נגישות
נגישות

איטלקיה בתחנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על איטלקיה בתחנה

Arik - תמונה
Arik מבקר מתחיל
אכזבה
1.5
02/06/18

המתנו ארבעים דקות ור' לאחר. כן הגיע מלצר לבשר שמנת הדג חסרה. היינו שבעה אנשים כולל שלושה ילדים שרות מתחת לכל ביקורת. היחסות המסעדה לביזיון אפס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal מבקר מתחיל
המחיר הגבוהה של המנות אינו משקף את איכותם הבינונית
1.3
06/04/18

בניגוד לעבר בו נהננו מאד מהארוחה. אתמול היתה אכזבה. השרות היה חובבני, רשלני ולא מקצועי. המנות חלקם היו סבירות וחלקן טפלות, אף מנה לא השאירה וואו. הישיבה במרפסת על רצפה משופעת מאד לא... נוחה. המחיר נשאר כמו שהיה יקר מאד, ללא כל הצדקה לאיכות האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natasha - תמונה
Natasha 2 ביקורות
אחת המסעדות הכי טובות שהייתי בהן
5.0
26/02/18

אחת המסעדות הכי טובות שהייתי בהן. אוכל טעים מאד, כל המנות שלקחתי ושלקחה חברה שהיתה אתי היו נהדרות ממש. המנות היו יחסית גדולות והמחיר סביר מאוד ביחס לאיכות. האווירה מאד נעימה, ללא... מוזיקה רועשת, אפשר לדבר בנחת. המלצרית היתה נהדרת, וכמוה גם האחרים שהביאו כל מה שביקשנו בלי לשכוח כלום, במהירות ובאדיבות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moti - תמונה
Moti 5 ביקורות
מלצרית לא מקצועית יכולה להרוס לך את הבילוי
2.0
18/02/18

זו הפעם הרביעית שלנו במסעדה הזו. עם ובלי גרופון, עם אורחים מחו"ל, תמיד נהננו מהאווירה והאוכל. הפעם האחרונה בחמישי 8.2.18 היתה חוויה לא נעימה בעיקר בגלל המלצרית, ההנהלה והשרות... הלקוי. הגענו 2 זוגות עם גרופון משודרג ולאורך כל הערב המלצרית הייתה לא נחמדה, לא ידעה מה הגרופון מכיל וכל הזמן ניסתה להוכיח אותנו שהמנה שהזמנו לא כלולה וכו' במקום להנות מאוכל טוב וקצת שקט היינו עסוקים בלהסביר לה מה כתוב באותיות הקטנות. בקיצור, מסעדה טובה שבוחרת להעסיק מלצרית לא טובה מונעת מהקליאנטים להנות ולחזור אליה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Jenya
Jenya
26/02/2018
מוטי שלום, אנו מצטערים על החוויה הלא נעימה שעברת, נשמח לקבל את מספר טלפון שלך כדי שמנהל מסעדה יחזור עליך ונבדוק את המקרה לעומק, דעתך חשובה לנו! את המספר ניתן לשלוח במייל italiantlv@gmail.com או דרך צור קשר באתר שלנו http://www.italiantlv.co.il/contact-us-he/
Alex - תמונה
Alex מבקר מתחיל
חוויה
4.3
25/12/17

ממליץ בחום על המקום... חוויה קולינרית. מיקום מעולה אווירה של חו"ל .שירות פשוט נהדר. המיחה אחת המלצצצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי לוקו - תמונה
נטלי לוקו 2 ביקורות
מסעדה מומלצת בתל אביב
5.0
28/11/17

היינו עם חברים, חגגנו יום הולדת, היה מאוד שמח, מוסיקה כמו שצריך, המנות יצאו ביחד ובזמן הנכון, המלצרית הייתה תותחית. יצאנו משם עם תחושות טובות ונחזור לשם שוב בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Julia - תמונה
Julia 3 ביקורות
טוב מאוד!
5.0
05/11/17

היינו בשבת בצהריים צוות לארוחת ערב. המלצרית שלנו היתה מקסימה, האוכל היה מדהים והשירות אדיב מאוד.נופר כאילו בלי להתאמץ כלל כבשה את ליבנו כולנו. אחת המסעדות האיטלקיות היותר טובות! תודה... רבה ובטוח שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex מבקר מתחיל
אני ממש אוהב את המקום הזה.
5.0
05/11/17

אני ממש אוהב את המקום הזה. תמיד טעים ונחמד. מסעדה האיטלקית הטובה ביותר בתל אביב. ומבחר טוב של יין..

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור  - תמונה
דרור מבקר מתחיל
מסעדה די ממוצעת, מומלץ בעיקר כאופציה זולה לישיבה לפני בילוי אחר באזור
3.3
02/11/17

הגענו למסעדה בעיקר בגלל המיקום: לפני הופעה בסוזן דלל, ובהתחשב באופציות האחרות של מסעדות יקרות באזור העדפנו לשבת שם (בסביבות 19:00 בערב באמצע שבוע). למרות שהמסעדה הייתה כמעט ריקה, לא... הייתה מארחת בכניסה וחיכינו דקות ארוכות כדי לקבל קצת יחס. האחמ"שית/מנהלת המשמרת הייתה לחוצה ולא מסבירת פנים, למרות שכאמור לא הורגש לחץ במסעדה. את המצב הצילו שלושת המלצרים החביבים ששירתו אותנו במהלך הערב. למנה ראשונה הזמנו אנטי-פסטי - מנה סתמית לחלוטין שמומלץ לוותר עליה. לעיקריות הזמנו שתי פסטות: קרבונרה ואלפרדו - שתיהן היו מאוד טעימות, אם כי הפסטה עצמה הייתה קצת קשה ולא היה מזיק לה להתבשל עוד קצת. היין האדום שהזמנו (מרלו) היה מאוד מוצלח. לסיכום - אופציה נוחה לארוחה בסביבה חביבה (מתחם התחנה), אם כי קשה להגיד שנמהר לחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 6 ביקורות
אכזבה אכזבה ואין שום אוירה
1.8
22/10/17

היתי אתמול בארוחה עם בן זוג שלי הגענו עם קופונים התאכזבתי !!! קראתי לפני כן ביקורת וקיבלתי הרושם שהמסעדה ברמה ממש לא!!!! הרוטב של הפיצה לא היה טעים , השרות על הפנים הפנים . מלצרים... עייפים ורבע שבעה חיכינו עד שיגשו אלינו לקחת הזמנה ושאלנו 2 מלצרים אם אפשר שיקחו הזמנה כל פעם ענו נשלח מלצר לבסוף לקחו הזמנה אבל היתה אוירה לא נחמדה בכלל מהמסעדות שלא כיף לשבת בהן לצערי :( האוכל ממש לא מצדיק את המחיר מזל שבאנו עם קופונים עכשיו גם ברור למה הקופונים

עוד פרטים
הוספת תגובה