נגישות
נגישות

חג' כחיל ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על חג' כחיל

Daniela Korem - תמונה
Daniela Korem 20 ביקורות
4.3
15/10/11

פעם ראשונה - אורחים מחו"ל, המבקשים, לשם שינוי, שלא נזמין אותם הביתה - רוצים אוכל מזרחי, הרבה סלטים, שיפודים, כבש אם אפשר.... היה טעים-טעים, הסלטים המגוונים והטריים, החומוס, הסיניה והקבב... החלבי, הכנפה - ה כ ל ! הביאו לנו תפריט באנגלית, הסבירו על המנות המיוחדות לתיירים - פשוט הורידו מאתנו את מטלות האירוח. יצאנו סופר שבעים ומרוצים, ונמשיך להביא לשם את אורחינו. תודה רבה על ערב מהנה ביותר. דניאלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוכי - תמונה
יוכי מבקר מתחיל
3.6
13/10/11

חזרנו פעם שניה. הפעם ערב חג היה עמוס מאד אבל האוכל האיכותי והאווירה הנעימה פיצו מפתיע מעניין טעים ומחירים ממש סבירים מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמי - תמונה
עמי 4 ביקורות
4.7
06/09/11

זו לא הפעם הראשונה שלנו במסעדה זו. נמשיך להגיע להביא עוד אורחים ולהמליץ בכל פה לחובבי הזון הטוב השרות והנקיון. תודה מיוחדת למלצר הנהדר שלנו העונה לשם הני.איזו קבלת פנים .איזה יחס. איזו... הקפדה על פרטי ההזמנה ובעיקר יחס אישי חם ואוהד. הערה קטנה לבעלים של המסעדה. חגגנו יום הולדת. הצוות התיחס וברך את החוגגת. הארוחה היתה כל כך טובה ומזינה שבקושי זזנו. לא הזמנו קינוחים מסיבה זו. הני שלנו לא שכח את הארוע והביא לנו זיקוקים לציון הארוע. אני בטוח שאין הדבר נובע מחסכנות.אפשר היה להביא את הזיקוק על משהו מתוק אפילו סימלי.אני משוכנע שלהבא תשימו לב לדבר כל כך פעוט. אך Zה לא הפריע לנו להנות ולהודות שם במקום על טיב הארוע והשרות. תמשיכו בדרך זו. כל טוב . עמי כרמל

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/09/11

שילובים מעניינים של טעמים, שירות מקצועי ונעים, מחיר סביר בהחלט ונוף מקסים לכיכר השעון ביפו. אנחנו נחזור, כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמי - תמונה
עמי 4 ביקורות
4.3
02/09/11

נהנינו מאד מהמסעדה ככלל ובמיוחד מהתפריט המגוון הטעים והטרי.שום חריקות בנושא טיב המזון .טיב השרות מצויין. גודל המנות מתאים מאד לאנשים רעבים מאד. לסיכום חוויה נהדרת. עדות לכך אנו חוזרים... שוב ביום שני הקרוב לארוע יום הולדת. המשיכו כך ושימרו על הרמה הזו. בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
4.3
03/08/11

מסעדה חדשה וטובה מאד. הסלטים מעולים ומגוונים, מנות הבשר המיוחדות שלהם - סנייה שאין לה מתחרה, קבב בסגנון חלבי (בתוך מאפה) וגם השיפודים הרגילים - מעולים. השירות מקצועי וקשוב אך לא מתחנף... או מתחנחן. כל הכבוד ובהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
23/04/11

האוכל עדיין טוב אך כבר יש תסמונת ההצלחה שעלתה לראש: המנות המיוחדות נעלמו (עולש, כרובית) והמחירים עולים בקפיצות (לעומת הכתבה מלפני שבועיים).כפי הנראה קשה לדחות מימוש רווחים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/02/11

עצרתי מורעב לאחר 30 ק"מ אופניים- רק מהריח הערב ריירתי...החבר'ה יצאו מגידרם..לאפה חמה מהטאבון עם שווארמה כבש אגדתית!! פשוט ירדו לי דמעות מתענוג. ללא ספק..תענוג קולינארי!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/09/10

אין מילים. לאכול בחאג' כחיל זה פשוט תענוג. השווארמה והשיפודים מעולים. החומוס, הפיתות מהטאבון והכי חשוב השירות והניקיון. וגם הפלאפל שלהם שנמצא ליד פשוט מעולה. רק יש לי הערה אחת בקשר... לקבאב שלהם שבאופן כללי הוא מעולה, אך לאחרונה הם לפעמים נותנים שיפוד קבאב לא טרי, ופעם אחת היה לו ריח לא נעים. אז אם החבר'ה של חאג' כחיל קוראים את ההערות כאן, הייתי מציע לשפר את עניין הקבאב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan Shemesh - תמונה
Dan Shemesh מבקר מתחיל
4.7
15/04/10

שוארמה מהטובות בארץ במיוחד השווארמה הבסיסית הודו סלטים המגיעים כעיסקה עם הפיתה העירקית הנאפת במקום הם ממש תענוג צרוף. אהבתי במיוחד את סלט כרובית ברוטב טחינה עם תיבול מהמם... בטעמו. כמו כן את סלט החצילים המצויין. הפיתה העירקית אפויה קריספית עם שומשום למי שאוהב , אפשר בלי צריך להגיד. מסעדה עממית טובה הנותנת תמורה מלאה לכסף אותנו (אני וילדיי) שירת מלצר עם נכונות להנעים הארוחה "אסעד"

עוד פרטים
הוספת תגובה