נגישות
נגישות

טורקיז ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

100 ביקורות וחוות דעת על טורקיז

yy yy - תמונה
yy yy 2 ביקורות
מומלץ להגיע
4.5
30/12/18

הייתי במסעדת טורקיז האוכל בה טעים מאוד המנות בה מאוד גדולות המחיר זול ביחס לגודל האוירה במסעדה מאוד נעימה ממולץ להגיע למסעדת טורקיז

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tali - תמונה
Tali 2 ביקורות
רעה
1.8
25/08/18

ביום שישי האחרון סעדנו עם זוג חברים. המלצר ששירת אותנו היה חדש ומבולבל על זה סלחנו כמובן . אשתי ואני הזמנו אותה מנה בדיוק ( פילה לברק) . כבר כשקיבלנו המנות הראתי למלצר כי מדובר במנה אחת... ממש ממש קטנה בהשואה לאחרת. מנהל המשמרת הגיע והגיב בצורה בוטה ויהירה .לא היה טעם להחליף המנה שגם כך זמן ההגשה היה ארוך ומוגזם. מאותו רגע זכינו ליחס לא סימפטי מצוות המסעדה . סיימנו ארוחה 4 אנשים בעלות של 1000שח. סהכ מנת פתיחה אחת לכל סוג. 2 קינוחים ו2 כוסות יין ו4 עיקריות. המנות יקרות מאוד ואינן מצדיקות לחלוטין את המחיר. מנהל המשמרת שטרח להסכיר כי הוא כבר 6 שנים מנהל במסעדה כדאי שיפרוש היות והנזק שהוא גורם עצום . לא זכינו להתנצלות ו/או פיצוי או קינוח להמתקת ההרגשה. אין ספק שהמסעדה פונה לאוכלוסייה ספציפית וקבועה יחד עם זאת כדאי שהבעלים יכיר ויבין כי האזרח הפשוט המשלם ממיטב כספו מצפה לפחות ליחס ושרות בסיסים. לעולם לא תדרוך רגלי במקום הזה ואת החוויה שעברתי אטרח ואעביר לכל ובכל אמצעי שאשיג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moti - תמונה
Moti מבקר מתחיל
אוכל ושירות טובים מאוד בתימחור יתר
3.5
15/07/17

אוכל טוב ומאוד טעים, שירות מצויין אבל המחיר.. המנות יקרות בצורה מוגזמת, המחיר לא סביר לאיכות המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Claude - תמונה
Claude 12 ביקורות
לכל נסעדה יש מנה מומלצת ובטורקיז זו כנראה מנת קציצות הדגים
3.0
23/09/16

קשה לי עם טורקיז. מצד אחד אפשר לשבת בערב במרפסת, להנות מהרוח והשקיעה וזה מקום נהדר כדי להירגע ולהוריד לחץ. אבל הם דוחסים את השולחנות יותר מידי ובכך מאלצים את המלצרים לזגזג במסלול... מכשולים תוך שהם נתקלים בשולחנות, לא בדיוק קטע שמסעדת טובה אמורה להתגאות בו. דבר אחד חייב להיאמר, זו מסעדה שיודעת להכין מאכלי ים ודגים. זו אולי הסיבה שלדעתי עדיף לוותר על הקרפצ'יו עגל, כי כבר הרבה זמן עבר מאז שאכלתי משהו כל כך ביזארי המופיע בתפריט כקרפצ'יו. הבשר עבה וצמיגי והוא מתוק כאילו ששפכו עליו כף סוכר. אם כבר בחרתם בדגים, אז הסול דובר מומלץ בהחלט וכך גם קציצות הדגים. עדיף שלא לבקש יין ללוות את המנות, גם בגלל שמישהו בכל זאת צריך לנהוג חזרה הביתה וגם בגלל שהמחיר לכוס בודדת עובר בקלות את רף 45 השקלים. השירות אדיב, אם כי לא הכי מהיר או מנדב מידע שיש. לאור כל האמור לעיל, המסקנה היא שהמחיר לארוחת ערב לא מצדיק את עצמו במלואו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dima - תמונה
dima 3 ביקורות
חווית שירות לא נעימה
3.3
02/08/16

היינו בארוחת בוקר משפחתית(10 אנשים). בחרנו במקום על פי המלצות באתר. . תפריט היה מגוון, מנות טעימות ומספיקות בגודלן הכל היה בסה"כ בסדר גמור מלבד דבר אחד שבסוף די קילקל את החוויה. המנות... היגיעו בפערי זמן בלתי סבירים. קודם המזטים ורק כעבור רבע שעה המנות עצמן שזה היה עוד איכשהו נסבל. אבל כאשר קינוח היגיע רבע שעה אחרי קפה שהספיק להתקרר לגמרה בנתיים זה היה כבר מוגזם אחרי שהערנו על כך למלצרית היא נסתה לגלגל אשמה עלינו שלא ציינו מראש שרוצים קפה וקינוח ביחד. הסכימו להחליף לנו קפה רק אחרי שביקשנו את האחראית שדרך אגב גם העירה לנו על כך שהיהנו חייבים לציין שרוצים קפה ו קינוח יחד עם קפה. דרך גב, קפה חדש גם לקח להם להביא לפחות 10 דקות. זמנים כל כך בלתי סבירים כנראה נבעו ממחסור כוח אדם שלא היה מסוגל לתטפל בכמות אנשים במקום(הקפה היה מלא עד אפס מקום)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miki - תמונה
Miki מבקר מתחיל
אכזבה
1.0
12/12/15

היינו שם אתמול 3 סועדים, ישבנו 15 ד' ללא תפריטים. כששאלנו את המלצרית איזה קוקטיילים יש, היא ענתה לנו: "כל מה שכתוב על הקיר" וכדי לראות מה היה כתוב שם היינו צריכים לקום מהמקום וללכת... לאותו קיר עם תפריט הקוקטיילים הקרפצ'יו הגיע תפל וללא טעם כלשהו, לקחו חתיכות בשר עבות והניחו על הצלחת. בקיצור לא מומלץ ויקר בטירוף !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
אכזבה!
1.0
11/09/15

היינו ביום שישי זוג וילדה. חבל על הזמן והכסף...שירות נורא 5 פעמיים ביקשנו כפית עבור גלידה. 3 פעמיים הציעו לנו לחם!3 פעמיים הציעו לנו לשתות משהו. כנראה זה לא מספיק שהזמנו 2 כוסות יין... לבן. פילה בקר ב 175 שקל ודג ב 180 שקל וכמובן ראשונות ומנת ילדים ו2 קינוחים שהיו סתמיים. בדר"כ אני לא כותבת ביקורת רעה על מסעדות אבל פה זה ממש היה לצחוק ללקוח בפנים...בקיצור איזה פראיירים אנחנו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shani - תמונה
Shani מבקר מתחיל
ארוחת חג
2.0
11/04/15

אכלנו בערב חג שני של פסח מנות פתיחה ומנה עיקרית הוזמן גם לחם ומצה ל"שומרי כשרות" המנות הראשונות היו טעימות ומיניאטוריות האוכל היה ברמה סבירה אך לא מצדיק את המחיר והופתענו שחייבו אותנו... על מצה 10 ש"ח,כל כך קטנוני ולא מתאים למסעדה שמכבדת את עצמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מהמם אך יקר
3.3
03/10/14

מנות לא גדולות במיוחד, אך צורת ההגשה משגעת ! אוןירה טובה במקום. בתמונה אפשר לראות ממש את האומנות בצורות ההגשה המעניינות. השירות היה סביר, אך לבסוף כשהגיע החשבון היינו המומות . מחירים... יקרים מידי לפי דעתי. כשאהיה מיליונרית אגיע שוב לארוחה (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
netat - תמונה
netat מבקר מתחיל
טעים, נעים אבל יקר!!
4.0
21/08/14

היינו אתמול בארוחת ערב לכבוד יום ההולדת. אווירה מקסימה. שקיעה במרפסת, רוח נעימה, שירות מעולה ואוכל מצויין!! אחרי כל זה - למה צריך לחייב 16 ש"ח לבקבוק קולה קטן?? למה 20 ש"ח לסלסלת לחם עם... 4 פרוסות?? למה תה צריך לעלות 18 ש"ח??? מים חמים עם קצת נענע עולים 18 ש"ח??? אחרי האוכל המעולה, נשאר טעם רע בפה... חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה