נגישות
נגישות

לונג סנג ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על לונג סנג

Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
כנראה הסינית האמיתית בתל אביב
4.0
05/04/16

מקום שמפגין עקביות מרשימה ולא נסחף אחרי טרנדים- אוכל סיני אותנטי, בלי חוכמות ובלי פשרות, שמביא למקום גם תיירים מסין וסביבותיה. המחירים בתפריט אמנם נראים גבוהים ביחס לעיצוב העממי של... המקום, אבל התמורה משביעת רצון. המנות הקבועות שלנו, בקר בבצל ירוק וברווז ברוטב ברווז, לא אכזבו (היזהרו מעצמות). מומלץ מאוד ללוות כל ארוחה עם תה סיני (כנראה תה לבן), שמגיע בקומקום וניתן לחלוק. השירות ענייני וקורקטי מאוד- כאן מתעסקים בלהכין אוכל, לא בלהתחנף ולהתנחמד, וזה בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
אנחנו נמשיך לאכול ולהנות שם
3.8
02/04/16

חברה סינית גילת לנו את המסעדה לפני הרבה מאד שנים , מאז אנחנו חוזרים אליה בהרבה הזדמנויות.המקום באווירה פשוטה ומתאימה למשפחה, המנות טעימות ואותנטיות.המחירים סבירים לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר 6 ביקורות
מעולה מעולה מעולה!
5.0
03/06/14

אוכל סיני אמיתי, עיצוב אותנטי, כיף לראות שיש כאלו מסעדות בארץ שמחזיקות. האוכל טעים מאוד, מנות גדולות המותאמות לקהל הישראלי. בקר סצ'ואן עם בצל ירוק, עוף חמוץ מתוק, שרימפס ועוף בשומשום... מנות מאוד טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
liat - תמונה
liat מבקר מתחיל
לא להתקרב!
1.8
02/12/13

אני חובבת מסעדות סיניות, וביקרתי בהרבה. האוכל היה איום ונורא, יבש ומריח רע, והמחיר יקר ולא מצדיק זאת כלל. 60 ש"ח למנת בשר (בלי האורז כמובן ) שכמעט ולא אכלנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ykonijn - תמונה
ykonijn 5 ביקורות
סיני סתמי
2.5
29/10/13

אכלנו שם 8 אנשים ביום שבת בצהריים. הצטופפנו מסביב לשולחנות הקטנים והזמנו את הארוחות השלמות. השירות היה סביר ויחסית מהיר (כשהבינו אותנו) אבל האוכל לטעמי היה אכזבה. הגעתי עם ילדים אז לא... ניסיתי לקבל חוויה סינית אותנטית, אבל האוכל שקיבלנו היה פשוט סתמי, תפל ולא מעניין. אכלתי ארוחות רבות כאלו במסעדות סיניות פשוטות בצ'יינה-טאונים במדינות זרות ותמיד היה לי חוויה נעימה של טעמים. פה להכל היה טעם תפל שזור בטעם הלווי של MSG. פשוט מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gili - תמונה
Gili 3 ביקורות
טעים ללא יומרות
3.5
07/07/13

האוכל היה טעים מאוד. הזמנו רק שתי מנות אבל ממש נהננו מכל ביס והתפוצצנו. הבישול הוא בסגנון בייתי בלי גינונים וקישוטים מיותרים על הצלחת. WHAT YOU READ IS WHAT YOU GET מחירים סבירים בהתאם... למנה, לטעם ולאיכות. מקום לחזור אליו כשמחפשים אוכל מנחם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרלה - תמונה
דרלה 76 ביקורות
חווייה
3.8
20/04/13

מסעדה שראיתי לא פעם ואף פע לא נכנסתי , עכשיו כשאמא שלי פה והחלטנו לעשות משהו מיוחד ליומולדת הגענו לכאן, מקום קטן, שהיה עמוס למחצה, עד הסיום היה עמוס עד אפס מקום שזה לא כולל את האנשים... שעזבו כי לא היה להם איפה לשבת. האוכל טעים, המחירים לא זולים וממש לא עד 50 שח לאדם. אבל בהחלט חווייתי, סיני אוטנטי. מה שלא הצלחתי לגבש עליו דעה זה השירות, שולחן מאחורינו ישבו זוג כשהבחורה אמרה שהיא מבקשת להחליף את המנה כי אינה טובה ולא יכולה לאכול אותה ותשובת המלצרית הייתה, אין בעיה להחליף או לבטל אבל את צריכה לשלם בכל מקרה... משהו שקצת הרגיש מוזר לפני שאנחנו קיבלנו את האוכל, היה חשש. עוד שולחן בו למלצרית נפל בקבוק שתיה והיא הזיזה בידיה את האגרול של הלקוחה מהצלחת לצלחת אחרת ולא ממש החליפה את המנה. היה טיפה מוזר אבל זה מתחבר הרבה עם האותנטיות כנראה. היה טעים! מורפות תמונות מנות גדולות. טעים אבל הייתי אומרת ממוצע 80 שח לאדם לא פחות. רק להיות מוכנים לזה. חבל שאין להם תפריט באינטרנט....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
הונג קונג תל אביב
4.5
01/03/13

עמדנו בכניסה למסעדה הקטנה נבוכים מעט. סועדים משולחן סמוך הביטו בנו. "תיכנסו חופשי, פה זה בית". צדקו לחלוטין. לאור עצות רבות ביקשנו את התפריט השחור הכתוב באנגלית. הבקר עם הבצל הירוק... והברווז ברוטב ברווז נהדרים, גם למי שאינו הרפתקן מטבעו. שווה להזמין גם תה סיני מר, שמשתלב יופי עם האוכל. השירות ידידותי ולבבי להדהים, ודובר עברית במבטא סיני. הקבועים כבר מרכיבים לעצמם מנה לפי הבשר והירקות האהובים עליהם, והדבר מתקבל בברכה. מקום שחוזרים אליו בכל פעם שנמאס ממסעדות תל אביביות. מומלץ בחום, ודש לצ'ואן המקסימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 49 ביקורות
ציינה טאון
4.8
09/02/13

מסעדה סינית אוטנתית, אוכל מאוד טעים, הרבה אפשרויות גם לצמחונים, מנות גדולות. אני ממליץ להזמין כמה מנות ולחלוק בשולחן. אכלנו מנה של שרימפס ברוטב צדפות, צאו מיין עם ירקות וטופו עם פטריות... וכולם היו מאוד מוצלחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/03/11

מאותם מקומות שאתה מספר עליהם לאלה שאתה אוהב-האוכל והאוירה נפלאים

עוד פרטים
הוספת תגובה