נגישות
נגישות

חג' כחיל ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על חג' כחיל

נעמי - תמונה
נעמי 3 ביקורות
טעים, אבל לחוץ ורועש מאד.
2.8
27/05/12

באנו בשבת ולמרות שהמקום היה עמוס ולא הזמנו מראש, מצאנו מקום מיד. בעד: אוכל טוב מאד במחיר סביר, המקום נקי והשירות מקצועי ומהיר. נגד:אוירה לחוצה, המלצרים דוהרים בין השולחנות, רעש מחריש... אוזניים, צפוף מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar Arffa - תמונה
Shahar Arffa מבקר מתחיל
מאוד התאכזבתי
1.8
27/04/12

הגענו למקום באיחור של 15 דקות מההזמנה שקבענו. לא התקשרו אלינו או משהו פשוט נתנו את השולחן למישהו אחר. לאחר המתנה של כ-20 דקות התיישבנו. קיבלנו מלצרית שנתנה תחושה שהיא ממש לא רוצה לעבוד.... שאלנו מה נכלל במבחר סלטים לסועד(שעולה 25 שקל, אם מזמימנים מנה עיקרית), אך לא ממש רצו להגיד לנו ושפוט אמרו - זה 12 סלטים, ושלא ניתן להגיד מה כולל. לאחר שהתעקשנו הראו לנו את המגש עם הסלטים. מנות עיקריות - סך הכול מנות טעימות, אך לא מפילות. מה שהכי עצבן זה ש-2 מנות עיקריות הגיעו ביחד, עוד אחת לאחר 5 דקות והאחרונה הגיעה רק לאחר שאמרנו ל-3 מלצרים שונים שהמנה עוד לא יצאה. הסועדת האחרונה נאלצה לאכול את המנה העיקרית לאחר ששאר הסועדים כבר סיימו. אפילו לא התנצלו בפנינו על הפשלה שלא לומר שהיה מקום להציע לפחות קפה, או קינוח אחד על חשבון הבית. בקיצור יצאנו בתחושה מאוד מאכזבת וחוויה מיותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
morif - תמונה
morif 5 ביקורות
מסעדה כמו כל מסעדה מזרחית
3.0
27/04/12

הביקור במסעדה הנאה היה ביום העצמאות ה-64 של מדינת ישראל. הוזמנו מחמר, סטייק עוף בעשבי תיבול, כבדי עוף ופרגיות. פרט למחמר היבשושי והסתמי השאר היה סביר עד טעים. לא בשורה גדולה. החומוס... היה רגיל ואף הוא אינו בשורה, הטבולה טעים וכך גם הסלט הערבי. השירותים נקיים ויפים, השירות גמלוני וצריך לחכות הרבה לקבל מים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 10 ביקורות
מקום נחמד מאוד אבל תהיו סלקטיביים
3.0
22/04/12

המקום היה נקי ומסודר המלצר אדיב הזמנו שיפודי קבב פרגית כבש ואנטריקוט. הקבב והפרגית היו כנדרש ואת שיפודי הכבש והאנטריקוט היה צריך לחפש בזכוכית מגדלת. לא ממליץ להזמין ב- 70 ש"ח מנה כזו... התמורה חלשה ביחס למחיר. גם העובדה שגובים על פיתות וחמוצים מיותרת במיוחד כשגובים מספיק על מחיר המנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren Graf - תמונה
Keren Graf 2 ביקורות
במילה אחת - אכזבה
1.0
10/04/12

אתמול ביקרתי פעם ראשונה במסעדת חג' כחיל, המלצרית היתה מאוד לא נעימה - חיוך לא עולה כסף, נהפוכו חומוס עם פטריות הוחזר כי הוא היה קר מהמקרר והפטריות פושרות ומטה, לדברי מנהל המקום זו המנה... האחרונה שנשארה, מה זה אומר לעזעזל??? לא מכינים את זה במקום???? אז מאיזו שעה זה מוכן? מנת הצ'יפס מגיעה כמנה נפרדת ולא כאחת מהתוספות לבשר, למה?? והשיא היה שבחשבון גילינו שאנחנו גם משלמים על הפיתות והחמוצים. הלו???? אולי התיירים קונים את זה אבל חבר'ה לדפוק את מי שאוכל כאן כל השנה זו טעות! יצאתי בהרגשה שדפקו אותי ואני שונאת את ההרגשה הזו! חבל. לא לי, להם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hanan - תמונה
hanan 3 ביקורות
יום הולדת
3.5
04/04/12

חגגנו יום הולדת סה"כ האוכל היה טוב השרות טוב מקום נחמד המחיר היה גבוה יחסית לתכולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzvi Vinokoor - תמונה
Tzvi Vinokoor מבקר מתחיל
הכי טוב שיש
4.0
15/01/12

המקום מאוד רגוע, האוירה מושלמת, הצוות נפלא, השירות מעולה, האוכל בשפע טעים ומסקרן פשוט 10!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shuli Krisi - תמונה
Shuli Krisi 2 ביקורות
כבוד למטבח המזרחי
3.3
29/10/11

שנים נמנעתי מאוכל מזרחי כי "חומוס ציפס סלט" כבר לא ממש מפתים קולינרית. החג נותן באמת כבוד וטעם למטבח הערבי עם סלטים מדהימים מנות עקריות גדולות ומנעד טעמים רחב. התימחור מעט יקר ועסקת... חבילה של עיקרית וסלטים היתה משפרת את תמונות המצב. המסעדה הייתה מבריקה ומלאה בסועדים השירות היה טוב למעט אקורד סיום שבו פינו לנו את השולחן תוך כדי שאנחנו מחכים לחשבון, מתאים יותר למסעדת "חומוס ציפס סלט"

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniela Korem - תמונה
Daniela Korem 20 ביקורות
4.3
17/10/11

אורחים מחו"ל שביקשו אוכל מזרחי, שיפודים, סלטים, חומוס וכאלה - במקום שנזמין אותם אלינו הביתה... הערב היה הצלחה גדולה - אוכל טעים-טעים (סיניה, קבב חלבי, הסלטים הטריים, הפיתה החמה), שרות... מקצועי וקשוב, מחירים סבירים. נמליץ ונחזור, בתודה, דניאלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
1.7
15/10/11

המסעדה הכי מאכזבת שהייתי בה בשנים האחרונות.המחירים נורא יקרים על שום דבר! הזמנו את הדיל של סלטים ב40 ש"ח לכל סועד ואפילו לא מילאו את הצלוחיות(הקטנות במיוחד)כשנגמרו הסלטים.התקמצנו על... פיתות-שמו פיתה אחת על שולחן של ארבעה סועדים.הארוחה שם לא הייתה שווה את 320 ש"ח שהוצאנו שם.מסעדה פלצנית לא אוטנטית בכלל והשירות היה ממש על הפנים חיכינו למלצר חיכינו לשירות חיכינו לחשבון בכדי לברוח משם כמה שיותר מהר. לא ממליצה להכנס לשם!!! לא שווה את הכסף...ואני בכלל לא מאיזור ת"א או יפו.

עוד פרטים
הוספת תגובה