נגישות
נגישות

עדנה בחצר ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על עדנה בחצר

שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
ארוחת בוקר בופה
2.8
24/07/14

ישבתי כאן כמה פעמים לארוחת צהריים ואין על האוכל של עדנה. באמת. הלחם מדהים! והעיקריות באמת ענקיות ואיכותיות. שמעתי שיש כאן בופה בוקר והייתי חייבת לנסות. המחיר מאוד משתלם, אבל... האוכל....ככה ככה. קודם כל השתיה שמגיעה היא קטנטונת. כוס של ילדים של מיץ ואי אפשר לשדרג לשתיה קלה רגילה, זה תוספת תשלום. דבר שאני ממש לא אוהבת. שנית המבחר. מאוד מאוד דל לבופה. 2 גבינות, שני סוגים של לחם, 2 סוגים של סלט(תפוחי אדמה וקצוץ), כמה מאפים וגבינה צהובה. זהו! לא ממש בופה.זה כמו ארוחת בוקר ישראלית רגילה במסעדה, רק בלי ההגשה. שוב, נחמד, לא יותר. הבעיה הכי רצינית היא השירות. זוועה! עד שניקו את השולחן, עד שלקחו הזמנת שתיה. כל שניה מפנים את הצלחת לפני שבכלל סיימנו והיינו צרכים להגיד שנייה. לקבל יחס של מלצר לקח נצח ולקח נצח לקבל את השתיה. בגלל שזה בופה הם לא מביאים הרבה צוות שזה בגדול נכון, אבל הצוות שמגיע פשוט מעופף ולא עובד כמו שצריך. בקיצור, ככה ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאורה - תמונה
ליאורה 4 ביקורות
מאכזב
2.3
17/05/14

הזמנו זמן רב מראש שולחן ואף וידאנו יום לפני, אך כשהגענו חייבו אותנו לחכות חצי שעה בכניסה עד שקבלנו את השולחן כשהמלצרים והסועדים (שפניהם לבופה) נדחקים ביננו. יצויין כי בשעת ההזמנה... המליצה המארחת להגיע בשעה 10:30 כי ב-11:00 כבר יתדלדל השולחן של הבופה. בפועל קבלנו את השולחן ב-11:00 ואכן השולחן של הבופה התדלדל! השולחן עצמו עלוב ולא ערוך ומשדר אוירה של קסרקטין צבאי. כוסות הקפה מוגשות בכוס זכוכית המרקדת על גבי צְלוֹחִית שאינה תואמת. מה הפלא ששתי כוסות קפה נשפכו תוך כדי ההגשה על אחד מאתנו, כשהן גורמות לו לכוויה חמורה בגב, מכתימות את חולצתו ואת בגדי שכנתו לשולחן הצחורים? הפתעה - אין במסעדה שום חומר נגד כוויות (כוויות הן דבר שכיח במסעדות, לא? נאלצנו לנסוע ולקנות בסופרפארם. עד שקנינו הביאה לנו המסעדה קרם משלה אך בינתיים עבר זמן רב). ומנהל המשמרת עוד בא להתנצל בשם המלצרית!!! המלצרית שפרצה בבכי אינה אשמה בדוחק, בצפיפות, בכוסות הזכוכית החמות המרקדות. עם הגשת החשבון במלואו, פטרו אותנו במלים: "תביאו לנו את חשבון הניקוי. "בלי להתיחס לכאביו של הסועד הנכווה. פשוט לא התנהגות. אדיוס עדנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טליס - תמונה
טליס 5 ביקורות
עדנה שלנו!
4.5
15/05/14

למעט החיסרון שבתשלום במזומן בלבד לא מצאתי בעדנה כמעט אף חיסרון, תמיד טעים, תמיד נעים ותמיד משביע רצון! מנות ראשונות כמו פטריות בשום ויין, לחם הבצל והחצילים הם חלק מהגורמים להנאה... מושלמת, ויחד עם עיקריות כמו קציצות דגים חריפות, וביף סטורוגנוף מצויין, ההנאה מושלמת. אמשיך לבוא ולהנות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעיין - תמונה
מעיין מבקר מתחיל
אכזבה!!!
2.0
25/03/14

זו אינה הפעם הראשונה שאני מבקרת במסעדה. אך זו הפעם הראשונה שאני מבקרת שם וממש מתאכזבת. באנו ב25/3 בשעות הצהריים, ההרגשה שנתנה לנו הייתה כשל חדר אוכל: תשבו,תאכלו,תלכו. המלצרית לקחה את... ההזמנה וכששאלו על המלצתה בין מנת העוף למנת הפרגית ענתה במשפט אחד ש"עוף זה יבש" ואפילו לא התאמצה לעשות לנו חשק.. ביקשנו קשים לשתייה- הביאו לנו בידיים חשופות- לפחות תעטפו במפית! לא נעים לחשוב שמה שנגעתם קודם יושב לי על הקש. שנייה אחרי שסיימנו את הביס האחרון- ניגשו לפנות לנו את השולחן, היה ראוי לתת לנו קצת ספייס ולא להלחיץ שנסיים את הארוחה. לאחר שפינו לנו את השולחן, המלצרית הניחה את תפריטי הקינוחים על השולחן המלוכלך משאריות האוכל. ביקשנו יפה שתנקה לנו- דבר אלמנטרי שמלצר אמור לעשות לאחר פינוי ולפני הנחת התפריטים והיא אמרה בסדר ולא חזרה אל השולחן שלנו. הייתי צריכה לבקש ממלצר אחר שיבוא לנקות ולהרגיש שאני לא בסדר שאני מבקשת. נראה שהצוות של המסעדה בכאוס גדול, לא הורגש שיש מודעות כלפי האנשים, כל פעם ניגשה אלינו מלצרית אחרת, לא הורגש שיש מי שמנהל את המשמרת וגורם להכל להיות מסודר ומאורגן, המלצרים היו אומללים וחסרי סובלנות.. המנות היו סה"כ בסדר, המנות היו טעימות-מחירים סבירים, אבל השירות היה ממש מזעזע. על הקינוח וויתרנו ובחרנו לאכול בבית. חבל שיצאנו עם כזה טעם לא משהו, כשאתה בא לפעמים למסעדה לאכול אוכל שאתה יודע להכין בבית, אתה רוצה להנות מזה שמפנקים אותך, שמכינים לך את האוכל, שמגישים לך, לשבת בנחת בלי לחשוב על הכלים שאחרי. להנות עם מי שבחרת ללכת. לשבת במסעדה זאת חוויה. ופה הכי לא הרגשתי את זה. פשוט פספוס. לא בטוחה שאחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותי - תמונה
רותי מבקר מתחיל
תחנת רכבת סחופת רוחות
2.3
05/02/14

הפעם איני רוצה לכתוב על האוכל, הוא היה בסדר אבל תנאי האכילה היו מתאימים לשירות מילואים ולא למסעדה שמחשיבה את עצמה. היינו שניים. הושיבו אותנו ליד שולחן קרוב לדלת הכניסה (קרוב מידי. לא... מקום ראוי להושבת סועדים) תנועת הנכנסים והיוצאים היתה ערה וכולם התגודדו בקרבתנו. ממש תחנת רכבת. כדי להאדיר את השמחה, רוב הנכנסים והיוצאים לא טרחו לסגור אחריהם את הדלת ובכך זכינו למשבי רוח קרים בלתי פוסקים שממש לא אפשרו לנו להנות מהאכל. (כל כך קשה להתקין דלת שנסגרת מעצמה?) נשאלת השאלה: מה חשוב טעם האוכל אם אי אפשר להנות מאכילה נינוחה בתנאים ראויים? בקיצור: זלזול מחפיר בלקוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
EH...
2.3
20/12/13

היינו הערב במסעדה. מקום נחמד וחמים. השירות חובבני ולא קשוב, אבל מחויך. מנות ראשונות סבירות (קובה, לחם הבית, עלי גפן, חצילים). עיקריות בדמות לזניה, אסקלופ עוף, קבב כבש ותבשיל עוף... בעגבניות ונענע. העוף בעגבניות הנה אמנם טעים אבל שוחה בכמויות של שמן שלא נתן לסיים את המנה. הלזניה הייתה חלשה ותעשייתית בטעמה (אך לוותה בסלט טעים). האסקלופ היה ממוצע והגיע עם פירה קר (!) שחומם אחרי שהוחזר. הקבב היה פשוט ולווה באורז פרסי שבאופן מפתיע היה חסר טעם לחלוטין. קינוח לקחנו עוגת בסקוויט שנראה שנלקחה ממסיבת יומהולדת 5 בפארק הקרוב (אבל טעימה). מדובר באוכל ברמה של "מסעדת תחנת דלק", אבל לא מהסקאלה הגבוהה. המחירים לא גבוהים אמנם אבל לטעמי לא הולמים את התמורה. מקום לארוחת צהריים זריזה של אמצע השבוע ולא יותר, וגם זה בדיל צהריים. בטח שלא לבוא במיוחד. עניין אי קבלת האשראי (מכל סיבה שלא תהיה) גרם לנו לצאת בקור לחפש כספומט, סתם לא נעים. לא אסון קולוסאלי אבל בהחלט לא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
יאמי יאמי יאמי!!
4.5
20/11/13

אחרי הרבה זמן שלא הייתי, הגעתי לארוחת צהריים. הלחם שלם מטורף עם החצילים בצד. לקחנו כיסון בשר עם אבקת סוכר מעל, נשמע מוזר אבל טעים בטירוף!!!לקחנו סלט קיסר שהיה קצת בנאלי...ומנת קוסקוס עם... מפרום. מעולה!!! המנות העיקריות גדולות מאוד וניתן לחלוק. אחזור שוב ושוב ושוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yan - תמונה
Yan 3 ביקורות
מקום מעולהההה
4.8
17/08/13

האוכל מדהים, השירות מעולה והאווירה נוחה ואף בייתית אכלתי שם כבר 4 פעמים, כל פע הצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסתי - תמונה
אסתי 6 ביקורות
שעה ורבע מספיקה לארוחת צהרים?
2.8
13/04/13

סעדנו היום, 13.4, שעה 1330 13 איש, כולל ילדים, ארוחת צהרים. בשעה 1515 נגיש אלינו אדם ובצורה מאד בוטה ביקש שנלך כי מזמן עבר הזמן שבו היינו צריכים לפנות. עלי לציין שבהזמנה לא נאמר לנו דבר... על שעת פינוי, אבל האם הגיוני ש"הקציבו" לנו שעה ורבע לארוחת צהרים? ואיזו דרך בוטה להגיד את הדברים. אנחנו לא נגיע יותר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
FaragMan - תמונה
FaragMan מבקר מתחיל
נהנתי מאוד! שירות מצויין ואוכל נהדר, מחירים נוחים
5.0
17/03/13

ביקרתי במסעדה אתמול (16.3.13) עם חברתי והתקבלנו בסבר פנים יפות, השירות היה מעולה והאוכל היה נהדר, חם ויש תחושה של טריות מעולה. כשאלתי את האוכל הרגשתי כמו אייל בתוכנית מאסטר שף איך שהוא... מדבר אל האוכל והבנתי שהכול נעשה בקפידה במידה המדוייקת ובפריכות המעולה. אכלנו כיסוי פיאז ועוד מנה של רצועות עוף עם ירקות (לא זוכר את שמה, טריאסקי אולי משהו כזה) מחירים נוחים! (שתיתי יין+מנה עיקרית וחברתי שתתה מים+מנה ראשונה ויצא ביחד 100₪) ממליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה