נגישות
נגישות

דיקסי גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 23

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על דיקסי גריל בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
11/02/06

הכנפיים הכי טובות שתאכלו בחיים שלכם!!!!!!! אין דבר כזה בשום מקום ובדקתי מספיק מקומות אני סוחב עימי 133 קילוגרם של אוכל בריא!!! וזאת המסעדה הכי טובה שיש באיזור המרכז, רק יש בעיה אחת,... ההמתנה ארוכה מידי ומשעמם בחוץ בקור. יהיה נחמד אולי לקבל תפריטים בפינת ההמתנה להזמין ומתי שנכנסים לקבל את האוכל. טוב גם לנו וגם למסעדה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/02/06
עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
05/02/06

כמו שבעלי אומר: אין כמו דיקסי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.7
20/01/06

לפני מספר שנים הייתי בדיקסי. האמת היה מאכזב ולא הזדמנתי מאז למקום. היום הגענו בהרכב מורחב וזכינו בתיקון. הבשר היה מעולה, מיושן כמו שצריך, ועשוי ברמת דיוק שהזכירה נניח את המעבדות של חברת... טבע. בדיוק בדיוק במידה!!! מידיום רייר זה בדיוק מידיום רייר. לא מידיום ולא רייר. האנטריקוט מעולה, הסינטה (אוסקה) מצויינת וספייר ריבס טובים.גם בגזרת הקינוחים נרשמה הצלחה גדולה והמחירים - סבירים ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
F34 - תמונה
F34 מבקר מתחיל
2.0
10/11/05

לבעלי דיקסי גריל, מקווה שאתם קוראים את כל תגובות לקוחותיכם. כולם מתלוננים על יחס המלצרים, משמע שאחראי המשמרת שלכם אינם עושים עבודתם. לקוחותיך אמנם מגיעים בגלל האוכל אך הם עלולים שלא... לחזור בגלל היחס. אנא קחו זאת לתשומת לבכם ושימו דגש כפול על יחסם של המלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר 6 ביקורות
1.3
19/10/05

בשבילי מסעדה זה מקום שלא רק האוכל טוב, אלא גם ההרגשה טובה, הרגשה של מקום לשבוע ולא עסק קפיטלסיטי שרומס אותך. אנשים הולכים לדיקסי כי זה מגניב ללכת לדיקסי, כי הם מקובלים בחברה אם הם... הולכים לדיקסי. אני הייתי שם פעם אחת ואחרונה. ההמתנה בתור דווקא לא עיצבנה אותי, אני חושב שכל הכבוד למקום שיש לו המתנה ארוכה, אולי כדאי להתייעל ולהתפרס על עוד שטח. האוכל היה מזעזע אבל זה הטעם שלי, עובדה שהמון אוהבים את הדיקסי. אבל מה שאני חייב לציין זה היחס של עובדי המקום שהשתן עלה להם לראש בזכות תרבות הצריכה שהולכת לקראתם. המלצרית התייחסה אלי כאילו אני איזה ערס שנדבק לתיירת שבדית בחוף בתל-אביב למרות שלא שלחתי ולו מבט אחד לכיוונה, החוקים הקפדניים של התפריט וסדרי הישיבה גרמו לי להרגיש כאילו אני יושב בחדר אוכל של בסיס שריון והמחיר יקר בצורה קיצונית לעומת כמות ואיכות האוכל שמקבלים. בעיה אחרת של המקום אך לא באשמתו היא אוכלוסיית הסנובים הזוהרים שמגיעים אליה, ההרגשה של בחור מפ"ת כמוני שגם שיפודייה צנועה מספיקה לו גרמה לי להרגיש כאילו אני נמצא במסיבת סלבריטי שלא הוזמנתי אליה. לסיום: ראיתי בתפריט עוד מנות שאני מעוניין לטעום, אני מוכן לחכות שעה בתור ומוכן לשלם המון כסף אך בתנאי שהמנות יהיו בגודל ההולם את מחירם, שהצוות יהיה גמיש ולא סנוב ויתנו יחס הולם (גם אני הייתי מלצר וברמן) ויתנו הרגשה קצת יותר ביתית ולא מתכתית פוגעת ומשפילה. בהצלחה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה 4 ביקורות
1.0
29/09/05

הגנו למסעדה ביום רביעי בערב, המסעדה היתה ריקה כמעט לחלוטין אולם הבר היה מלא עד אפס מקום, בגלל שלא רצינו להתחייב על הזמנת מנה עיקרית לא איפשרו לנו לשבת סביב שולחן אלא רק על הבר המתנו... בחוץ 25 דקות ולאחר שלא היתה שום התקדמות ביקשנו שוב לשבת סביב שולחן (הפעם היתה זאת חברתי בחודש שמיני להריונה שביקשה) אך הם אמרו שאלה הנהלים ולא ניתן לחרוג מהם. הלכנו משם מבלי לאכול דבר, ולי יש רק דבר אחד לומר המקום הזה הוא ביזיון ושרות ומענה הולם ללקוח רחוק מהם אלפי שנות אור!!! מעולם לא ניתקלתי בחוצפה כזאת והתנהגות מזעזעת כזת במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzion Keren - תמונה
Tzion Keren 37 ביקורות
4.3
21/08/05

כנפי עוף טעימים אם כי מחירם , 28 ש"ח ל-8 חצאי כנפיים מוגזם לחלוטין . המיקס גריל והסטייק הלבן היו טעימים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
גליה - תמונה
גליה 2 ביקורות
4.3
01/08/05

היינו 11 איש 7 מבוגרים + 4 ילדים, האוכל היה מדהים, מנות נדיבות, השרות היה מעולה ומתחשב (למשל בילדים), שווה כל שקל ואף יותר. חוזרים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישי - תמונה
ישי 2 ביקורות
1.0
26/07/05

הגעתי למסעדה לאחר המלצות רבות של חברים שהביעו פליאה איך עוד לא אכלתי בדיקסי ובעקבות ההמלצות נסעתי ואחרי המתנה של כ- חצי שעה!!!! (בזיון) הזמנו כנפיים והום פרייז כהמלצת החבר'ה ופשוט... התאכזבנו ברמות בנוסף לכול המלצרית הייתה זועתית ו קרה כאשר התלוננתי על התיבול היא אמרה אין מה לעשות איפה נשמע דבר כזה ושרציתי לדבר עם האחראי היא ענתה לי הוא בהפסקה מקום בזיוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אל תלכו לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה