נגישות
נגישות

קפה נואר ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

148 ביקורות וחוות דעת על קפה נואר

gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
מקסים
5.0
18/06/13

תמורה מעולה למחיר, אוכל טעים מאוד ומוקפד, אווירה נהדרת, שניצל הכי טעים ביקום. כל פעם שבאים חוויה חיובית מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
טעים ושווה
4.8
02/04/13

סעדתי בקפה נואר כפעמיים ולא התאכזבתי. האוכל טרי ומזמין, והפטה כבד והשניצל הדק כמו שרק הם יודעים לעשות- פשוט חובה להזמין. הפטה הגיע עם אגס אמיתי מקורמל ביין עדין, האווירה טובה... וחיובית. טעים ונעים! בהחלט אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
השירות לא ברמת האוכל
2.8
22/03/13

הגענו 6 לחגיגת יום הולדת. הפתעה הפתעה כולנו הזמנו את שניצל העגל המפורסם שהיה פשוט נפלא. כמה חבל שרמת השירות לא הייתה קרובה לרמת האוכל; אפטי, ללא כל דאגה, לא יעיל. כך לדוגמא היינו... צריכים כמעט להתחנן שיקבלו מאיתנו הזמנה לכוסות בירה ושימלאו לנו את כוסות המים, אבל את הצלחות כמעט חטפו מהשולחן מייד שסיימנו את תכולתן (לא היה תור ממתינים לשולחן שלנו) לכן, מה הפלא כשסיימנו את את המנות העיקריות החלטנו שלקינוחים נעבור למקום אחר?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meytal - תמונה
Meytal מבקר מתחיל
ארוחת הבוקר מאכזבת
3.0
10/01/13

ארוחת הבוקר הישראלית ממש מאכזבת ולא מצדיקה את המחיר. חוץ מהחביתה מוגשים צלוחיות קטנות של קוטג' , טחינה, וריבוע קטנטן של גבינה קשה מלוחה. הלחמים הכי פשוטים וכל דבר נוסף זה בתשלום... נוסף..תוספת פטריות לחביתה 7 שח, שתיה חמה בכוס גדולה - עוד 4 שח וכו.. בקיצור מאכזב מאוד ולא שווה 52 שח

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 14 ביקורות
צריך לשפר מעט מאוד אבל המקום נשאר מעולה!
4.0
30/12/12

כבר שנים שאנו סועדים אחת לכמה זמן בקפה נואר...האוכל מוצלח וטעים כתמיד! המחירים לא זולים אבל אף אחד לא מוכרח לשלם אותם,הכל עניין של בחירה. בין המנות הראשונות הזמנו סלט קיסר ללא עוף אולם... המנה הוגשה עם עוף,ברגע שהונחה על השולחן התרענו על כך ומיד התנצלו וקיבלנו תוך מספר מועט של דקות מנה חדשה ללא העוף. לעיקריות הזמנו כמו תמיד את השניצל עוף האגדי והמעולה שלא מאכזב! לטעמי יש לשפר את כמות התוספת שמוגשת עם המנות הבשריות העיקריות,הכמות קטנה וחבל...בסוף הזמנו גם קינוח ולהפתעתנו קיבלנו קינוח נוסף ע"ח הבית! בסוף הארוחה הופתענו לראות טעות בחשבון (מקווים שנעשתה בתום לב)כמובן שהתרענו על כך,קיבלנו את התנצלות אחראי המשמרת ושילמנו את החשבון הנכון. נשמח להמשיך להגיע וליהנות...ממליצים לשפר את הכמות של התוספת,זה הכל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shamir Yona - תמונה
Shamir Yona 9 ביקורות
יקר!!!!!!
3.3
23/09/12

אתמול בשבת ביקרתי עם בני משפחתי במסעדה. שהיתה מפוצצת מסועדים ומאנשים שהמתינו להכנס. למרות זאת השירות היה מהיר אדיב וזרם ביעילות רבה. מאידך, רמת המחירים של המנות פשוט מוגזמת! קרוב ל-70... שקלים לפסטה עם פירות ים, כאשר בצלחת היתה כמות קטנה ביותר של איטריות, שניתן היה לספור אותן. כמו כןף במגוון פירות הים שלטו טבעות קלמארי. הזמנו 3 צלחות כאלו (מנת ‫"לינגוויני פירות ים‬") ובכל אחת מהן חזרה הקמצנות הרבה. כדי להשלים את הרעב, נאלצנו להזמין מנת שניצל חזה עוף (שמחירה מרקיע לשמים - 52 ש"ח). לסיכום: מדהים כיצד המסעדה מלאה למרות מחירים כה מופקעים על מנות, אשר ניתן למצוא במסעדות דומות במחירים נמוכים בהרבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana Tsalach - תמונה
Dana Tsalach 5 ביקורות
ערב שבת בקפה נואר
3.0
10/12/11

הזמנו שולחן ל10 אנשים בשישי בערב. טעמנו את כל המנות הראשונות וכולן היו נהדרות. היין בוטיק שהזמנו גם הוא היה נהדר. המנות העיקריות די איכזבו: האנטריקוט היה ברובו נתח שמן ובלתי- אכיל,... השניצל הלבן היה סתמי ביותר, הריזוטו זנב שור היה די תפל. טובות ביותר היו מנות הדגים, דניס צלוי וסלומון. הקינוחים היו די טובים, במיוחד הקרם ברולה והטרמיסו. פאי הבננות שהוגש היה עם קרמל שרוף ובננות לא בשלות. בקיצור.. האוכל לא היה התעלפות אבל בסך הכל נהננו מהשרות והאוירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן והדס - תמונה
עידן והדס 2 ביקורות
2.7
25/09/11

מאכזב מאוד !!! האוכל אמנם טעים אבל השירות מחריד ... חיכינו חצי שעה בעמידה בחוץ לשולחן שהזמנו ושירות המלצרים היה מתחת לכל ביקורת! קפה נואר היקרים , אוכל טעים לא מספיק . בתור לקוח קבוע... במסעדה אני אומר לכם שהשירות שלכם מתדרדר וכדאי שתתחילו לטפל בזה במהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal Inbar - תמונה
Tal Inbar 6 ביקורות
3.0
09/09/11

משהו קרה לנואר, ולא לטובה. שנים זה היה המקום הקבוע שלי לסגור את הלילה בימי חמישי. איכשהו לא ביקרתי שם כחצי שנה והתעצבתי לגלות שמקום שפעם הצטיין באיכות האוכל שלו, התדרדר פלאים. שתי מנות... שרצינו להזמין היו חסרות. סלט השורשים שהיה פעם עשיר בשורשים, הפך לעשיר בעיקר בחסה וקרוטונים ולא ראוי לשמו. השניצל הנפלא הפך תפל ובאמת שלא ברור לי איך אפשר לפשל פירה ולהגיש לחם שבמקרה הטוב היה משלשום וללא ספק חומם מספר פעמים מאז ! השארנו את המנות כמות שהן, והלכנו לאכול במקום אחר :-(

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
25/02/11

שרות ומקום שהתדרדרו עד כדי כך שאני ממליץ להם לסגור את העסק ! פעם המקום היה מאוד נעים אבל בחצי השנה האחרונה - 3 ביקורים שכל אחד היה גרוע מקודמו. היום - שיא השיאים - זועה !!! שירות חובבני... בלי מילה אחת טובה עליו - כל מלצר גרוע ומנהל המשמרת גרוע מהם. מקצועית גרועים (אנשים אולי נחמדים אבל לא מקצועים בכלל).המתנה לאוכל - קרוב ל30 דקות עבור חלק מהמנות ומעל 45 דקות עד שהמנה האחרונה הגיעה.

עוד פרטים
הוספת תגובה