזמנה + סלט קיסר ע"ח הבית לכבוד היומולדת שחגגנו לאמא שלי, כל הזמן דאגו לבדוק שלא חסר כלום. הראשונות די קטנות, אבל העיקריות, אח העיקריות: מנות ענקיות, בהחלט ביחס למחיר, וטעים טעים טעים. מומלץ בעיקר המרקים השונים (גולאש!) והקבבים. תהנו, שמחתי להמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנית - תמונה
דנית 2 ביקורות
אכזבה יקרה
2.0
11/10/12

המקום נעים, השירותים מוזנחים, הרצפה מוצפת, ידית הדלת שבורה, מאד לא בטיחותי. המנות העיקריות היו טובות, כבד ופרגיות, המנות הפותחות היו יקרות מאד ולא הצדיקו את המחיר הגבוה, שמו 3 פרחי... כרובית, או כמה חתיכות סלק עם גבינה חריפה. כשהערתי על חריפות הגבינה נשאלתי אם זה לא טעים תוך התעלמות מתשובתי. לא נחזור למקום כי במחיר כזה אפשר לאכול במסעדות ברמה גבוהה מזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה 5 ביקורות
מנות גדולות ואווירה נעימה
4.3
19/09/12

היינו בלינק לאחר זמן רב שלא ביקרנו שם. כשהתלבטנו אילו מנות לקחת, המלצרית הזכירה שהמנות מאוד גדולות ולכן המליצה לקחת מנה ראשונה אחת - וטוב שכך עשינו! המנות אכן גדולות מאוד... וטעימות. לראשונה לקחנו את לביבות הכרובית שהיו מצוינות ומיוחדות. האווירה מאוד נעימה והשירות טוב, מהיר ואדיב. הקינוח היה קצת מאכזב - פונדנט שלא היה חם מספיק והתחושה היתה שהוא לא הכי טרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
dwolf - תמונה
dwolf 49 ביקורות
ארוחה מעולה, אווירה נהדרת
4.0
05/05/12

ללינק הגענו בסוף טיול עם אורחים מחו"ל, קבוצה של 20 איש. הארוחה שהוזמנה הייתה על בסיס טעימות לפי החלטת השף. 20 פיות שהיו סביב השולחן החליטו פה אחד, האוכל מצויין. המנות הראשונות היו... מעולות, המנות העיקריות היו נפלאות, החל מהשרימפס ועד הפילה והוגשו בכמות שהפילה אפילו את האכלנים שבאכלנים. הקינוחים מעולים והכל עטוף בשירות חביב ובהרבה אכוהול שהוגש לנו. אומנם הגענו בקבוצה והכל היה מתואם מראש, אבל אני בהחלט מתכוון לבדוק את המקום גם בזוג... אגב, העיצוב מאד נחמד, האקוסטיקה בפנים קצת פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן ברנע - תמונה
איתן ברנע 2 ביקורות
היזהרו מהלינק
1.3
05/12/11

בסוף השבוע האחרון חגגנו לסבתא יום הולדת ובהכוונת חבר הגענו למסעדת הלינק. מנות ראשונות כמו קרפצ'ו וקלמרי ספוג שמן הושארו כמעט ללא נגיעה. הדג הפושר וחסר הטעם מלווה בפירה קר. כשביקשנו לחמם... , הדג חזר מיד על צלחת קטנה והפירה דקות ארוכות אחריו (עדיין קר) שאר האוכלים זכו בניוקי בינוני מאוד וחזה עוף בנוסח ניו אורלינס סתמי וחסר טעם. נראה שרק אייל בן ה 6 שאכל שניצלונים וצ'יפס נהנה. על החוויה שילמנו כ 700 שח'. גם אם היינו משלמים עשירית הטעם הרע והחוויה המאכזבת הייתה זהה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
05/05/11

התאכזבנו מאד. המליצו לנו על המקום, אבל לא נחזור לשם יותר. השירות מזעזע מהרגע שדרכנו בכניסה ועד הרגע שהלכנו. אוכל: הראשונות - חציל בטחינה ולביבות כרובית היו טובות המבורגר - מאד... מאכזב. הבשר לא מוצלח, הלחמניה מאד לא טריה - מהסוג שקונים בסופר בשקית. לינק - דחוף לעשות משהו עם הצוות הלא מקצועי שלכם. לא הגיוני שחיכינו 10 דק' והרמנו יד פעמיים כדי שמישהו יואיל לגשת אלינו. ומשם זה לא השתפר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yossy.l - תמונה
yossy.l 3 ביקורות
4.7
19/03/11

לקחתי על עצמי למצוא מסעדה טובה ל-12 בני המשפחה המורחבת, לכבוד יום ההולדת לחמי. לא לקחתי סיכון ובגלל שזכרתי לטובה את הלינק, הזמנתי שם שולחן ודיל של אירוח לקבוצה, כשהעקרון הוא ארוחה מלאה... (3 מנות) שמוגשות למרכז השולחן, שתייה קרה וחמה במחיר פיקס. ההחלטה שלי היתה הצלחה מסחררת! במסעדה קיבלו אותנו בסבר פנים יפות, המנות היו נדיבות, מגוונות, טעימות מאוד והגישה היתה מקצוענית ואדיבה, ממש יוצא מגדר הרגיל...

עוד פרטים
הוספת תגובה