נגישות
נגישות

קפה נואר ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

148 ביקורות וחוות דעת על קפה נואר

תמר - תמונה
תמר 31 ביקורות
השניצל הכי טעים!!
4.8
08/01/18

הכל טעים!! ואין הרבה מסעדות כאלו. נתחיל בשניצל המופתי שלהם!!!! אם לא אכלתם עדיין חובה!! מסעדה עם אווירה קסומה ושירוב אדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
zap - תמונה
zap 62 ביקורות
בית קפה ששווה לחזור אליו
3.5
31/10/17

קפה נואר הוותיק הוא בית קפה טוב, אכלנו ארוחת בוקר טובה וטעימה. המקום יפה והמיקום טוב, מניסיון העבר גם ארוחות הצהריים שלהם טובות מאוד. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב - תמונה
אביב 4 ביקורות
נהדר
5.0
14/10/17

האוכל מצוין. השירות אדיב ומהיר. האווירה צעירה וישראלית מאוד. המחיר גבוה במקצת אבל יש תמורה. מומלץ בחום רב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אוכל טעים, מקום קלאסי
4.0
09/07/17

אני אוהבת את המקום הזה הגעתי לצהריים עם אנשים מהעבודה, הפעם לקחתי מנה של פפרדלה כבדי עוף שהייתה מאוד טעימה עם טעמים חזקים של בשר. השירות טוב והמקום מאוד נעים (חשוב להזמין מקום כי תמיד... מלא שם) מה שמבאס זה המחיר - 60-70 שקל למנה ואין עסקיות בצהריים אפילו..אבל עדיין מקום מומלץ אבוא לנסות גם בערב

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
מסעדה עם סגנון
4.0
21/05/17

הגענו פעם נוספת לארוחת שישי בערב , נעים לבוא למקום שאין בו הפתעות האוכל טוב וטעים . השירות יעיל וקשוב .מנות הקינוח לא איכזבו. נשוב במהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
KRISPINA - תמונה
KRISPINA מבקר מתחיל
לא נגיע יותר!!!
2.0
29/10/16

במילה אחת אכזבה קשה. הזמנו שבועיים לפני התאריך שולחן לשמונה לשישי בערב לשעה שמונה.מהמסעדה בקשנו במפורש שולחן בתוך המסעדה ולא במרפסת לטענת המסעדה בשמונה בערב אין להם אפשרות להבטיח מקום... ולכן בהמלצתם הזמנו לשעה 21:00 תוך הבטחה שישמר לנו שולחן בתוך המסעדה. הגענו כמה דקות לפני הזמן שולחן לא היה פנוי ונאלצנו להמתין 20 דקות. לבסוף ביקשו להכניס אותנו לשולחן בקצה המרפסת במקום צר ולא נגיש שאינו ראוי לארוח. למרות שביקשנו לדבר עם האחראית היחס שלה היה חסר אכפתיות הגובל בזילזול .ואפתיות.לבסוף בלית ברירה נאלצנו לשבת בקצה המרפסת. מקום אליו המלצרית אינה מסוגלת להגיע לכל השולחן וכך מצאנו את עצמנו נאלצים למלצר לעצמנו ולדאוג להעביר את המנות מקצה השולחן האחד למשנהו. בנוסף אלו שישבו בקצה המרוחק של השולחן נאלצו לצעוק כדי שהמלצרית תשמע את הזמנתם. חווינו אכזבה עמוקה מהמסעדה ומהארוח. ויותר מהגישה חסרת האכפתיות. למקום כזה המזלזל בסועדים לא נגיע יותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/11/2016
אנו בקפה נואר מצרים על כך שחוויתם אי נוחות במסעדה ושכתוצאה מכך נפגע הבילוי שלכם. נשמח אם תוכלו לפנות אלינו במייל עם פרטי ההזמנה, שם ומספר טלפון על מנת שנוכל לבדוק את המקרה וליצור עמכם קשר. תודה! doron@noirgroup.co.il
aaa - תמונה
aaa מבקר מתחיל
כשלון בבחירת המסעדה
1.8
07/02/16

הזמנו שולחן ל 7 סועדים כ 10 ימים לפני.כשהגענו נאלצנו להמתין כרבע שעה עד שיתפנה שולחן ואז הושיבו אותנו בשולחן ל 6 סועדים קטן וצפוף שכל תנועה קטנה עלולה להפיל משהו מהשולחן.השולחן היה צמוד... לדלפק השרות של המלצרים שלא הפסיקו לדבר בקול ביניהם ולהפריע לנו במעברים תכופים שלהם בצמוד אלינו מרוב שהיה צפוף.השרות היה גרוע ביותר. כל בקשה שלנו במשך הארוחה בקשנו מספר פעמים עד שאחד המלצרים הואיל בטובו למלא את בקשתנו.היה רעש אימתני במסעדה ברמה שבקושי שמענו אחד את השני בשולחן שלנו. האוכל היה ברמה בינונית לחלוטין. ובקיצור - כשלון חרוץ וחבל שלא הצלחנו להנות דוקא בארוע חגיגי שחגגנו. כל אחד מאיתנו אמר שלא יחזור למסעדה הזו בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/02/2016
שלום, קיבלנו את תגובתכך והצטערנו לשמוע שזאת החוויה שהיתה לכם, אשמח אם תיצרו איתי קשר במייל doron@noirgroup.co.il על מנת שאוכל לחזור אליכם ולהבין מה היה המקרה וכן, לטפל בו בהתאם. תודה.
LiorS - תמונה
LiorS 3 ביקורות
תשתו קפה ותאכלו עוגה, זה ההתמחות של המקום - מנות האוכל ביחס לתמורה, אינם עומדים בקנה אחד של ביסטרו צרפתי איכותי.
3.5
03/02/16

חגגנו יום הולדת לחבר קרוב. הזמנתי סביצ'ה דג על מצע של טחינה וירקות. בפועל קיבלתי סלט עגבניות ומלפפון קצוצים, מצע של טחינה וחתיכות דג מאיכות בינונית. איפה התחכום של המנה? יצירתיות? מעוף?... כל כך פשטני. לעיקרית הזמנתי סלט חסה עם נתחי עוף. נתחי העוף היו יבשים להחריד והמנה הוחזרה. במקומה הזמנתי פרגית. הפרגית לא הייתה מספיק עסיסית כמו שפרגית צריכה להיות, אך בסופו של דבר הייתה סבירה בקושי. אם מה שאכלתי עד עתה היה ברמת עשייה ויצירתיות בדרג שאינו מתאים לביסטרו צרפתי איכותי, הרי שהמנות האחרונות היו חגיגת טעמים משובחת - מסתבר שכל הקינוחים נעשים ע"י צוות המטבח בבית הקפה. טרטר בננות היה נפלא וקרם לימון בכוס גדולה היה מענג בטירוף. גם הקפה היה משובח. עליי לציין שהשירות היה אדיב ומהוקצע, הרבה מעבר למקובל במחוזותינו,עם הרבה סבלנות וחיוכים מצד המלצרים. כל הכבוד להם. המקום עצמו מעוצב בדיוק כמו שביסטרו צרפתי אמור להיות. רק חבל שהאוכל אכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonatan Paz - תמונה
Yonatan Paz 7 ביקורות
תבואו תבואו תבואו
4.8
30/01/16

פשוט מדהים!!! הגענו זוג, למנה ראשונה הזמנו ספיישל המבורגר קלמרי ודיונונים .מומלץ מאוד. מנה עיקרית תפו"א וקבבים וגם פסטת פירות ים הטובה שאכלתי! למנה עיקרית טירמיסו טעים .כל אחד שתה כוס... יין אדום ושילמנו 300 שח לשנינו שזה סביר בהחלט. שירות טוב מאוד, מלצרים נחמדים וחייכנים, מנות מפנקות לטעמי. אווירה נעימה -המסעדה מלאת חיים אבל לא מרגישים צפיפות. זאת לא הפעם הראשונה שאנו סועדים במסעדה ונחזור לשם בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 2 ביקורות
מבטיח לבוא שוב...
4.5
24/01/16

הזמנתי את אשתי ואת ההורים שלי לארוחת ערב בבית הקפה. היה פשוט מקסים, האוירה מאד מאד נעימה, המקום פעיל ומלא אנשים אבל לא צפוף ולא רועש (ככה בדיוק אני אוהב). השניצלים טעימים - הזמנו את כל... הסוגים - הלבן הכי טעים. בקינוחים - אני פחות התחברתי - אשתי אהבה יותר. סה"כ שילמנו ל- 4 סועדים 650 ש"ח כולל שרות - מחיר בהחלט סביר. השרות היה יעיל, עדין ונחמד. כל הזמן היתה מלצרית עם יד על הדופק - לראות שהכל בסדר. בקיצור - חויה חיובית, נהננו ואני שמח לספר על זה לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה