נגישות
נגישות

יונס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על יונס

נתי - תמונה
נתי 6 ביקורות
שווה כל שקל , שרות מדהים.
5.0
08/03/19

אוכל מצוין, טעים מאד! מקום גדול , מתאים למשפחות , חברים , קבוצות ועוד. מחירים סבירים בהחלט. מנות גדולות , סלטים בנדיבות, קינוחים טעימים וקפה על חשבון הבית. ומעל הכל .....שירות מדהים... ...אין לתאר !

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי 6 ביקורות
אכזבה
2.3
20/01/19

לא הייתי זמן רב,מבחירה,והחלטתי לתת צ'אנס,מכיוון שעברתי בדרך,והבנתי למה נעדרתי זמן רב! שירות מתחנחן עד שמבינים מה אתה מזמין,מנות בינוניות,הן בגודל והן ברמה,מחיר סביר,אבל,בתור... חיפאי,החומוס,הצ'יפסלט,היו מאכזבים,לא זולים והשירות לא משהו,כמו גם מחירי הבשר,הרמה והדגים.לא אמליץ ולא אבקר כאן יותר,מעדיף עוד חצי שעה להגיע לחיפה ולהנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
מבחר יפה של סלטים טריים וטעימים
5.0
07/01/18

עצרנו במסעדה בדרך לעל האש אצל חברים והעמסנו Take Away של מגוון גדול של סלטים, חומוס ופיתות. השירות היה אדיב מאוד ומהיר. הסלטים היו טריים ומצוינים והמחיר הוגן ביותר. יש עלי גפן טריים... ומג'דרה ופיתות היו מיוחדת וטעימות במיוחד. מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 2 ביקורות
תמיד שמח להיות שם
5.0
30/09/17

אנחנו סועדים שם מעל 20 שנים, אף פעם לא יצאנו מאוכזבים, הצוות שם מכיר אותנו ותמיד מפנק, הילדים תמיד שמחים לבוא לשם.ממולץ מאוד. המחירים מאוד אטרקטיבים, האוכל תמיד טרי וטעים מאוד, המנות... גדולות ומשביעות, ובסוף הארוחה מעבירים לשולחן אחר שמגישים קפה פירות עוגות , מקום מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronen - תמונה
Ronen 2 ביקורות
מסעדה נהדרת, אוכל טוב ואווירה נעימה
4.8
24/08/17

חודש אחרי הביקור הקודם עצרנו שוב בדרך חזרה מהכינרת. ושוב נהננו מאתוה חוויה מצויינת. שקט לבחור, מנות גדולות וטעימות שיצאו בזריזות ושולחן נקי עם קפה וקינוחים ו מחיר סביר בהחלט. פשוט חוויה... מצויינת והכי טוב היה לגלות שהפעם הקודמת שמאוד נהננו בה לא הייתה מקרית !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronen - תמונה
Ronen 2 ביקורות
היה מעולה. שרות מדהים אוכל טעים.
4.8
14/07/17

עצרנו בערב שישי, 2 משפחות, 4 מבוגרים ו-4 ילדים. קבלנו תפריטים ושקט לבחור. הזמנו 4 מנות בשריות וכמה סלטים. המלצר היה אדיב ויעיל. תוך מספר דקות מהרגע שבצענו את ההזמנה המנות כבר יצאו.... האוכל פשוט וטעים והמנות ענקיות. בזמן שסיימנו את הארוחה המלצר ערך לנו שולחן חדש נקי עם קפה שחור, מלאבי, עוגיות סולת, ואבטיח על חשבון הבית ושם אכלנו את הקינוחים. מזמן לא חוויתי שרות מהסוג הזה. פשוט שרות מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut 41 ביקורות
מקום של פעם. מומלץ!
5.0
31/05/16

מקום נוסטלגי שעדיין שומר על הפאסון של פעם. בלי יותר מדי יומרות ופלצנות, מסעדה אותנטית כמו שצריך. מנות נדיבות, שירות מכל הלב, אוכל פשוט וטעים ויוצאים משם שבעים בלי לקרוע את הכיס. מומלץ... בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 13 ביקורות
מעולה
5.0
28/08/15

זכרתי את המקום מלפני 30 שנה, ואתמול נכנסנו כל המשפחה לאכול במקום. כמוש היה ככה נשאר - אוכל מצויין, חפלה שלא רואים כל יום. סלטים מעולים ובשפע (לא צלוחיות כמו ברוב המקומות) בשרים... מצויינים, ואחרי כל זה מזמינים אותכם לשולחן קפה וקינוחים. אוכל טרי וטעים ובשפע, המחירים של 90-100 ש"ח לכל אחד. שירות מעולה. ממליץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליזה - תמונה
ליזה מבקר מתחיל
הכי מומלץ באזור....
5.0
28/06/15

היי, שמי ליזה מהמרכז. אני רוצה להמליץ בחום על המסעדה, השירות האיכות והמחיר. אוכל טעים ביותר, טרי, בשפע ומחיר ממש משתלם. נהנינו מאוד, אכלנו ושבענו ,,פינקו אותנו מעל ומעבר בקפה וקינוחים.... בקיצור הכי מומלץ,,רוצו לאכול ביונס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 2 ביקורות
יעיל וטעים
4.0
26/04/15

הגענו 20 איש בשבת שעה 16.00. לא הזמנו שולחן מראש. מיד ארגנו לנו שולחן אחד לכולנו. האוכל הגיע במהירות. הכל טעים וטרי. 2 מנות שניצל הוחזרו. לא נשאלו שאלות ומיד החליפו לנו במנת שיפודים.... דיל של 80 שח שכולל מנות ראשונות, סלטים ופלאפלים, 2 שיפודים, לימונדה, קפה ובקלוואה. 45 שח למי שלא אוכל מנה עיקרית. בהחלט טעים ושירות מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה