נגישות
נגישות

עדנה בחצר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על עדנה בחצר

yarong - תמונה
yarong מבקר מתחיל
מאכזב מאד מבחינת השרות וההתנהלות
2.8
16/12/17

הזמנתי אורחים מחו"ל לארוחת צהרים היום.הזמנתי 6 מקומות שבוע מראש.אני ומשפחתי לקוחות ותיקים וברוב הפעמים נהננו מאד.אפילו חגגתי יום הולדת עם 20 חברים והיה מצויין.מה שקרה היום זה ממש לא... עושה הרגשה שנחזור.הגענו בדיוק בזמן שהוזמן וחיכינו בכניסה כ-20 דקות,אף אחד לא ניגש לשאול ואני יזמתי וניגשתי לאחראית המשצר. לא היה שולחן מוכן וחיכינו עוד כ-20 דקות ועוד כ-10 דקות עד שקיבלנו תפריטים,ועוד 10 דקות עד שבאו לקבל את ההזמנה. התפרטים היו שונים אחד מהשני והמלצר אמר שהוא ישן.משום מה אתם מכריזים שאתם מסעדה פרסית ואוח המנות הפרסיות ירדו למינימום.מנה ראשונה בין ההזמנות הזמנו כרובית מטוגנת עם טחינה,היא הגיע קרה לשאלתינו את המלצר הוא השיב שככה זה מגיע.(תשובה לא ראויה)הזמתי בירה מהחבית והיא הגיע חמה,לשאלתי המלצר אמר שאם יחליף זה יהיה אותו הדבר.פרט לזה האוכל היה טעים והמנות משביעות רצון. בסוף הארוחה הלכתי לשרותים שהיו מלוכלכים ונייר לניגוב ידיים לא היה בנמצא. אחראית המשמרת נגשה אלינו ושמעה את תלונתינו וכיבדה אותנו בשתי עוגות ממבחר העוגות בדלפק. למרות ההתחשבות זה לא בדיוק פיצה על השרות.בנוסף המלצר שלנו הדליק סיגריה בשטח המסעדה והתיישב כדי לעשן במנוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
מאכזב ולא מומלץ.
2.0
24/11/17

שירות לא טוב. ממתינים זמן רב למלצר למרות שהמסעדה בחצי תפוסה. המחיר סביר. המבורגר לא טעים. פרגית טעם סביר. לחם במנה ראשונה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
אחת המסעדות הטובות בארץ
4.8
19/08/17

אכלנו ארוחת בוקר (מצוינת) לפני כשנה. באנו אשתי ואני הפעם לצהרים. הזמנתנו מנות עיקריות (דילגנו על הראשונות). לאחר כעשרים דקות ממועד ההזמנה הגיעה לשולחן מנת "כיסוני פיאז" על חשבון הבית -... בגלל עיכוב מה (לדברי המלצרית) של המנות העיקריות. 6 כיסונים ממולאי בשר טעימים ביותר (ציון 10). העיקריות הגיעו תוך 5 דקות - כך שבעצם לא היה למעשה עיכוב...אלא לפי הסטנדרד הגבוה של המקום. לזניית בשר הייתה מעולה (ציון 10), והייתה יכולה להזין אפילו שני סועדים,הייתה כל כך טעימה שלא הייתה בעייה להתגבר על גודלה. המנה השנייה הייתה נקניקיות סיציליאניות מעט פיקנטיות הזכירו טעם של קציצות טובות (ציון 9). הנקניקיות הגיעו עם מספר רטבים ועם צלחת קוסקוס. התחלקנו בקינוח, עוגת קקאו עם ביסקוויטים בשמנת. בסדר (ציון 7). מנה גדולה. הקינוח ליחיד הספיק לשניים די והותר. היה טעים אבל תוספת ברנדי הייתה משדרגת אותו. שירות מעולה, יותר מבסדר (כיסונים...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה מבקר מתחיל
יחס מזעזע ...ופרצופי תישעה באב למלצרים
1.5
30/03/17

הייתי עכשיו והזמנתי שתי מנות לקחת. מוכרחה לאמר שאני עדיין בהלם מהיחס הגרועע. במשך עשרים וחמש דקות חיכיתי ולא זכיתי לחיוך אחד. לרגע הרגשתי שאולי אני עובדת נזופה של המקום. שכחו להגיד לי... שהוזמנה מוכנה. וכשתהיתי מי זה מוכן נינזפתי ע"י עובדת חסרת הבעה .פניתי לאחראי והוא שלף את המנה שנשלחה בפנים זכויות אף הוא. חלילה שלא אמר מילת התנצלות קטנה. מה שכן האוכל טעים לי אבל אולי זה כי אני גם ממש רעבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
נחזור
4.8
26/11/16

ארוחת בוקר בשבת: מזנון (בופה) ב 64 ש"ח. זוהי ארוחת בהוריים brunch עשירה שכולל בין השאר: מיצים טבעיים, לחמים, סלטים, דגים מלוחים, סלמון, גבינות, שקשוקה במזנון (וחביתות לפי הזמנה מהמלצר -... כלולה במחיר), פסטה, חמין (בשבת), עוגות פרג / גבינה / שמרים / קרואסנים, קפה / תה. כל מנה שלקחנו הייתה טובה מאד עד מעולה. המקום היה מלא - ובצדק. מוסיקה (שירים עבריים לטעמנו) לא רועשת התנגנה. לא מקבלים כרטיסי אשראי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronafa - תמונה
ronafa מבקר מתחיל
מקום מצויין לעשות בו אירועים, אוכל טעים ושירות נהדר
4.5
24/09/16

חגגנו יום הולדת במסעדה, אירוע של כ-20 איש. האוכל היה טעים, המנות היו גדולות ומאוד מפנקות. השירות היה מהיר, כל המנות העיקריות הגיעו מהר וביחד. כל הזמן המלצרים דאגו שלא יהיו חוסרים. היה... פשוט טעים וכייף, אווירה טובה ורגועה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit מבקר מתחיל
חוויה מצוינת
4.8
24/08/16

האוכל פשוט מצוין. מנות מאד נדיבות. שירות מעולה. אכלנו עד שנחנקנו ולא יכולנו להפסיק. בקיצור, ממש חוויה מעולה. מומלץ מאד. אכלנו כבד קצוץ ומרקים למנות ראשונות. גונדי ואושפלאו ושניצלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ariella - תמונה
ariella 2 ביקורות
מאכזב
2.0
28/05/16

הזמנתי בין בורגני עם תוספת פירה, המנה אכזבה מאוד לבשר חסר היה תיבול והיה סתמי לחלוטין. בצלחת היו 3 תפוחי אדמה קטנים שהיו מיותרים כי הזמנתי פירה. לא נראה לי שהטבח הקדיש מחשבה למנה. זו לא... עדנה שהכרתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה 3 ביקורות
איך אפשר להתייחס לאוכל עם יחס כזה?
1.0
28/04/16

כלקוחה קבועה כבר 20 שנה, נעלבתי ונדהמתי מהיחס המזלזל של מנהל המשמרת בעדנה. היינו חמישה אנשים שבאו בהמלצתי. אחת מהן גם לקוחה קבועה. שתי בחורות נוספות הגיעו לשבת איתנו חצי שעה. הבעלים ,... שמכיר אותי, בא להגיד שלום. אחריו, הגיע המנהל הצעיר, שגם הוא מכיר אותי, ודרש מהבנות שנוספו שילכו, או שיזמינו ארוחת בוקר כמו כולם. הן ביקשו רק קפה והתנאי היה, או שישלמו 64 ש"ח לראש, או שיקומו וילכו כי הן תופסות מקום. מיותר לציין שהיינו מזועזעים. ועוד יותר כשהבעלים ביקש שהן ישארו והבחור הצעיר הגיע מייד אחרי ואמר לחברתי בפרצוף שלקוחות כמוה הם לא רוצים במסעדה. אני, משפחתי וחבריי הקרובים שישבנו לפחות אחת לשבוע במסעדה, כבר לא נגיע יותר. איכס!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 18 ביקורות
שרות גרוע, חיוב שגוי ואין החזר כסף שנלקח בטעות
1.8
04/04/16

שרות גרוע, זלזול מחלט בלקוח ואוכל סביר לטעמנו, לא בשמיים... המתנתי 20 דקות בטלפון עד שנענתי ונתבקשתי להמתין שיחזרו אלי. המתנתי עוד רבע שעה עד שחזרו לקחת הזמנה. כמובן שמזהירים אותך... שאין תשלום בכרטיסי אשראי, מזומן או צ'ק. האוכל סופק בזמן, אך החיוב היה שגוי, שלמתי במזומן פעמיים על אותו פריט, למרות שלא קבלתי אותו. התקשרתי כמה פעמים, מודים שהיה לחץ ושהבחור שערך את הסיכום טעה, אין להם אפשרות להחזיר את התשלום העודף. אמרו שבפעם הבאה יפחיתו זאת מהחשבון, אך מתי תהיה הפעם הבאה כשאני גר 100 ק"מ משם ? אחרי שיחות טלפוניות הגיע זיכוי בדואר.

עוד פרטים
הוספת תגובה