נגישות
נגישות

יונס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

36 ביקורות וחוות דעת על יונס

lior - תמונה
lior 4 ביקורות
סה"כ- לא שווה לאכול במקום
3.0
12/10/14

הגענו במוצש 4 מבוגרים וילד למסעדה. אני הזמנתי חומוס פול ואשתי הזמינה חומוס רגיל. שנינו הסכמנו שזה פשוט לא טעים. החבר השני הזמין שיפודי כבש שנאלץ להחזיר בגלל שהיו שרופים מדי. היו בסדר... ועשו לו חדש שגם לטענתו היה לא משהו (לדעתי השני היה סביר). אשתו הזמינה שיפודי פרגית ונהנתה (כולל הילד שלה). יש לציין שהשירות היה טוב והמחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dmitry - תמונה
Dmitry מבקר מתחיל
ממליץ בחום
4.5
16/03/13

מסעדה אותנטית מזרחית. שירות אישי ומהיר. אוכל טעים. מנת פתיחה של סלטים - עצומה בגודלה ומאוד מגוונת. מנות בגודל מספק. תמיד קפה, תה וקינוחים על חשבון הבית

עוד פרטים
הוספת תגובה
el - תמונה
el מבקר מתחיל
יונס צומת גולני
1.0
12/01/13

היינו היום ביונס בצומת גולנו,אנו לקוחות שנהגנו תמיד לאכול שם, והתאכזבנו קשות היום, זו מסעדה שאנו בהחלט לא נחזור אליה בעתיד בכלל. השירות היה גרוע, לא איכפתי ומזלזל, חיכינו למעלה משעה... למנות העיקריות שבסוף הרמנו ידיים ופשוט קמנו מהשולחן, שילמנו על הסלטים המזעריים שקיבלנו שאמורים להיות בחינם ויצאנו מהמסעדה ולא קיבלנו שום התייחסות או התנצלות על כך שקמנו מבלי לאכול. לאחר החוויה הלא נעימה שעברנו שם, אנו בפירוש לא ממליצים לאכול שם יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.5
01/07/12

לצערנו אכלנו ביונס כי אין כמעט שום מסעדה אחרת באיזור וזה לאחר אכזבה שהיתה לנו לפני שנתיים. חשבנו שהשתפרו מאז אבל רק לרעה. המלצר הגיע ובדיעבד התברר שלא אמר לנו אמת על המנות, לא הציע שום... דבר מיוחד לא עזר ודי חיפף. המנות קטנות, דלות, לא טעימות ויקרות להחריד. ביקשנו חומוס עם צנובר ובשר הביא רק חומוס. החומוס קטן ביותר לם. הזמנו סלט ירקות גדול הביא צלחת סלט קטנה שמכילה רק מלפפונים ושתי חתיכות קטנות של עגבנייה ללא טעם וריח. הזמנו צ'יפס גדול הביא קטנצ'יק. ואז למנה העיקרית הזמנו סטטיק עוף. נאמר לנו שזו מנה גדולה עם הרבה צ'יפס וסלט. קיבלנו חתיכת חזה עוף על האש ומספר צ'יפסים ללא סלט. הבשר היה מלא חתיכות קשות בלתי אכילות ועצמות שלא טרחו להוציא מהחזה וללא טעם. ולבסוף המחיר, חזה העוף המסכן 50 ש"ח, קצת סלט צ'יפס וצלחת חומוס קטנטנה 63 ש"ח. יצאנו רעבים (אכלנו שוב לאחר חצי שעה) ועם חור בכיס של 180 ש"ח על כלום. לא מבין מהיכן יש למסעדה הזו שם טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורדכי - תמונה
מורדכי 3 ביקורות
4.7
09/02/11

ביום שישי האחרון בערב שוב הלכנו עם המשפחהלאכול ארוחה גדושה ומפנקת ביונס בצפוןשוב כבעבר ( לפני שנתיים ) נתן לנו שרות מעולה ומפנקהמלצר סולטן .היינו ששה מבוגרים + תינוקת שטעמה מהכל ........ בלי עין הרע .הנה דברים שכתבתי בכמה אתריםלפני כשנתיים והכל מעולה גם כעתאנחנו בהחלט נחזור שוב ושוב ליונס .ההמלצה על שמי נמצאת כאן :http://www.rest.co.il/Comments.aspx?RestID=1814

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
16/01/11

היינו 4 משפחות 15 איש מתוכם 4 ילדים ו2 צמחוניות, נהנינו נורא, הביאו המון סלטים - מילאו את השולחן וזה עבור 25 ש"ח לאדם - ללא הילדים לצמחוניות שלא הזמינו בשר הביאו במיוחד מג'דרה,אכלנו בלי... סוף המנות הבשריות הגיעו עם ציפס ועל השולחן שמו מג'דרה לקינוח הזמינו אותנו לשבת בשולחן אחר בו היו סחלב, עוגיות , תה וקפה - יצאנו בהרגשה טובה אוכל טוב, שירות אדיב ,אוירה נעימה וכל זה ב910 ש"ח (+140 ש"ח טיפ)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/01/11

מסעדת יונס הינה מסעדה היודעת לתת שירות --10 ! האוכל מצוין--המחיר סביר---והשירות מעולה פשוט מפנק בדרך כלל אנחנו נהנים לקבל את שירותו של המלצר דחלה-הוא פשוט מקצועי מסביר פנים ומשרה... אווירה חמה ונעימה 1

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
15/08/10

היינו משפחה - זוג + 2 ילדים. שאלו אם נרצה פלטת סלטים, , הביאו לנו רק את הסלטים שעולים כסף= חומוס, טחינה, חצילים, טבולה וסלט ירקות.ישבנו וראינו בשולחן ליד שמעמיסים אותם בסלטים מכל... טוב.... היינו לקראת סיום הארוחה וכששאלנו מדוע לא קיבלנו את כל הסלטים, נאמר לנו שאילו הסלטים לזוג???? (מה שקיבלנו...) בעלי הזמין סטייק - שהיה מזעזעז... אני אכלתי קבב שהיה די טעים ופרגית מקומצנת ביותר. אכזבה!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
23/05/10

אני לקוח של יונס כבר כמה שנים טובות עוד מתיכנון הטיול עד לעצירה ביונס לאחרונה אני חייב לציין שאני כבר פעמיים מתאכזב מאוד!!!!! לתשומת לבכם צוות יונס , הבשר לא היה נקי בכלל, מעט סלטים וגם... חסריי טעםלא ממולץ בכלל עד שישתפרו, מאוד מאכזב לצערי

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
4.7
16/12/09

אחלה מקום. אוכל טעים ביותר. כל המנות היו טובות. הסינייה טחינה היה מעולה. היינו 15 איש, אכלנו,נהננו והשירות היה טוב. המקום לא זול, לכן לפעמים כשבא לנו משהו זריז לא עוצרים שם, אבל כשרוצים... לשבת בנחת ולאכול טוב, המקום מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה