נגישות
נגישות

לונג סנג ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על לונג סנג

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/10/10

מסעדה מקסימה ומעולה... מי שביננו באמת רוצה לבלות מחוויה קולינארית ששונה מהעוף חמוץ מתוק הישן אז זה המקום! וכל מי שחושב אחרת...באמת לא מבין

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/07/10

הגעתי אם קצת חששות למסעדה הנ'ל כי חלק מהביקורות היו שליליות אך הופתעתי לטובה. קודם כל להבדיל ממסעדות אחרות פה השפים הם סינים אמיתים ומגישים אוכל סיני אמיתי מבלי לערבב תילאנדים למינ... הם,הזמנו 2 מנות של דאמפלינגס 2 מנות של בשר אחד עוף בצ'ילי ואחד עוף עם פלפלים מנת נודלס עם ירקות וגולת הכותרת בירה סינית אמיתית בשם טסינגדאו. כאחד שהיה בסין פהמיים זה המקום הכי אוטנטי עם האוכל הכי משובח

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 30 ביקורות
2.7
30/04/10

הלכתי לשם בגלל שקראתי המלצות לא טובות כ"כ ורציתי לברר הכצעקתה. הייתי עם חברתי באיזור ונכנסנו. המקום נורא קטן ביחס הפוך למחיר. מילא אם האוכל היה טעים אז אפשר היה להחליק את זה. האוכל הוא... סביר, די סתמי, לא משהו לספר לחבר'ה. הדג היה מאכזב ברמות. השירות היה בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
3.7
15/12/09

מקום שקט ונחמד ברחוב אלנבי הסואן. כל המנות היו טעימות (מרק פירות ים ובננה מטוגנת הצטיינו במיוחד), הרגשה של מסעדה סינית אותנטית מבחינת עיצוב המקום והתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi Eidelman - תמונה
Adi Eidelman 2 ביקורות
4.3
17/09/09

האוכל נהדר, עשוי בצורה מקצועית ומרגישים ששף סיני אמיתי הכין אותו. אווירה שקטה ונעימה, אין הפרעות והצקות מצד מלצרים או אורחים נוספים מסביב. עיצוב אותנטי. מאוד מתאים לציון אירועים... רומנטיים כמו יום נישואין ובהחלט מתאים יותר לזוגות ופחות למשפחות וקבוצות. מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
05/09/09

האוכל לא טעים. אמי קיבלה צרבת שנמשכה כיממה. יחס המלצרית היה גרוע עד כדי כך שעשתה סימנים לא מנומסים בידיה אלינו. האווירה לא היתה נעימה. כדאי לחשוב פעמיים לפני שבאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/06/09

מסעדה עם אוכל ביתי, טעים ועל רמה, שירות נעים וטוב. אני מבקר במסעדה כבר במשך כמה שנים ותמיד נהנתי מאוד! נתנו בטעות יותר מדי טיפ ולא הסכימו לקבל כ"כ הרבה והחזירו לנו! בקיצור- מקום שפשוט... כיף לחזור בו ולהתארח בו, אווירה ביתית וחמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי 16 ביקורות
2.0
07/09/08

על הפנים!!! באנו ביום שישי כי זכרנו שפעם אמרו ... עשו לנו טובה ודחפו אותנו במסדרון. התה היה עם טעם לואי. החזרנו. המרקים סתמיים. את המתאבנים פשוט השארנו והלכנו !!! השירות נורא.האוכל... גרוע. המחירים ללא פרופורציה. איך ה ת ב א ס נ ו !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחמה - תמונה
נחמה 2 ביקורות
1.3
02/09/08

מזעזע: ליד דלת הכניסה - סמרטוט רצפה מלוכלך מקבל את פני הבאים או מלווה את היוצאים בכניסה של המסעדה. המפות - מלוכלות באופן שטרם ראיתי. השירות - מרגיז. האוכל - למטה מבינוני. הפקין דק -... שמן עם בלינצ'ים שנקרעים, הירקות עבורו חתוכים גס כאילו נחתכו בשוק הירקות ברחוב החשמונאים הישן כאוכל של סבלים (סליחה, גם הם בוודאי אוכלים טוב יותר). כמה שהמחירים יהיו נמוכים, והם לא נמוכים במיוחד, הם לא יתאימו למתרחש. שלא תגידו שלא ידעתם. הוזהרתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/12/07

השמרו מהמסעדה שפעם נחשבה למקום הכי אוטנטי בתל אביב. המסעדה הייתה ריקה ולמרות זאת השירות שקבלנו היה מזעזע. הכלים הושלכו על השולחן, המלצר לא ידע כלום ודיבר בקושי עברית או אנגלית. על הכל... היינו סולחים אבל האוכל היה מזעזע. פשוט אוכל גרוע ממרכיבים זולים. הפקין דק, אחד מהמטעמים של המטבח הסיני היה מנה קטנטנה במחיר מופקע בעליל (80 ש"ח) לאולי רבע הברווז. בלונדון אתה משלם אותו מחיר לחצי קריספי דק - רק שהוא טעים. זהירות לחובבי האוכל הסיני

עוד פרטים
הוספת תגובה