נגישות
נגישות

הפינה הירוקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על הפינה הירוקה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/10/06

חגגנו ברית וגילינו מקום יפייפה על גדות הנחל בלב תל אביב.התפריט עשיר ומגוון והמחירים טובים. אבל פנינת המקום היא השירות המקצועני והאדיב, אהבנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
08/10/06

ב-4.10 חגגתי יום הולדת. חיפשתי מקום בו אפשר לחגוג עם המשפחה ועם חברים באוירה טובה ומפנקת, עם אוכל טוב ושרות איכותי ובמחיר סביר, חיפשתי ומצאתי את הפינה הירוקה. הייתה לי הפתעה נהדרת, הכל... היה מעולה, השולחנות סודרו בחוץ, דאגו לפרחים, מזנון האוכל היה מגוון ועשיר במיוחד והכל היה טעים. השרות אדיב ומקצועי. האוירה הייתה נהדרת, רק שבחים שמעתי מכל האורחים. הפתעה טובה ונהדרת הייתה לי ולאורחים.מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
29/08/06

היינו לפני שנה ונהננו, אז חזרנו שוב. הפעם לקח כמה דקות טובות לפני שמישהו התייחס אלינו (למרות שנכנסנו עם ילדים קטנים ביום חם וממש היינו צריכים כוס מים - שבשום שלב לא הגיעו). טלויזיה פעלה... בקול. התפריט היה לא יצירתי. האוכל הגיע במהירות סבירה, אך היה לא טעים. מצאנו תולעת בעגבניה. הסלט אינו כולל לחם, שעולה 8 שקלים (ללחמניה קטנה). את המנות האחרונות לא טרחנו לבדוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 6 ביקורות
4.0
20/02/06

מקום ממש מומלץ! אוכל מיוחד ומאוד טעים, למרות שאין מבחר גדול. פעם ראשונה היינו שם וברור שנחזור! שוכן במוזיאון ת"א ובמזג אויר יפה אפשר לשבת בחוץ ולהיות מוקפים בפארק הירקון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/11/05

אתמול 26.11 הייתי בברית של בני חברים. הופתעתי לראות מקום מדהים, זאת פעם ראשונה שביקרתי ומאוד התרשמתי לטובה. האווירה, עיצוב האולם, הפטיו פשוט יצרה חוויה נעימה. שירות המלצרים, האוכל היה... טעים עם תפריט מגוון. המלצרים פינו את הצלחות בדיוק בזמן. יש לציין שאווירה הייתה נינוחה מאוד עם יום שמש חורפי, אי אפשר לבקש יותר. בהחלט מקום שכדאי להמליץ עליו גם לאנשים נוספים. הסתובבתי מחוץ לאולם בשטח וראיתי שיש גם בית קפה שיושב על האגם. לא ביררתי אם המקום פתוח בימי שישי בערב אבל בהחלט מקום עם אווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
17/03/05

מקום נחמד לבילוי צהריים שקטים באמצע השבוע, או פטפוט נינוח עם חברים. האוכל ממש בסדר גמור והשירות נעים וידידותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה