נגישות
נגישות

הפינה הירוקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על הפינה הירוקה

 - תמונה
4 ביקורות
2.0
16/12/08

יצא לעצור ולסעוד במקום בשעת בין הערביים. הזמנו ספגטי ורביולי ברוטב שממנת עם סולומון.המנות הגיעו קטנות על גבול הקמצנות. איכות מזון ירודה, וסולומון שכבר ידע ימים טובים במקרר. שירות: למרות... שהיינו כמעט היחדים במקום המלצרים במקום התעסקו עם עצמם. נאלצנו להמתין 20דק' עד שהואילו לגהץ את כרטיס האשראי.לסיכום: יש הרבה מסעדות בקרבת מקום המגישות את אותו המזון במנות נדיבות יותר ובמחירים שפויים יותר. חד משמעית לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/11/08

המקום הכי מדהים בעיר. נעים. טעים. מיוחד. פינה ירוקה בלב העיר. אני באה שוב ושוב וכל פעם מתפעמת מחדש. תמשיכו לשמור על המקום. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
31/10/08

מזעזע!חזרתי משם עכשיו ואני עדיין נסערת. הגענו לשם 7 אנשים והיו לנו חשוב לשבת במסעדה כשרה. המקום היה ריק לחלוטין, והיינו צריכים להבין כבר אז.. התפריט היה דל, בקושי היה ממה לבחור ומה... לבחור (היו רק 4 מנות עיקריות), המנות קטנות ויקרות להחריד. היו מנות כמו פסטה בביצה שעלו 58 ש"ח. אפילו במסעדות ממש יוקרתיות כבר יותר זול להזמין פסטה. אני אכלתי בייגל קטנטן במחיר שערורייתי של 34 ש"ח. האוכל היה על הפנים, בקפיטריה באוניברסיטה היו מגישם אוכל טוב יותר. בנוסף לכל זה, החלטנו להזמין קברנה סובניון מהתפריט ב 95 ש"ח והחזרנו את התפריט למלצרית. היא שאלה אותנו בעודה עומדת רחוק מהשולחן אם אנחנו רוצים את הקברנה של גולן או ירדן. מאחר והתפריט כבר הוחזר ולא היה על השולחן, לא שיערנו לעצמנו שההבדל הוא פי 2 במחיר. אז שאלנו מה היא ממליצה והיא אמרה - ירדן. כולנו היינו בטוחים שההבדל הוא רק בסוג. אנחנו לא מבינים גדולים ביינותכשקיבלנו את החשבון גילינו כי היין עלה 180 ש"ח. זה היה יכול להיות גילוי נאות להגיד לנו מאחר והתפריט לא היה על השולחן את ההבדלים במחיר. בנוסף, המלצרית היתה חמוצת פנים, ולא נחמדה בעליל, כאילו אנחנו מפריעים לה. לאחר שהתלוננו על השירות והסיפור עם היין למנהל, הוא הסכים להוריד 30 ש"ח מהחשבון תוך כדי הפלגה בטיעונים לא רלוונטים כמו תלכו לבדוק כמה עולה יין ירדן במקום אחר ותראו שבמקומות אחרים זה עולה יותר. אמרתי לו שבמקומות אחרים לא גובים 58 ש"ח על פסטה מגעילה בביצה. היה נראה מהתגובות האדישות שלו שממש לא אכפת לו.בנוסף להכל עמדנו ליד הקופה כדי לשלם את החשבון השערורייתי, כי אף אחד לא בא לקחת את החשבון. והוא עמד והעביר כרטיס לכל אחד, ז"א גם שילמנו מחיר מופקע וגם עמדנו בקופה כאילו אנחנו בבית קפה בקניון . המסעדה הרסה לנו את הערב. לא מגיע למקומות כאלו להתקיים. וזה יהיה סיום הולם למקום כל כך מזעזע, שלקח את כספי שהרווחתי בזיעת אפי והתייחס אליו בצורה כזאת מגעילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.7
08/08/08

הגענו ביום שישי ב 12:30 בצהרים. קיבלנו תפריט ארוחות בוקר. כשביקשנו לראות תפריט צהרים, הובהר לנו שמטבח הבוקר מיד נסגר, אז אנחנו צריכים לבחור - או שכולנו נזמין מתפריט הבוקר או... מהצהרים. בסופו של דבר, הזמנו 3 מנות מתפריט הבוקר ומנה אחת מתפריט הצהרים, שהגיעה 20 דקות אחרי ארוחות הבוקר. נאמר לנו שהמטבח היה עסוק בהוצאת מנות לשולחן גדול שהיה שם באותו זמן. האוכל סביר, לא יותר מזה. הפיצטה הים תיכונית מאכזבת. הנוף של הפארק לא מצדיק את המחירים הגבוהים, בטח אם מוסיפים גם את מחיר החניון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
17/01/08

כמו שכבר אמרו השירות בסדר גמור רק יש אוויה טיפה לחוצה בגלל המנהל שצועק כל הזמן על כולם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
26/10/07

האוכל היה מתחת לכל ביקורת ,לא טעים שרות גרוע מסעדה על הפנים לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/10/07

זה לא זה, לא התמורה ולא השירות!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/07/07

מקום מדהים.המלצרים מפנקים ודואגים לכל מה שצריך. אני ממליצה בחום לבוא עם בן זוג או עם חברים לפטפוט או סתם להירגע (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק 2 ביקורות
4.7
04/06/07

ממליץ בחום. אוכל איטלקי מצויין באוירת פארק על המים עם שירות מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דב - תמונה
דב מבקר מתחיל
3.0
23/10/06

הערות:חיפשתי במפה (איך להגיע) והמיקום שהמפה מראה הוא לא נכון (אני מבין שזו לא פעם ראשונה שמישהו מעיר לכם על זה).אני הערתי לכם בפעם הקודמת שביקשתי לערוך מפגש חברתי.לואל דב.

עוד פרטים
הוספת תגובה