נגישות
נגישות

צ'יינה קורט - China Court ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על צ'יינה קורט

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/10/10

באנו עם שתי הבנות שהיו מרועבות - בד"כ אנחנו מחכים כעשר דקות עד שהאוכל מגיע אבל הפעם המרק הגיע תוך פחות מדקה. השירות היה פשוט מדהים במהירותו ובאדיבותו. הבעיה היחידה: צריך לשלם טיפ גבוה. ... :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
3.7
04/11/09

מקום מעולה לארוחה עסקית. כל המנות טובות בהחלט - מרקים, אגרול ובשרים שונים. המחיר נמוך מאד - 47 ש"ח לראש. השירות בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
18/07/09

נתחיל מהמקום שהינו אפרורי ונראה כמסעדת פועלים ולא כמסעדה סינית שמחשיבה עצמה. המקום צפוף וכלל לא נעים. קבלת הפנים היתה די קרה. מנהלת המקום היתה זועפת והרגשנו שמפריעים לה. האוכל סביר אך... הכמויות היו דלות ביותר. המחיר יקר אם לוקחים בחשבון שהמנות כלל אינן מספיקות. לא היתה שום אוירה של מסעדה סינית עם הסיממנים כמו מוסיקה אותנטית או כל סימן אחר. אני לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lili - תמונה
lili 13 ביקורות
1.3
05/05/09

חיפשנו הרבה זמן פקין דאק ובעקבות כתבה שציינה שזו אחת מחמש המסעדות הסיניות המומלצות, אצנו רצנו לשם חברתי ואני. הגענו בשעה שש וחצי בערב, שעה רגועה. הגישה לשולחן את התפריט מלצרית שהתרשמנו... שאינה דוברת אנגלית והעברית גם לא משהו. הזמנו מרק חמוץ חריף שלא היה כ"כ חמוץ ו-וון טו מטוגן ברוטב חריף שהיה חביב, לא יותר מכך. הזמנו כמובן את מנת הפקין דאק שלשמה הגענו הלום. לאחר שסיימנו את המנות הראשונות הסתבר לנו שהמלצרית לא הוסיפה אותו להזמנה. נאלצנו לחכות כ - 15 דק' נוספות. הניחו על השולחן מתקן חימום עם נר כבוי מכיוון שאת הברווז שהגיע לא פרוס אלא די מפורר וקר הביאו בצלחת מפלסטיק... לאחר שביקשנו לחמם ולהדליק את הנר החזירו לנו את הברווז בצלחת מתאימה אך עדיין קר. בנוסף הזמנו מנת עוף ברוטב שום חריף שהיה נחמד. הציפיות היו גבוהות - ולצערנו כך גם האכזבה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/12/07

צ'יינה קורט זה הוא מסעדה סינית אמיתית. האוכל טעים מאוד והשירות מהמם התרשמתי!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
22/08/07

המנות הכי טובות בchina court לדעתי הן מרק חמוץ חריף וברווז מוקפץ עם ירקות אני ממליץ בחום לאכול במסעדה הזאת זאת מסעדה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/05/07

מסעדה מעולה!האוכל נהדר, כל פעם שמגיעים, האוכל אף פעם לא מאכזב, שירות נחמד ומהיר.סוף סוף מצאנו מסעדה סינית אמיתית, לא פלצנית ולא יקרה בתל אביב.ממש נכס!!מומלץ בחום רב. העיסקיות גדולות,... משביעות, טעימות וכלל לא יקרות.אנחנו חוזרים לשם כל הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה