נגישות
נגישות

יונס ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על יונס

Hava Herer - תמונה
Hava Herer 2 ביקורות
4.3
21/06/09

ביום רביעי באמצע השבוע מרוצים וטובי לב חזרנו מבילוי מפנק בחמת גדר ועצרנו רעבות שלוש חברות במסעדה. המקום היה מלא עם תיירים ובחרנו לשבת במרפסת מיד הגיע מלצר נפלא כדרך הכנסת האורחים מיד... הביא שתייה קרה והודיע לנו שהוא הולך לפנק אותנו. היינו עסוקות בלדבר ולא שמנו לב בכלל איזה פינוק הולך להיות בחרנו את הסלטים הטובים שאהבנו ברשימה היו עשרות מנות ראשונות בחרנו ארבע וקבלנו עוד מנות פתיחה טעימות להפליא בחרנו בשלוש מנות בשר שונות שיפודים לצורך העניין והכל היה טעים חם ולוהט לאחר מנוחה קצרה הזמינו אותנו לשולחן קינוחים כולל אבטיח קפה תה עם נענע מלבי ומה לא הרגשנו אולי אנחנו איזה סלב שהחליטו לפנק ישבנו וישבנו באוירה נהדרת וטעימה שירות נפלא ממליצים בחום האמת שאנחנו די הרבה אוכלים במקום אבל יחס כזה ופינוק ברמה לא חווינו החשבון עבור כל הפינוק לשלושה אנשים היה 190 ש"ח ואת הטיפ למלצר הגדלנו כי היינו מרוצים חוה נחמה וחיה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורדכי - תמונה
מורדכי 3 ביקורות
4.3
09/03/09

כתובת המסעדה :צומת גולני מערב וכל שאר הפרטים כאן :http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=1814הזמנו מקום לששה מבוגרים לשעה 7.00הוצמד אלינו באהלן וסהלן המלצר החביב על השולחן... חיש קל הוצבו 27 סוגי סלטים נהדריםוחוץ מזה חמוצים וזיתים שונים ופיתות רגילות וכאלו נהדרות עם זעתר ושוםעם שני קנקני לימונדה טרייה עם עלי נענע ובקבוק מים מינרלים .בשרים הזמנו כך :פעמיים סטיק אינטרקוט ( מדיום ) האוכלים היו מאד מרוצים מהגודל ומהטעם .שישליק כבש משובח ( שני שיפודים נאים )מנה אחת מעורבת לבבות עוף ופרגיות ( הוגשו 3 שיפודים נאים ומלאים .מנת גריל מעורבת : שיפוד קבב , שיפוד שישליק כבש , שיפוד פרגיות ,אני הזמנתי צלעות כבש ( אני כל כך אוהבת... ♥ ) הוגשו 4 צלעות נאות מאד .התוספות למנות האלו הן צ'יפס מעולה + חצי עגבניה עשויה על גריל הפחמים .לאחר כשעתיים שבהם נהננו מאד ,סידרו לנו שולחן מאחורינו שבו הגישו קפה תורכי בפינג'אן , תה בקומקום ,תמרים לחים , מלבי עם קוקוס וקינמון למעלה , ושני סוגי בקלוואה .( לא הזמנו קינוחים והקינוחים הנ"ל הם על חשבון הבית )המחיר ששילמנו היה מצחיק - החשבון יצא 511 ש"ח ועוגל ל500 ש"חהשארנו טיפ של 70 ש"ח לסולטאן שבאמת פינק אותנו וטרח סביבנובארוח נהדר .אנחנו נחזור ליונס .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
05/10/08

היינו אתמול בצהרים בהרכב של שתי משפחות. היה מצויין, אוכל טעים, מחירים סבירים לגמרי.קיבלנו שירות מכל הלב מהמלצר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hhmo - תמונה
hhmo מבקר מתחיל
3.3
29/06/08

בשבת האחרונה הייתי במסעדה בשעה 18.00 בערב בדרכינו חזרה מטבריה. האוכל היה נהדר אבל מאוד נפגענו - היינו שתי זוגות, ובסיום הארוחה קיבלנו קפה ואבטיח על חשבון הבית - את הבקלוואה משום מה... סירבו לתת לנו, ביקשתי מהמלצר יפה- הסברתי לו שאני בהריון והייתי מאוד רוצה לקבל עוגיה אחת, הוא התעלם, ביקשתי ממלצר אחר וגם הוא התעלם. אז בבקשה למה לתת לאדם הרגשה לא טובה זה מעליב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלום - תמונה
שלום 7 ביקורות
5.0
29/06/08

הינו אתמול בשבת. השרות מעולה, האוכל טעים, היחס לבבי תמיד שווה לחזור למקום זה. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/05/08

חשוב יותר היחס, אתה מרגיש כמו מלך, אוכל טוב מאוד. אני אוהב את המקום ביקרנו 15.4.2008.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nir - תמונה
nir 4 ביקורות
4.3
01/09/07

המסעדה המזרחית הטובה ביותר בארץ ! נקודה ! אוכל מעולה ושרות הכי טוב שיש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.0
12/08/07

נהננו מאד, אחלה אוכל, אחלה מחיר, יצאנו מרוצים ושבעים :) , מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/05/07

אני מקווה שיהיה יותר טוב. אוכל חבל על הזמן, מרגישים כמו בבית, מתייחסים טוב, הכל סבבה. מסעדה באמת כמו גן עדן תנסו ותטעמו, חבל על הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
03/06/06

איך נפלו גיבורים, המסעדה הדרדרה לתחתחית שבתחתית.שרות איטי של מלצר עייף, ארבע בקשות והזכרות לקולה.מזון מזרחי בסיסי, מנות קמצניות (אבל זה קיים בעוד מקומות).המלצר מבקש טיפ, בנוסף לכל העסק... - יקר.סך הכל חוויה שלא אחזור עליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה