נגישות
נגישות

צ'יינה קורט - China Court ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

22 ביקורות וחוות דעת על צ'יינה קורט

זיו - תמונה
זיו 22 ביקורות
כמו בסין!
4.5
11/03/17

המרקים ממש עשירים וטעימים האגרול פריך והמנות מעולות. מומלץ שכמה אנשים יזמינו יחדיו כדי שתטעמו כמה שיותר מנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mayush61 - תמונה
mayush61 מבקר מתחיל
מדהימה
4.3
11/12/16

מסעדה מדהימה!! הולכים אליה המון, כבר שנים! אין על האוכל והריחות המדהימים! מומלמת מאוד! מסעדה כמו המסעדות הסיניות של פעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
zach - תמונה
zach 2 ביקורות
טעים... :)
4.0
07/10/16

היינו בערב לחגוג יום הולדת ,מסעדה סינית של פעם, אוכל טעים ,מנות משביעות, שירות מהיר ואדיב המחירים הרגילים קצת יקרים לעומת מסעדות מקבילות ברמה, מומלץ להגיע ולהנות ממחירי העסקית כל יום עד... השעה 17:00. בכל אופן מומלץ ואנחנו בהחלט נחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
hannan - תמונה
hannan 12 ביקורות
ארוחה יוצאת מהכלל !
5.0
12/12/15

ביקרנו ואכלנו מנת אורז מלווה בתבשיל עוף מוקפץ עם אננס ופלפל ירוק. האורז היה סביר וסטנדרטי, אבל מנת העוף היתה יוצאת מהכלל. לדעתנו מושלמת מבחינת הטעמים והמרקם. המקום נעים מאד, נוח... ונקי והשירות אדיב ומהיר ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 3 ביקורות
יחס מגעיל ולא ידידותי
1.0
30/10/15

היינו שלושה אנשים, חיכינו לחבר שעמד להגיע תוך 5 דקות. למרות שהמקום היה ריק, המארחת סירבה לתת לנו שולחן, בטענה שלא כולם הגיעו. אחכ היא אמרה לנו שמצידה אנחנו יכולים ללכת. היא הייתה גסת... רוח והתנהגה כאילו היא עושה טובה שהיא מדברת אתנו. לא חוזרים לפה בחיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hug - תמונה
Hug 14 ביקורות
טעים וזול, השירות מהיר אבל לא כל כך אדיב
3.5
25/05/15

אכלנו במסעדה בשעת ארוחת הצהריים, כך שנהנינו מהדיל העסקי (שחל גם בשבת וחג!) הכולל מרק, אגרול, מנה עיקרית, אורז ושתיה קלה ב-66 ש"ח. בהחלט משביע והוגן, בעיקר כשמדובר בשבת ובתל-אביב. מבחר... המנות המוצע במסגרת דילה צהריים מרשים- ארבעה סוגי מרקים וכעשרים מנות עיקריות. את האורז לא ניתן היה להחליף לצערנו. יש כמה אופציות לשתיה קלה. אכלתי מרק תירס שהיה מאוד מוצלח, על מרק הוון-טון העיר חברי לארוחה כי כיסון הבשר היה מטוגן יתר על המידה. האגרול היה די סתמי. במנה העיקרית בחרתי בעוף חמוץ-מתוק ומאוד נהניתי. הציפוי היה במידה הנכונה, היה מספיק רוטב והוגשו יחד עימו גם אננס ופלפל. עם זאת, השירות יכול להיות יותר אדיב. המנות הוגשו מאוד מהר, אבל הרגשנו שלא ממש מקשיבים לנו כשרצינו לבקש דברים שסוטים מהתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמי - תמונה
עמי 3 ביקורות
יחס מעליב. רע!
1.0
16/05/15

אחת המנות שקיבלנו היתה גרועה במיוחד. רק ניסינו לפנות למלצרית ובאמצע מסעדה מלאה קיבלנו נזיפות מעליבות באוזני כולם. כמובן שהמנה לא הוחלפה. לא השארנו טיפ בתור עונש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo - תמונה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo 10 ביקורות
לא מומלץ
1.5
21/08/14

לא נחזור לאכול בצ׳יינה קורט. המלצר היה חסר סבלנות מרגע הגעתנו למסעדה הכמעט ריקה, והוא אף נזף בנו על כך שהתלוננו על כך שלמנת הספייר-ריבס היה טעם שהזכיר טעמו של בשר לא טרי. הוא אמר שהוא... לא יסכים לקבל בחזרה מנות נוספות. גם אם חלק מהמנות היו מהנות, השירות העיב על האווירה ומסיבת יום ההולדת שקיווינו לחגוג לא היתה כל כך שמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
הסינית הכי טובה בת"א
4.0
11/07/13

הייתי שם פעם ראשונה, אחרי שתמיד הייתי הולכת למסעדה סינית אחרת בת"א. הרבה יותר טעים! הרבה יותר מבחר! אותנטי, השירות קצת איטי, אבל מאוד משתדל. לא יקר ומנות גדולות. ביף וברוקולי הכי טוב... בארץ! היה ממש כיף ובהחלט אחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
14 ביקורות
מסעדה סינית של פעם
4.3
06/01/13

אכלנו הערב לראשונה במסעדה, אני ובעלי.נהנינו מאד מהמנות המצויינות, שהזכירו לנו ימים שבהם מסעדה סינית היתה רק מסעדה סינית, ולא מיקס של תאיילנדית ויפנית וכו' השרות היה מהיר מאד... ואדיב. המלצר ששירת אותנו דיבר עברית ולא היתה בעיה עם השפה. מבטיחים לחזור ולנסות גם את התפריט הסיני האותנטי !

עוד פרטים
הוספת תגובה