נגישות
נגישות

טורקיז ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

100 ביקורות וחוות דעת על טורקיז

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
05/09/06

הייתי במסעדה ביום הולדתי, והאכזבה הייתה גדולה. מסעדה ברמת מחירים כזו גבוהה אפשר היה להשקיע יותר, הן במנות והן בשירות. המנה לא הייתה מוצלחת במיוחד ומחציתה נשארה על הצלחת. אני ובן זוגי... יצאנו עם חשבון של 600 ש"ח. התאכזבתי בטורקיז ואני מאוד לא ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
26/08/06

שמענו שזה אחלה מקום, ובאנו אומנם רק לקינוחים אבל יצאנו ממש מאוכזבים.הפונדנט (סופלה) היה מאכזב ברמות, שמחכים רבע שעה לקינוח מצפים למשהו מיוחד והוא היה ממש סתמי. מעבר לכך שהוא הוגש כולו... נמס ומפורק. כשהגיע החשבון הופתעתי משני דברים: 1. הדבר הזה עלה 42 ש"ח, שזה מחיר של מנה מוצלחת במסעדות לא פחות טובות. 2. בחשבון היה כלול 12% שירות שזוהי חוצפה גם כי שירות זוהי נורמה ולא חוק ובטח שלא נדבר על 12% ולא 10% כמקובל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חדווה ודורון - תמונה
חדווה ודורון מבקר מתחיל
2.0
18/08/06

אני ובת זוגתי סועדים בעשרות מסעדות, לא נלאה אתכם בסיפורים וניתן לכם להסיק לבד.חריימה 125 ש"ח??? צלחת הבשרים של איתן על מצע של לחמניות והמון בצל מטוגן ודוגמית בשר 255 ש"ח??? מנת פתיחה של... חציל בלאדי בגודל של 4 ס"מ 38 ש"ח??? לא בשבילנו!!!הרגשנו מרומים, שילמנו ממיטב כספנו על מנות עלובות במחירים מופקעים!!! כפי שהבנתם אנחנו מאוד, אבל מאוד מאוד לא ממליצים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
07/06/06

מילא המנות הקטנות...- שרות מתחת לכל ביקורת.- טעות ע....נ....ק...י...ת בחשבון.- לשמוע ממיטב הגיגיהם של פלצני העיר.טורקיז נכנסו סופית לרשימה השחורה שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/03/06

תפריט מגוון מאוד שכולל את עלית מוצרי הים הקשים להשגה ולכן המחירים בהתאם.מומלץ לבעלי ממון ולאוהבים לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/02/06

זו לא הפעם הראשונה שאנו מגיעים למסעדה וכל פעם מתאכזבים מחדש. האוכל מוגש בקמצנות, השירות גרוע, המלצרית היתה חובבנית וחמוצה, מה שבטוח, לא נחזור יותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
05/02/06

גועל נפש!!!הזמנו מקום ביום שישי. הגענו בשעה היעודה, ולא היה שום שולחן פנוי. כמי שהולכים למסעדות די הרבה, אנחנו רגילים לכך שבמסעדות שבאמת מכבדות את עצמן מכבדים גם את הקליינטורה. לא כך... הדבר בטורקיז הפלצנית.מסעדה גדושת עשן סיגריות (ואני חשבתי לתומי שזה כבר אסור לפי החוק), מלצרים חובבנים וסתם יחס של גועל נפש.אנחנו לעולם לא נלך לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/01/06

אוכל טעים חבל על הזמן.אוירה מצוינת.שרות ברמה גבוהה מאוד כמו שלא רואים כל יום.המנה המומלצת שלי היא דניס פתוח על הפלנצ'ה.ללא ספק נחזור שוב פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
13/07/05

המסעדה פלצנית ביותר. האוכל טעים אבל לא מצדיק מחירים כל כך יקרים, רמת שירות גרועה וחוסר בקיאות של המלצרים במנות המוגשות. הגישו לנו מנה לא נכונה והמלצר התעקש שהמנה היא זו שהזמנו, רק... כשקראנו לעזרת מנהל המשמרת התברר שהיתה טעות במטבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
14/06/05

כנראה שאני מציב שיא מסוים בהעברת ביקורת על מסעדה - לא אכלתי בטורקיז. הזמנתי מקום לארוחת צהריים בחג בהנחה שלפי ההגדרה והמחירים אנו הולכים לאכול ארוחת גורמה. כבר בכניסה ראינו סביב הבר... מספר אורחים עם בגדי ים ומגבות על הכתף רועשים ומעשנים. לשאלתינו לגבי איזור ללא עישון, קיבלנו תשובה שאין כזה. מסעדת גורמה שמכבדת את אומנותה - הכנת אוכל מיוחד- מתייחסת לפרטים כולל אוירה שקטה ומעודנת, איזור ללא עישון שבו המבינים באוכל יוכלו להעריך את היצירות הקולינריות וכן גם לבוש הולם של האורכים. להערכתי,במקום שניראה כמו "טורקיז" לא ניתן לקבל אוכל גורמה. לא נשארנו לסעוד. לגבי המלצות לחברים, יש: אל תלכו לשם.תנו לבעלי המקום, שלא מעניין אותם הייצירה הקולינרית, לחלוב כסף מהפריירים שחושבים שמבינים באוכל ומוכנים לפקוד מקום מעין זה תחת הכותרת "מסעדת גורמה".

עוד פרטים
הוספת תגובה