נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9441030 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות איטלקיות בחיפה

רפאלו, קניון קסטרא, חיפה בחיפה
חיפה
מסעדה איטלקית
איטליאנו דלי קפה בחיפה
חיפה
מסעדה איטלקית
קרוּדוֹ חיפה בחיפה
חיפה
מסעדה איטלקית
מאמא מיה בחיפה
חיפה
מסעדה איטלקית
איזבלה בחיפה
חיפה
מסעדה איטלקית
ויינר איטליאנו בחיפה
חיפה
מסעדה איטלקית, כשר בד"ץ

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על זנזרה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
יעלי - תמונה
יעלי 70 ביקורות
פשוט מושלם גם במשלוחים
5.0
04/08/19

הזמנתי משלוח גדול ליום שבת בצהריים. ביצעתי את המשלוח בשעה 10:30 וביקשתי לקבל את ההזמנה בשעה 12:30. העובדת שענתה לי לטלפון הייתה מאוד חביבה וקיבלה את ההזמנה במהירות וביעילות עם כל הבקשות... המיוחדות (לא היו הרבה) ואישרה שההזמנה תגיע בשעה המבוקשת ואכן כך היה. קיבלנו את כל האוכל שהיה ארוז היטב בצורה מסודרת והאוכל היה חם כאילו ברגע זה יצא מהמטבח הזמנו 3 פיצות, 3 סלטים, 2 ספגטי בולונוז, 2 פסטה שמנת פטריות, פסטה שמנת וברוקולי ו2 רביולי גבינות. האוכל היה פשוט מצוין ובשפע. הסועדים כולם ללא יוצא מן הכלל פירגנו בטירוף ואני חייבת להודות שזה היה אחד משלוחי אוכל הכי מוצלחים שעשינו מזה תקופה ארוכה מאוד. אנחנו מאוד אוהבים לשבת במסעדה אבל שמחתי מאוד לגלות שגם במשלוחים האיכות לא נופלת בכלל והתפנקנו מארוחה איטלקית איכותית וטעימה מאוד. תודה רבה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vitali - תמונה
Vitali מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
4.8
20/12/18

מאוד טעים, במיוחד פיצה, שרימפס ופיטריות! יחס מעולה! הבעלבית תמיד דועג על השירות. אני לקוח די קבוע שם ונהנה מכל רגע.היתי שם פעם עם החברים שלי מחוייל והם ביקשו ממני לקחת אותם שוב לשם כי... מאוד נהנו מהאוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפר - תמונה
עפר 35 ביקורות
איטלקית מצוינת בחיפה, במחירים שווים לכל
4.8
23/10/18

מסעדה איטלקית טעימה במיוחד, עם פסטות מיוחדות ופיצות איטלקיות אמיתיות. עושים גם משלוחים שמגיעים מהר וחם. תמיד כיף לשבת שם לארוחות ערב, משפחה או חברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי לשר - תמונה
שי לשר 8 ביקורות
פינה מגן עדן במקום שרובו גהינום. נוה מדבר של ממש. הנאה בכל פעם מחדש.
5.0
20/09/18

זו, כדרכי, חוו"ד המבוססת על לפחות 10 ביקורים במקום. התאריך שהכנסתי הוא האחרון הזכור לי כרגע. זו קודם כל אוירה מלאת השראה של דרום איטליה. מה שטוב בה הוא הפשטות, הנעימות, היחס, והעיקר -... האוכל. לשם ייחוס נאות, אני יודע שיש מי שהברק והיוקרה הם מה ש"עושה להם את זה" במסעדה, לי זה דוקא אלמנט מנחית. אני במסעדה בא לאכול וליהנות והיחס של הצוות והאוירה בשילוב המקום עצמו, לי, אישית, עושים טוב בלב ובחיך. לא היה שום דבר שם, שנתן לי תחושה של פחות מהנאה עזה ואי רצון לעזוב. קודם כל, יש כמה מרקים ותמיד. לא "רק בחורף" ולא "חם מדי עכשיו בשביל זה" ולא סיפורים. מבחינתי מסעדה שאין בה מרקים, אינה מסעדה וארוחה שלא נפתחת במרק - אינה ארוחה. ב"זנזרה" יש הכל חוץ מצ'יפס (זה הדבר היחיד שחסר לי שם, אבל כל השאר כה מוצלח ונעים, שזה מתגמד לעומת היתרונות. המחירים סבירים בהחלט ואין צורך לדאוג להכללות ב"עסקית" כי הצוות עושה זאת. זה לא מקום עם כוונות עושק או ניצול. מקום הגון, טוב, מתומחר בהגינות וסבירות, כל האוירה כאילו זה לא בישראל אלא במקום שקשה מאד למצוא כמותו בישראל. זו כנראה לא רק מדיניות הבעלים, אלא גם מאפיינים של מי שנבחר להימנות על הצוות. ניכר במקום שלבעליו איכפת מהלקוח ויש מאמץ לגרום הנאה גם מהמטבח וגם מהאוירה והיחס !!! כך אני אוהב מסעדה וב"זנזרה" אני נהנה בכל פעם מחדש ולשם אני הולך כשאני רוצה לאכול וליהנות. אפילו בקשות מיוחדות לאופן הכנה ו-או להרכב כמו סלט - בלי חסה ועם בצל, זוכות בחיוך להיענות מלאה ובקיצור - מבחינתי זה המקום וזה האוכל ורק תודה למי שקובע שם, על שזה קיים ועל שזה כמו שזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri 21 ביקורות
נהנינו. נחזור
4.8
09/12/17

היינו אתמול בזנזרה 6 סועדים, המקום חמים ומלבב, האוכל היה מצויין , במיוחד המרקים ( פטריות/בצל/מניסטרונה ) ודג הסלמון. המנות היו נדיבות והוגשו מאד יפה. קיבלנו שירות מעולה באוירה נעימה... ןלכן ברור שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

7
מומלץ לארוחה עם חברים
5
מומלץ לארוחה משפחתית
4
מנות נדיבות
2
עסקית משתלמת
1
אווירה עממית
1
אווירה כפרית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8325555

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה